Piordekk,
Cytuj:
kolego albo w serwisie cie w balona robia, albo z praktykantem jakims gadales. czujniki temp masz dwa w glowicy pod kolektorem ssacym, jeden do ecu a drugi do zegarow.
_Red_Coupe_325,
Cytuj:
jedź to tego aso i daj im bilety do lekarza, najlepiej jakiegoś od leczenia nóg bo na głowę mają za późno
Podziwiać tylko wiedzę panów na temat elektroniki w BMW
Z biletów do lekarza od nóg sami możecie skożystać
Otóż w silnikach M52TUB20 w termostacie jest czujnik i żeczywiście zarówno termostat, obudowa i ten czujnik to jeden komplet. Koszt około 185 zł.
pawel2065, Ten czujnik służy komputerowi/ECU do kontroli liniowej chłodzenia silnika, ponieważ porównuje on temperaturę czieczy chłodzącej na wejsciu i wyjściu z silnika.
Falowanie obrotów to problem zabrudzonej przepustnicy bądź silnika biegu jałowego. Jeżeli czyszczenie nie pomoże należy wyregulować położenie przepustnicy śrubą regulacyjną. Napewno zaraz znajdą się tacy co będą medytować że: "tam się nic nie reguluje", "jak coś jest fabrycznie zalakowane to sie tym nie kręci" itp.
Ale... popiersze nie jest zalakowane i jakby nie było potrzeby regulacji to nie byłoby też tej śruby
Falowanie obrotów to bolączka BM-ek i jeszcze mi sie taka nie trafiła której bym nie zwalczył.
Jeżeli nie ma nieszczelnosci w układzie dolotowym to problem jest w przepustnicy.
_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG