BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 00:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] 318 m10 ciśnienie, puchną węże!
PostNapisane: 5 marca 2007, 16:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
kiedys pisalem juz na temat ogrzewania w bmce,mialem wielkie problemy.wymienilem termostat,pompe wody,nawet uszczelke pod glowica,oczywiscie glowica byla planowana,i nie grzeje sie juz tak chociaz,wskazowka wchodzi troche poza polowe,ogrzewanie jest super,ale waz za termosatem zimny,odpowietrzalem,no i bardzo fajne cisnienie w ukladzie mianowicie,wezy od ukladu chlodzenia nie mozna scisnac,sa takie twarde jakby mialy sie rozsadzic,co to jest?chłodnica zimna,czy glowica jest uszkodzona????????????pomozcie,


Ostatnio edytowano 5 marca 2007, 20:51 przez devil88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 16:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
węże powinny być twarde ale bez przesady chyba coś około 1,2 atmosfery , a nadmiar ciśnienia powinien redukować zawór wbudowanu w korku chłodnicy .
a co do chłodnicy to termostat masz sprawny??? zdarza się że nowy jest niesprawny ???pozatym wisco sprawdż.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
podobno chlodnica jest niedrożna,zapchana,i wisco tez mam do wymiany,moze to byc od tego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
przez niesprawny termostat moze wytwarzac sie cisnienie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
devil88 napisał(a):
podobno chlodnica jest niedrożna,zapchana,i wisco tez mam do wymiany,moze to byc od tego?

jeśli masz niedrożną chłodnicę to będzie się grzał i ciśnienie też będzie większe na wężu zasilającym chłodnicę ale już poza nią powinno być dobre
Również visco jeśli jest niesprawne to wentylator chodzi lużno i temperatura go "nie spina" z silnikiem co uniemożliwia skuteczne chłodzenie.
czeka cię więc zakup chłodnicy i visca
a z tym ciśnieniem to tak jak pisałem jeśli zawór w korku będzie niedrożny to nie wypuszcza nadmiaru ciśnienia które się tworzy przez roszeżalność temperaturową cieczy chłodzącej, ale wtedy ciśnienie będzie i na zasilanniu i na powrocie.

devil88 napisał(a):
przez niesprawny termostat moze wytwarzac sie cisnienie?

raczej nie

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 17:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
dzieki wielkie za pomoc,korek także jest nowy,ale moze niesprawny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 18:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
sprawdz ciśnienie na cylindrach i wtedy wszystko bendzie wiadome na temat głowicy , niema co podejmować pochopnych decyzji powoli i przemyślanie bo wymienisz cały silnik , :hurra:

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
cisnienie na cylindrach jest podobno 10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 20:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Wąz za termostatem zimny, czyli jak sądzę kupiłeś padnięty termostat. Wymień na oryginał firmy WAHLER około 80pln


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
no jest wlasnie firmy wahler


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 21:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Sprawdz, czy jest sprawny. Wzuc go do gotującej wody. Jak się otworzy - wiadomo - sprawny. Jak nie, to też wiadomo - niesprawny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
I wykonaj test pare razy, moj był taki złosliwy, że nie otwierał sie za kazdym razem, chociaż w gotującym sie garnku działał poprawnie. Wynik teog był taki, że auto zaczęło mi sie gotowac w trasie, wyszedłem, wziąlem klucz do kól i naparzałem w termostat, po kilku uderzeniach puścił obieg:) Zaczął działać, o dziwo ale od razu termostat poszedł do śmieci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2007, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
korek kupowany był nowy ale jest mozliwosc ze jest trafiony,druga sprawa jezeli znowu uszczelka to dlaczego nie ma oleju w ukladzie i odwrotnie,uszczelka byla wymieniana i planowana glowica oraz wymieniane uszczelniacze zaworow,bylem w warsztacie ich zdanie mjest dobrze ale cos z termostatem(oczywiscie tez nowy)wahler,po zdjeciu go z weza otworzyl sie,wczesniej sie nie otwieral przewod byl zimny,natomiast po zdjeciu go otworzyl sie,co to moze byc?

plynu nie wywala puchna troche weze ale to moze tak ma byc,ogrzewanie jest,nawet wisco wymienilem na nowe i chlodnice,a nie otwiera sie termostat,strzalka temperatury wychodzi ponad troche polowe

nie wiem co to jest naprawde?pomozcie moze ktos tez tak mial


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2007, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Wygląda na walniety termostat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2007, 22:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Pewnie tak jak pisałem wcześniej, tak jak mój przedmówca. Jeszcze raz TERMOSTAT. Aha i nie zawsze od razu zaobserwujesz olej w wodzie i odwrotnie przy padniętej uszczelce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL