BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problemy w pewnych prędkościach obrotowych
PostNapisane: 2 marca 2007, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: southampton
czesc wam ! nie dawno kupilem bmw e36 320i "ac scnitzer" i jakos dziwnie mi chodzi?
na poczatek:na wolnych obrotach pracuje tak miejwiecej na 1000,czasami przerywa ale tylo kiedy ma niskie obroTy tak ok 2000--3000 a poznie idzie,malo tego powiedzdzie czy to normalne ze jadac ok 140 /h ma ponad 5 tys obrotow silnik cichutko sobie mruczy ale jakods mnie to niepokoju.pierwszy raz jestem posiadaczem bmw i nie wiem czy to jest normalne przy tym modelu.dziekuje za kazda porade.


Ostatnio edytowano 3 marca 2007, 00:49 przez turpic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 21:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
320i ac scnitzer?

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: southampton
tak jest na pokrywie silnika ac schitzer niw iem kupilem go od angola ktory mowil ze byl rasowany silnik i wyglad zewnetrzny przez ta firme,a czemu takie pytanie zadajesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
masz foto?

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: southampton
daj meila to przesle bo tu nie wiem jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 23:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
mogę się mylić ale auto może mieć tak zwany ostry wałek-inne czasy otwarcia zaworów i większa moc ale niestabilne wolne obroty i chwilowe wypadanie zapłonów-zaobserwuj nawet w telewizji jak jest wywiad z jakiegos rajdu a za nimi stoi auto rajdowe i chodzi na wolnych to potrafi nawet tak prykać-wina właśnie ostrego wałka ,samochód przystosowany do wyższych prędości obrotowych,a jak przy 5tysiach ładnie mruczy to co sie martwisz?-noga w podłogę i do 7 tysi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2007, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
i jeszcze jedno-moje m40b18 ma około 4,3tysięcy przy 140 czy u ciebie na pewno jest orginalny most?bo tych obrotów trochę za dużo jak na tak relatywnie niską ;) prędkośc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2007, 13:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: southampton
nie wiem mam go dopiero od 2 tyg zagladajac w ksiazke serwisowa nie ma nic o moscie ,wedlug zapewnien wlasciciela(straszy angol)mowil ze nie byl serwisowany po za servisem bmw.bede w polsce z jakis miesiac to wtedy go dokladnie przebadam,ale na wolnych obrotach on sobie cichutko (mruczy)jadac te 140 mam jeszcze 3/4 miejsca pod pedalem a tu juz tyle obrotow?nie wiem ile max mozna by z niej wycisnac.acha jeszcze jedno czy w waszych autkach zakres czerwonego pola na obroomierzy tez jest od 6 do 7 .widzialem take modele ktore maja zakres od 6 do 8????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2007, 13:06 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
turpic, a może coś z licznikiem masz nie halo i źle pokazuje Ci obroty :?:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2007, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: southampton
jusz sam nie wiem a moze jest zle zeskalowany??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL