BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Bo tu chodzi o zgnojenie człowieka jako jednostki i wsadzenie go do małego auta i mikro mieszkania z 'aneksem kuchennym'... tylko dlatego żeby salono-kuchnie sprzedać w cenie salonu i kuchni.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:42 
Kyokushin napisał(a):
Ludzie są karmieni paranoicznymi pierdołami, przez specjalistów od marketingu i z tego to zapotrzebowanie właśnie wynika.

Małe auto to golf, astra, seria 1. Poco istnieją mniejsze pierdki - ciężko mi to pojąć.


Masz prawo do takiej oceny, ale to bardzo radykalne podejście :)

Condor napisał(a):
Hehe, a zaraz przyjdzie Lesio i ciezko bedzie mu pojac po co ktos zrobil wogle serie 3 i 5... przeca to wrecz kalustrofobiczne... wszyscy powinni 7er jezdzci :!:


Tak! W ostateczności, po co seria 5, chcesz małe- bierzesz 3 i latasz, chcesz duże i komfortowe, bierzesz 7!

A przyjdzie passatowiec i powie- po co BMW i te 7, 3, 8, 5... jest passat 1.9tdi 110ps i już nic nie jest więcej potrzebne, jest komfort, pali 6, no i [cenzura].. :hurra:

Kyokushin napisał(a):
Bo tu chodzi o zgnojenie człowieka jako jednostki i wsadzenie go do małego auta i mikro mieszkania z 'aneksem kuchennym'... tylko dlatego żeby salono-kuchnie sprzedać w cenie salonu i kuchni.


Moja dziewczyna kupowała auto ostatnio. Rozglądała się w autach typu corsa, polo, 206, c3... uważasz, że jest zgnojona, bo jedynie, czego oczekiwała, to spalania 5 litrów, a nie 25 i bezawaryjności?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:43 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Kyokushin napisał(a):
Bo tu chodzi o zgnojenie człowieka jako jednostki i wsadzenie go do małego auta i mikro mieszkania z 'aneksem kuchennym'... tylko dlatego żeby salono-kuchnie sprzedać w cenie salonu i kuchni.


Blagam, zamknijcie juz ten temat... :!: :!: :!:
:wstyd: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:45 
Condor napisał(a):
Blagam, zamknijcie juz ten temat... :!: :!: :!:
:wstyd: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


W sumie racja... bo już nawet o BMW przestaje być ten temat...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
Moja dziewczyna kupowała auto ostatnio. Rozglądała się w autach typu corsa, polo, 206, c3... uważasz, że jest zgnojona, bo jedynie, czego oczekiwała, to spalania 5 litrów, a nie 25 i bezawaryjności?


Astra, która jest normalnym autem, spali podobnie, zapewni większe bezpieczeństwo, będzie znacznie bardziej wygodna, użytkowa, równie poręczna i nie wiele większa.
Uważam że decydując się na zakup segmentu A i B człowiek ma w głowie to, co chciał jakiś marketing i myśli jeszcze że to jego dobry pomysł.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:49 
Kyokushin napisał(a):
Astra, która jest normalnym autem, spali podobnie, zapewni większe bezpieczeństwo, będzie znacznie bardziej wygodna, użytkowa, równie poręczna i nie wiele większa.


Ale ona ma własny rozum, nie chce astry, ma wywalone na astrę i koniec :) no i nie ma nikomu za złe, że ktoś woli E39, czy E38 :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:51 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Więc jako chłopak i specjalista w tych tematach, powinieneś porozmawiać i zaproponować dziewczynie lepsze rozwiązanie :ok:

Może Megane CC ? Super autko dla takiej kobietki ;)

P.S.
Gdyby małe dziwne auta nie istniały, nikt by o nich nie myślał.
Powstały by być tańsze niż auta większe. Taka rzeczywistość ich bytu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:56 
Ona się zna na samochodach nie gorzej, niż Ty i wie, co sama lepiej, co potrzebuje, jest dorosła :)

Ps. To nie 1. auto, tylko jej 6. auto :) w tym 2. golfy :hyhy: Podobnie wiele ludzi innych na świecie kupuje takie małe samochody i są zadowoleni i na tym zakończmy :)

Zamknąłem temat już kilka postów wcześniej, no ale bywa :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 15:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
jiGsaw napisał(a):
No i tutaj doszliśmy do rozwiązania. BMW po prostu NIE POWINNO robić auta tej klasy. Koniec, można zamknąć.


100% racji.

Odnośnie napędu RWD w małym aucie:
-ograniczenie miejsca w kabinie oraz miejsca na bagażnik (wiadomo wał napędowy, inny zawias z tyłu)
-małe auto jest lekkie, więc jeśli silnik nie będzie tam, gdzie oś napędzana będą problemy z trakcją- szczególnie zimą.
-większe straty napędu
- ze względu na zwarte nadwozie, nie jest takie wcale jasne czy porównywalne małe auto z napędem rwd będzie ruszać w miejsca niż odpowiednik fwd
- drugi minus krótkiego nadwozia trudniejsza kontrola pojazdu podczas poślizgu nadsterownego.

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 17:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
Ona się zna na samochodach nie gorzej, niż Ty i wie, co sama lepiej, co potrzebuje, jest dorosła :)


Bardzo mnie więc cieszy, że masz u bogu dobrego nauczyciela ;)

Fryderyk napisał(a):
Podobnie wiele ludzi innych na świecie kupuje takie małe samochody i są zadowolen


Auta segmentów A i B posiadałem i liczę że karty losu nie zmuszą mnie do powrotu w ich łaski.
Bo jak się to ma to nie wydaje się to takie złe, dopóki nie spędzi się więcej czasu w czymś normalnym.

P.S.
Wiem wiem, że zamknęłeś, przepraszam, otworzyłem Ci, no nie obrażaj się, chłopaki piszą mi na GG że chcą popisać w nim :)
Peace :zdrowko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 17:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Kyokushin napisał(a):
Auta segmentów A i B posiadałem i liczę że karty losu nie zmuszą mnie do powrotu w ich łaski.
Bo jak się to ma to nie wydaje się to takie złe, dopóki nie spędzi się więcej czasu w czymś normalnym.

Wiadomo! Ale nie chciałbyś mieć malutkiej popierdułki jako drugie auto? U mnie w tej chwili jest układ 5er touring + yaris stary, osobiście chętnie zamieniłbym to na jeszcze większą 7er i jeszcze mniejsze aygo.
ED: fajnie że znowu otwarte :D

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 17:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
mroova81 napisał(a):
Ale nie chciałbyś mieć malutkiej popierdułki jako drugie auto?


Już mam.
Nie mam jedynie drugiego, mocnego auta.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 17:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kyokushin napisał(a):
Astra, która jest normalnym autem, spali podobnie, zapewni większe bezpieczeństwo, będzie znacznie bardziej wygodna, użytkowa, równie poręczna i nie wiele większa.
Uważam że decydując się na zakup segmentu A i B człowiek ma w głowie to, co chciał jakiś marketing i myśli jeszcze że to jego dobry pomysł.


Oj tu się nie zgodzę akurat bo uczyłem koleżankę parkowania Astrą po przesiadce z Yarisa i dla niej to krążownik w ogóle nie ogarniała tych gabarytów :/


Ogólnie BMW jeżeli by chciało sobie dorobić takim tanim FWD to nie sądzę że mają aż tak fatalnych marketingowców którzy w ten sposób psuli by wizerunek marki. Mamy 2100 rok 60 lecie Isetty więc podajemy informację iż są plany na wskrzeszenie legendy tj Isetty ! Samochód będzie wypuszczony w nie za dużej serii i ma być trendy jak MINI. Pismaki to obtrabią i co będzie lepiej brzmieć Wskrzesznie Isetty czy BMW zaczyna robić samochody FWD ?

No ale poszperałem w necie i co się okazało ? Że nikt tutaj nie miał racji. FWD owszem, maciupkie owszem ale ma być to taki sam zabieg który zrobił Astron Martin.

Cytuj:
Part of the reason for BMW considering such a model is the mounting environmental awareness that’s spreading across Europe. A new, low-emissions minicar would help reduce BMW’s fleet average emissions levels in light of the new CO2 standards being pushed by the EU and it’d also give it a better standing against similar superminis being developed by rival brand Audi and to a less extent VW.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 17:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Bobby_Valentino napisał(a):
zabieg który zrobił Astron Martin


O rzesz!

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 18:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 517
Lokalizacja: BDG
Kyokushin napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
zabieg który zrobił Astron Martin


O rzesz!

Obrazek

Smart DB12???? :zdziwko: :zdziwko: :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 22:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Bobby_Valentino napisał(a):
Mamy 2100 rok


Ale wtopa, przegapiłem swoje setne urodziny. :/

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 12 marca 2010, 22:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
Mamy 2100 rok


Ale wtopa, przegapiłem swoje setne urodziny. :/


Demencja starcza każdego w końcu dopada :/



:rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 czerwca 2010, 22:51 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Coraz ostrzejsze normy emisji spalin wymuszają produkcję niewielkich silników. Konieczność dotknęła nawet BMW, które przymierza się do wprowadzenia trzycylindrowych motorów.
O rewolucji pod maską bawarskich limuzyn informuje serwis autocar.co.uk. Trzycylindrowy motor ma mieć pojemność ok. 1,5 litra, bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Wszystko wskazuje, że nie będzie to podstawowa jednostka napędowa, tylko silnik gwarantujący dobrą dynamikę przy niewielkiej emisji spalin.

Trzy cylindry najprawdopodobniej znajdą się pod maską nowego BMW serii 1. Obecnie firma walczy o obniżenie poziomu hałasu oraz wibracji, które w trzycylindrowych motorach potrafią dać się we znaki.


http://moto.onet.pl/1614649,1,trzy-cyli ... ml?node=23

Cóż. Posiadacze R4 niedługo będą mogli powiedzieć że mają muscle cara.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 czerwca 2010, 23:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tak, R4 to będzie wzór kultury pracy, dźwięku itp... jak kiedyś V8. :dobani: :dobani: :dobani: :dobani: :dobani:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 czerwca 2010, 06:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Dla wielu koncernów samochodowych Chiny są jednym z najważniejszych rynków zbytu. Do walki o klienta w Kraju Środka trzeba jednak się dobrze przygotować

Chińczycy cenią samochody z chromowanymi i drewnianymi inkrustacjami oraz… przedłużonymi nadwoziami. Na potrzeby chińskiego rynku "rozciągnięto" m.in. Audi A4 i A6, Volkswagena Passata oraz BMW serii 5.

Ofertę bawarskiej marki wkrótce uzupełni nowy model - przedłużone BMW serii 3. Niewielka limuzyna stanowi odpowiedź na cieszące się dużym zainteresowaniem Audi A4L.

Samochód ma być produkowany w budowanej właśnie fabryce w Shengyang – informuje serwis autocar.co.uk. W przyszłości wyjadą z niej także BMW X1. Plany zakładają, że aż 60% podzespołów będzie wytwarzanych w Chinach.

Moce produkcyjne fabryki budowanej przez BMW i Brilliance – chińskiego sojusznika marki – umożliwią produkcję 100 tysięcy aut rocznie. Dalsze plany zakładają otwarcie fabryki Mini – informuje serwis autocar.co.uk. Docelowo BMW zamierza produkować w Chinach 300 tysięcy aut rocznie, z czego 180 tysięcy trafi do pozostałych krajów Azji wschodniej.


http://moto.onet.pl/1614800,1,bmw-8230- ... tml?node=2

brawo BMW. HF&GL :wstyd:

Normalnie, nic tylko czekać na przednionapędowe, 3 cylindrowe BMW wykonane przez małe żółte ludziki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL