BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 19:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Zakov napisał(a):
Jasne, tylko poco worki cementu wozi się w bagażniku... :]


Nie wiem, w stodołach różne ciekawe teorie powstają ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:43 
Usunąłem swoją ostatnią wypowiedź, bo to nie ma sensu, lotus elise, 911 porównywać do konkurenta A1, które ma robić BMW... nie no panowie, wybaczcie, ale to nie ma sensu z Wami dyskutować, jak nie czujecie w ogóle problemu :zdegustowany:

PS. Macie wiedzę nt. budowania aut, jakiej nie mają inżynierowie w największych firmach motoryzacyjnych, szkoda, że marnujecie się na forum :( moglibyście robić pieniądze... duże pieniądze.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ja to podsumuje tak: Mini jest prześwietne, jak wsadzą tam ringi, hofmeister kink, zrobią wnętrze w stylu BMW i z lepszymi materiałami oraz, co najważniejsze, wsadzą motor nie żłopiący litra 15w40 na 1000km - to będzie wypas małe autko ;) I nie sądzę że z tego powodu moje E30 ucierpi :P

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk, bo napisałeś babola, że wykonanie tej wielkości auta (ok 3.8m) RWD dla BMW to problem.
Problem to nie jest, bo auta takie istnieją i to w ogóle wersjach jeszcze bardziej wykręconych konstrukcyjnie... Tym bardziej, ze BMW ma już bazę pod takie auto w postaci 1er które ogólnie ujmując wystarczy nieco skrócić.

Wykonanie RWD jest droższe niż FWD i tylko i wyłącznie tu leży przyczyna, a nie że się nie da czy że nic to nie da. Dało by i było by fajniej, ale ktoś stwierdził - walić wizerunek, zaróbmy więcej.
Wiadomo że chodzi o zysk, ale z pozoru zyskując, można stracić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
A może oni manewr z małymi FWD planowali już od dawna ? Stąd zakup MINI.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:49 
Kyokushin napisał(a):
Fryderyk, bo napisałeś babola, że wykonanie tej wielkości auta (ok 3.8m) RWD dla BMW to problem.


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Kyo, nie wiesz o czym Ty mówisz w ogóle :)

Zbudować to i ja mogę, ale czy to będzie jeździć? Wszystko co narysujesz można zbudować, jazda to inna rzecz.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:51 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
Kyo, nie wiesz o czym Ty mówisz w ogóle :)



Za to Ty wiesz LOL.
Student mechaniki czy czegoś takiego, stwierdził, że zrobienie auta RWD dla BMW to będzie problem :rotfl: :rotfl:
Skoro Lotus zrobił auto 3.7m , to BMW nie zrobi. :rotfl:
Smart Roadster - 3.4m - RWD - pewnie powiesz że to auto nigdy nie istniało :rotfl: :rotfl:

Poza tym ten Lotus pewnie w ogóle nie jeździ przez ten napęd na tył :rotfl: :rotfl:

Plizzz...bo mi się zajady ze śmiechu porobią.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:55 
Kyokushin napisał(a):
Za to Ty wiesz LOL.


Oczywiście, że wiem.

Z jakiegoś powodu student samochodowy zabrał głos w tej dyskusji.

Jak zwykle jednak dyskusja musi się żenująco kończyć osobistymi argumentami :mur: żal

Kyokushin napisał(a):
Studen mechaniki stwierdził, że zrobienie auta RWD dla BMW to będzie problem :rotfl: :rotfl:


Ale teraz to już zaczynasz nieczysto grać, nigdzie takich dyrdymałów nie pisałem i proszę to przeredagować.

AC Cobra, Lotus 7, ba, nawet polski Leopard mają RWD! Niesamowite!'

Ciekaw tylko jestem, czy kiedykolwiek jeździłeś Mini i zaraz po Lotusem elise, czy 7 czy czymś takim.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Co tu robi lotus to już zupełnie nie wiem :zakrecony:
Nie dość że to mikro-samochodzik to do tego w układzie RMR.
To już polski bąk jest lepszym przykładem na miejskie auto :D

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
Z jakiegoś powodu student samochodowy zabrał głos w tej dyskusji.

Po jakości wypowiedzi, powód ten nie jest mi jasny.

Fryderyk napisał(a):
Ale teraz to już zaczynasz nieczysto grać, nigdzie takich dyrdymałów nie pisałem i proszę to przeredagować.


Proszę:

Fryderyk napisał(a):
Żeby zrobić teraz takie RWD... no cóż, dyskutanci forumowi do końca chyba nie rozumieją ile trwa taki proces projektowy i ile pieniędzy pochłonie.


:rotfl: :rotfl: :rotfl:

theDAMIstrzu napisał(a):
RWD w takim aucie byłoby porażką, po prostu jakby nie spojrzeć FWD jest lepsze


FWD jest jedynie tańsze, w produkcji, nie jest lepsze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 23:58 
Ba! BMW Z1, nieco dłuższe Z3 :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 10:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Kyokushin napisał(a):
Fryderyk, bo napisałeś babola, że wykonanie tej wielkości auta (ok 3.8m) RWD dla BMW to problem.
Problem to nie jest, bo auta takie istnieją i to w ogóle wersjach jeszcze bardziej wykręconych konstrukcyjnie... Tym bardziej, ze BMW ma już bazę pod takie auto w postaci 1er które ogólnie ujmując wystarczy nieco skrócić.


1er to juz skrocone E9x, wiec watpie aby byly tam mozliwosci na jeszcze wieksze skrocenie tej platformy.

Kyokushin napisał(a):
Wykonanie RWD jest droższe niż FWD i tylko i wyłącznie tu leży przyczyna, a nie że się nie da czy że nic to nie da. Dało by i było by fajniej, ale ktoś stwierdził - walić wizerunek, zaróbmy więcej.
Wiadomo że chodzi o zysk, ale z pozoru zyskując, można stracić.


Chcac konkurowac z A1 samochod tej wielkosci musi byc przednionapedowy i nawet nie chodzi o koszta, ale o zagospodarowanie przestrzeni wewnatrz, Smart i Lotus to samochody 2-osobowe, A1 zmiesci 4 osoby. RWD w tym wypadku ograniczyloby bardzo znacznie przestrzen z tylu nadwozia w tak niewielkim samochodzie.

FWD moze nie jest tak wyrafinowane jak RWD czy AWD, ale nie jest naprawde wielkim problemem zrobic dobrze prowadzacy sie samochod FWD (pozbawiony podsterownosci i torque steer), przejedz sie kiedys Mini albo Focusem RS.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 40
Lokalizacja: Łazy woj.Śląskie
Moje BMW: E34 525td '95
Kod silnika: M51
No w sumie racja z tym przednim napędem jakby nie patrzeć...
Wyścigówka to to nie będzie, więc i po co takie rozwiązania. Swoją drogą po co wstawiać napęd na tył, a później
jeszcze inwestować w elektroniczne kagańce. A napęd FWD nawet bez nich jest do opanowania na śliskiej drodze przez większość
kierowców. Bardziej martwią mnie fakty współpracy z Fiatem. Nie mamy żadnych oficjalnych informacji dyskutujemy prawie o niczym.
Jeśli będzie to mały oryginalny samochód czemu nie ? Miło by było gdyby tylko pod znaczkiem BMW nie był przestylizowany Fiacior.
Może ktoś wrzuci jakieś bardziej realne fotki i-setty, bądź spy photos osobiście nie znalazłem być może słabo szukałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 11:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
theDAMIstrzu napisał(a):

po prostu jakby nie spojrzeć FWD jest lepsze (pomijając nawet kwestie ekonomiczne).


Prowokacja? Jeżeli tak to nie na to forum.

Fryderyk napisał(a):
Usunąłem swoją ostatnią wypowiedź, bo to nie ma sensu, lotus elise, 911 porównywać do konkurenta A1, które ma robić BMW... nie no panowie, wybaczcie, ale to nie ma sensu z Wami dyskutować, jak nie czujecie w ogóle problemu :zdegustowany:

PS. Macie wiedzę nt. budowania aut, jakiej nie mają inżynierowie w największych firmach motoryzacyjnych, szkoda, że marnujecie się na forum :( moglibyście robić pieniądze... duże pieniądze.


Inżynierowie? Czy biurokraci, ekonomiści i ekolodzy?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 12:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Panowie ale jaki sens RWD w samochodzie pokroju Fiata 500 ? Jeżeli miałby to być silnik z przodu i dyfer z tyłu to bzdura. Jeżeli mały np. dwucylindrowy silniczek z tyłu to ok ale czy by to jeździło znacząco lepiej od FWD ? Raczej nie bałdzo.

W samochodzie miejskim nie chodzi o prowadzenie ale o wymiary/spalanie/ilość miejsca w środku.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 13:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
Bobby_Valentino napisał(a):
W samochodzie miejskim nie chodzi o prowadzenie ale o wymiary/spalanie/ilość miejsca w środku.


Ale jesli jest w wydaniu BMW/Audi to chyba juz niekoniecznie.

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 13:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Krolik_Bugs napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
W samochodzie miejskim nie chodzi o prowadzenie ale o wymiary/spalanie/ilość miejsca w środku.


Ale jesli jest w wydaniu BMW/Audi to chyba juz niekoniecznie.


A o co w takim razie ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 13:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
A co jest wazne w np. Mini? Prowadzenie, wyglad itp.
Na pewno nie wymiary i ilosc miejsca.

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 13:49 
jiGsaw napisał(a):
Inżynierowie? Czy biurokraci, ekonomiści i ekolodzy?


Yep, inżynierowie :)

jiGsaw napisał(a):
Prowokacja? Jeżeli tak to nie na to forum.


O ile dobrze zrozumiałem, koledze chodziło, że lepsze w TYM konkretnym przypadku ;)


Fajnie, że w końcu Vermilion się wypowiedział, może skończą się żalowe podśmiechujki :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 14:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie wiem kto kupuje miejskie MAŁE auto i patrzy na ilość miejsca na tylnej kanapie. Przecież z góry wiadomo, że w takim aucie to jest awaryjne miejsce tylko i wyłącznie oraz jest tam ciasno albo bardzo ciasno.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL