BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 lipca 2025, 23:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e39] Czy mój mechanik ma racje??
PostNapisane: 11 lutego 2010, 15:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
A to nie Knecht robi ori filtry dla BMW :?: :niepewny:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Czy mój mechanik ma racje??
PostNapisane: 12 lutego 2010, 00:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 434
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 323i Turing
Kod silnika: M52B23
Z tego co wiem to oryginały są Mann'a.

_________________
BMW forever!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Czy mój mechanik ma racje??
PostNapisane: 12 lutego 2010, 01:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
Co do ''brania oleju'' to sie zgodze z kolegami bo sam jak zaleje nowy to przy wymiane (po okolo15 tys.km) widac ze na wskazniku poziomu oleju juz nie jest 2 mm do maximum tylko w polowie pomiedzy max a min wiec uznaje ze buma degustuje sie olejkiem troche ale to raczej normalne przy niejednym ''depnieciu'' wiec tego sie nie obawiaj

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Czy mój mechanik ma racje??
PostNapisane: 12 lutego 2010, 11:02 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Vanduch napisał(a):
A to nie Knecht robi ori filtry dla BMW


Marko84s napisał(a):
Z tego co wiem to oryginały są Mann'a


Mann, Knecht jeden pies. Byle nie Filtron... filtrony to uzywalem jak Vectre A mialem.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e39] Czy mój mechanik ma racje??
PostNapisane: 12 lutego 2010, 12:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Z lepszych marek Bosch jest najtanszy ale spotkalem sie z opiniami osob znajacych sie na mechanice, ktore twierdzily ze gwint w filtrze powietrza byl wadliwy i uszkodzil korpus. Osobiscie zalozylem boscha z uwagi na cene. W astrze f tez mialem filtrona ale popytajcie w sklepach z czesciami- wraca sporo przeciwpylkowych i powietrza. Mysle ze oleju i paliwa zadziej wracaja gdyz trudniej zweryfikowac np rozerwanie wkladu. Znalazlem tez w necie test filtrow paliwa i po wypruciu wkladu filtron mial najmniejsza powierzchnie filtrowania, prawdopodobnie wlasciwosci tez byly gorsze. Jak ktos chce oszczedzic to ewentualnie przeciwpylkowy filtrona ale ja coraz bardziej zastanawiam sie nad porzadnym weglowym :)

Co do oleju to mam Valvoline 5w30 zalecany na stronie producenta oleju. Roznicy nie zauwazylem oprocz gestosci (w porownaniu z moim poprzednim 5w) Inne oleje godne uwagi to Liqui Moly oraz Motul ale Valvo jest z nich najtanszy. Ja robie na moim 15 tys, roznice slychac przy odpalaniu w zimie, hydraulika szybko przestaje grac jesli jest dobry syntetyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL