BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 9 lutego 2010, 20:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
///Mateo napisał(a):
no i już ustawiony jest podtlenek LPG :hyhy: ale mam wątpliwości bo zrobiłem tyle kilometrów na 4 kropce ile przed regulacja :zalamany: a do butli zawsze wchodziło 42,5 a teraz 44 :zdziwko:


Myślę, że różnica 1,5L w tym ile Ci weszło LPG do butli to żaden problem. Inne temperatury przy których wlewałeś LPG, inne stacje, inny gaz. Jakby było 5 chociażby litrów to można by było coś myśleć. Na kropki patrz z przymrużeniem oka raczej ;) Zatankuj, przejedź i oblicz spalanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 15:54 
Przy jeździe do 2000obr pali mi i tak 15lpg. A ekonomizer na piątce zawsze dochodził do 12l to teraz do 20 :zalamany: Kurde niech ktoś pomoże bo to za dużo przy takim toczeniu.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 16:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To jeszcze nie byłeś u mechanika/gazownika? :zdziwko:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 16:40 
byłem i jest jak widać


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 16:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No i chyba za nisko kręcisz taki silnik, wtedy też nie jest za dobrze, spróbuj do 2.5 tys. Aczkolwiek to raczej nie jest przyczyna takiego spalania.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 17:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
radzę sprawdzić spalanie benzyny - dużo wyjaśni

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 18:22 
OK :) Pojeżdżę do rezerwy, a jak się zapali to zobaczymy ile na 7 litrach tej rezerwy zrobię :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 18:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
I będziesz suszył pompę, a na koniec i tak dokładnie nie obliczysz. Zalejże do pełna, wyjeździj 200km na PB, dolej znowu do odbicia i będziesz wiedział.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 15 lutego 2010, 18:42 
Racja :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 16 lutego 2010, 00:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
zalanie po korek E36 nie jest wcale takie łatwe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 16 lutego 2010, 01:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Nikodem napisał(a):
zalanie po korek E36 nie jest wcale takie łatwe


Takie czasy ... Chyba, że chodzi o to, że nie odbija zawsze w tym samym momencie.. ;)

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 16 lutego 2010, 01:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
tankowanie mojego e36 pod korek za czasow jak posiadalem to srednio 40~50 minut

od 1 odbicia udawało mi sie jeszcze 13 litrów dolać :) a wskazówka po zatankowania przez ponad 100km pokazywała maksymalny poziom paliwa

tankując do 1 odbicia nie udało mi się zalać by pokazało max

więc tankowanie e36 po korek to nie jest prosta sprawa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 16 lutego 2010, 06:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
No ale wskazówka nikogo nie interesuje, tankujesz aż odbije raz, potem już bez kombinowania. Potrzebny tylko dystans i rachunek za ponowne zalanie do 1 odbicia ;p

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 16 lutego 2010, 11:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
no to do 1 odbicia różnie wchodzi z mojego doświadczenia wiem że jest to to 6 litrów różnicy

zauważyłem że im bardziej pustego tankujemy to większa różnica

więc warto by było by pomiar spalania był w miarę dokładny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 16 lutego 2010, 13:53 
A czy kable WN maja duży wpływ na spalanie? Bo tylko ich jeszcze nie zmieniłem, a mam wątpliwości co do nich bo na benzynie obroty falują lekko i gazie też.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 20 lutego 2010, 12:53 
Zmieniłem kable WN na Beru silnik na benzynie ok, lecz na gazie nadal faluje tylko nie cały czas. nieraz ma takie odbicia. Może to wina wtrysków? Mam czerwone Valtek-i. Jest możliwość ze to przez nie? I może dlatego więcej pali?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 20 lutego 2010, 13:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
sprawdziłeś spalanie benzyny ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 20 lutego 2010, 14:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 333
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52tub28
Ja miałem taką z takim silnikiem i w zimie na PB paliła mi ok 11 na krótkich odcinkach, przy bardzo bardzo ostrej jeździe max 13-14 PB. Jadąc normalnie, 2500 obroty nie przekraczało 11l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 20 lutego 2010, 16:08 
jeszcze nie bo mało kilometrów zrobiłem :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] m43b18 sekwencja
PostNapisane: 20 lutego 2010, 16:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nikodem napisał(a):
tankowanie mojego e36 pod korek za czasow jak posiadalem to srednio 40~50 minut


Że co proszę? To jest kilka minut przecież. Ja zawsze tankuję do pierwszego odbicia i wskazówka jest na max i w trasie mogę przejechać ze 100km zanim zejdzie z ostatniej kreski.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL