BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 00:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] sonda lambda może padła
PostNapisane: 5 marca 2007, 18:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
mam problem drodzy posiadacze bmw- moja 3- ka pali około 20 litrów gazu , falują obroty na gazie od okolo 500 do 1500 na benzynce troszke mniej, bywa czasami że na luzie zgaśnie, ciężko sie wkręca na obroty pod obciążeniem na jedynce tak jagby go zalewało, jak dodam gazu na jedynce delikatnie strzela w dolot popuszcze pedał gazu jest ok i tak kilkakrotnie i wtedy zaczyna ,,ciągnąć'' na jedynce, na pozostałych biegach jest ok bo obroty wyższe. odpala dobrze na benzynce też jagby mu troche mocy brakowało co wy na to? może to sonda? jeżeli padnie sonda - stycznik na podgrzewanie bendzie chodził( jakoś go niesłyszałem żeby cykał)?????????????? :( :( :( :( :( :( :( [shadow=red][/shadow]

_________________
magnat


Ostatnio edytowano 5 marca 2007, 22:14 przez magnat2000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 18:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
trudno jednoznacznie stwierdzic co jest bezpośrednią przyczyną trzeba by wyregulowac gazik sprawdzic kabelki zapłonowe świece sonda też może być przyczyną ale najpierw wyeliminuj układ elektryczny i proponuję regulację


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 08:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Sprawdź szczelność dolotu powietrza, czy nie dostaje się gdzieś lewe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 11:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
wywal gaz :hyhy:

z całym szacunkiem ale jak słysze, że ktos ma znowu takie problemy z gazem to mnei brzuch boli :znudzony: żal mi tego auta , weź to wywal albo zapodaj jakąś sekfencję jeśli już musisz (teoretycznie) oszczędzać...


ale zaraz mnie właściciele kuchenek gazowych zjadą :rotfl: :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 12:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
lolek1 napisał(a):
wywal gaz :hyhy:

z całym szacunkiem ale jak słysze, że ktos ma znowu takie problemy z gazem to mnei brzuch boli :znudzony: żal mi tego auta , weź to wywal albo zapodaj jakąś sekfencję jeśli już musisz (teoretycznie) oszczędzać...


ale zaraz mnie właściciele kuchenek gazowych zjadą :rotfl: :wstyd:


E, tam...od razu zjedza:)mnie tam brzuch boli jak czytam takie brednie...nie masz nic do powiedzenia na konkretny temat to siedz cicho pod miotla :wstyd: Wlasnie zrobilem trase 1200km i dzieki kuchence gazowej zaoszczedzilem jakies 250zl w stosunku do benzyny..wiec nie sadze aby to byla "watpliwa" oszczednosc.

Do autora wątku. Napisz jaka masz instalacje gazowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 13:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Hmm.. pamiętam jak kupiłem zły filtr powietrza (zamiasto do M50, to do M20) przy kazdym przygazowaniu miałem II WW pod maską. Ale jeszcze tego samego dnia wymieniłem na prawidłowy, dlatego nie wiem czy mi palił 20l. Czasami powod moze być błachy, ale przydała by Ci się regulacja u jakichś dobrych gazowników.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 21:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
mam instalacje parownikowa z elektronika - czyli jak zwał tak zwał - parownik mikser silniczek krokowy emulugator z tego jest zbudowany mój gaz a odnośnie filtra to z całym szacunkiem -ja wiem jaki wkładać filtr powietrza( po wymianie jest okolo 15 tys)

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 22:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Wiec problem moze wskazywac na uszkodzona sonde lambda, przez co sterownik lpg wariuje i zle steruje silniczkiem krokowym..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2007, 22:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
sprawdzone dziś - szczelny dolot,kopułka cala brak śladów przebicia , żadnej wilgoci na klapce elektroniki przepływomierza , przewody zapłonowe i świece dobre. jutro jade na waRSZTAT DO ZNAJOMEGO GAZOWNIKA - coś z tej wizytywyniknie powinien zrobić . dla zainteresowanych odpowiedż bendzie w piątek co mu bolało . pozdro :super:

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 21:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
witam. po wizycie u gazownika - czyszczenie parownika ( brak ruchu membrany i dlatego tyle palił i nierówne obroty( po części) , zalewało go tak po prostu. sprawdziliśmy i sonde - brak jakiego kolwiek odzewu na komputerze - niby diagnoza prosta walnieta sonda niby, dziś założyłem drugą sonde i dalej buja obroty na gazie i na benzynie, diagnozy ciąg dalszy nastąpi. myśle że gaz nieprzepuszcze sygnału na sonde ale to tylko przepuszczenia :chytry: :zdegustowany: c.d.n.

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 23:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
magnat2000, miałem podobne objawy , okazało się że odma spadła .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
gazu ciąg dalszy dziś sie okazało że mam padniety czujnik temperatury powietrza (pewnie od strzałów w dolot ale ich niebylo zbyt dużo i nie bylo silnych tylko letkie klepanie ale to też narobilo biedy). trzeba jakoś kombinować to naprawić. MOŻE KTOŚ TO JUŻ NAPRAWIAŁ???????????????

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 22:37 
mam pytanie ile kosztuje cewka do 320 i e 36 :szok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 21:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Około 100zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL