BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] 735i automat - problem z automatem
PostNapisane: 2 marca 2007, 09:42 
Witam! Jestem tu nowy i już mam problem :) Mam BMW 735i z 1987r. Ostatnio pojawił się problem z automatem. Gdy samochód jest zimny automat wskakuje w tryb awaryjny i po ruszeniu z 1 wskakuje od razu 3 bieg; później po zatrzymaniu nie redukuje do 1 i jest tak do momentu aż silnik osiągnie optymalną temp. pracy. Później wszystko jest normlanie, ale od czasu do czasu nawet na ciepłym silniku po odpaleniu czasem po wrzuceniu na 'D' samochód próbuje ruszyć z 3. Gasze samochód, odpalam ponownie i jest normlanie. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Prawdopodobnie jest też uszkodzony przeływomierz (strzelił mi gaz). Wyjąłem instalację, nie jeżdżę już na gazie ale problem pozostał. Czy przepływomierz może mieć wpływ na pracę automatu? Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam!

Michał


Góra
  
 
 Tytuł: automat
PostNapisane: 2 marca 2007, 10:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
nie wiem czy to to ..ale to moze być awaria elektroniki spoewodowana niewłaściwym użytkowaniem, naprawiałem kiedyś skrzynie automat w jeepie cherooki i facio powiedział ze w zimie zanim sie ruszy z automatem należy z 2 minuty odrzekac przy pierwszym uruchommieniu samochodu , bo tak należy...jesli sie tego nie przestrzega pieprzy sie skrzynia

_________________
sed hercules contra plures....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 10:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Sprawdz poziom oleju w skrzyni. A moze przydałaby się jego wymiana ? Świeży jest ?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 13:17 
Frank napisał(a):
Sprawdz poziom oleju w skrzyni. A moze przydałaby się jego wymiana ? Świeży jest ?


Olej w skrzyni zmieniłem 2 mniesiące temu, kłopoty ze skrzynią zaczęły się niedawno. Nikt nie wie co to jest, sprawdzaliśmy skrzynię pod komputerem i nie wykazało żadnych błędów.

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: automat
PostNapisane: 2 marca 2007, 13:22 
735maniac napisał(a):
nie wiem czy to to ..ale to moze być awaria elektroniki spoewodowana niewłaściwym użytkowaniem, naprawiałem kiedyś skrzynie automat w jeepie cherooki i facio powiedział ze w zimie zanim sie ruszy z automatem należy z 2 minuty odrzekac przy pierwszym uruchommieniu samochodu , bo tak należy...jesli sie tego nie przestrzega pieprzy sie skrzynia


Kłopoty ze skrzynią zaczęły się jakiś czas temu z dnia na dzień . Wieczorem zostawiłem samochód jak zwykle w garażu. Jak rano miałem jechać do pracy w ogóle nie było wstecznego i nie mogłem wyjechać. Kłopoty ze wstecznym skończyły się po kilku dniach, ale problem "plątania" się biegów nadal pozostał. Elektronika to droga sprawa :) oby to nie było to, ale wszystko na to chyba wskazuje.

Dzięki i pozdrawiam!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2007, 13:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
wyjmij kompa od skrzyni, przeczysc styki , pospinaj dokładnie. Pozniej odłacz aku i zepnij klemy na 15 min. Moze cos pomoze.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: takie małe pytanko
PostNapisane: 2 marca 2007, 14:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
kolego jeszcze jedno , dzwoniłem do tego zakładu ASB i facio powiedział zeby sprawdzić wiązke kabli przychodzących do skrzyni , jesli jest zasyfiona , przetarta, zawalona wtyczka to skrzynia nie otrzymuje pelnych impulsow i działa w trybie awaryjnym
Raf

_________________
sed hercules contra plures....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: takie małe pytanko
PostNapisane: 4 marca 2007, 15:02 
735maniac napisał(a):
kolego jeszcze jedno , dzwoniłem do tego zakładu ASB i facio powiedział zeby sprawdzić wiązke kabli przychodzących do skrzyni , jesli jest zasyfiona , przetarta, zawalona wtyczka to skrzynia nie otrzymuje pelnych impulsow i działa w trybie awaryjnym
Raf


Dzięki bardzo za pomoc nie mogłem wcześniej się odezwać. Spórbuje powalczyć z tymi kablami. O efekcie napisze. Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 22:26 
tez jestem nowy,mam e39 ,530d w automacie z 2000r i problemy ze skrzynia w automacie.podczas cofania daja sie slyszec dziwne dzwieki i wibracje najbardziej jak wciskam hamulec,takze podczas gaszenia bardzo "rzuca" calym samochodem,prosze ratujcie moje bmw w koncu ma tylko przejechane 370 tys km :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: takie małe pytanko
PostNapisane: 7 marca 2007, 13:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
735maniac napisał(a):
kolego jeszcze jedno , dzwoniłem do tego zakładu ASB i facio powiedział zeby sprawdzić wiązke kabli przychodzących do skrzyni , jesli jest zasyfiona , przetarta, zawalona wtyczka to skrzynia nie otrzymuje pelnych impulsow i działa w trybie awaryjnym
Raf



A w którym miejscu dokładnie wchodzą te kable do skrzyni?? mam podobny problem raz działa idealnie a czasami dzieje się tak samo jak w temacie(oprócz wstecznego bo zawsze działa) albo jedzie tylko na jedynce lub dwojce i nie przerzuca wyrzej

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 10:00 
mam ten sam problem tylko ze u mnie niera jeszcze potrafi zgasnąć ratujcie??


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL