Boogie napisał(a):
Jeśli nie widzicie podobieństwa do BMW, to sorry...
Ja widze, i jest to fakt, że Lexus zrzyna design z Europy, sam nie mając stałej stylistyki.
Każda kolejna generacja jest niepodobna do poprzedniej.
Wydaje Ci sie Boogie, patrzysz przez pryzmat marki Lexus, gdy spojrzysz przez pryzmat Toyoty zauwazysz, ze wyglada to inaczej, w Japonii jest cala masa zupelnie innych modeli (ktorych nie ma nigdzie indziej na swiecie), ktore nawiazuje do siebie stylistycznie. Zgodze sie, ze z Lexusem jest balagan, ale to sie zmienia od obecnej generacji tych samochodow, nawet w Japonii sa juz sprzedawane jako Lexusy, a nie Toyoty.
Boogie napisał(a):
Przyjrzałem sie troche fotkom, IS to połączenie C klasy i e36 coupe.
Przedni zwis, to proporcje z e46.
Altezza/IS wszedl na rynek w tym samym czasie co E46, takze nie ma mozliwosci, aby stylistycznie powielal cokolwiek

Przedni zwis, jest taki, a nie inny, bo komore silnika zaprojektowano dla 6 cylindrowych rzedowek.
Boogie napisał(a):
która z kolei żywcem jest wzięta z e38 toty 2 i 4

Nie, linie Chasera JX100 pochodza z Chasera JX90, ktory pojawil sie na rynku w 92 roku



a jezeli juz wspomnialem o JX90, to warto tez pokazac jak inne modele Lexusa nawiazuje do niego stylistycznie
tyl:
Toyota Soarer/Lexus SC (z tego modelu pochodzi tez stylizacja lamp przednich z Lexusa GS poprzedniej generacji/Toyoty Aristo)


praktycznie Chaser coupe
przod:
Lexus ES300

skolei z terazniejszych modeli, np. LS460/600h ma mniejszego brata w postaci Toyoty Crown Athlete, ktora wyglada tak



i jest znacznie ciekawszym modelem niz obecny GS.