Nie mogłem znieść psychicznie braku mocnych wrażeń (z powodu zamknięcia tematu "kille"). Zmuszony byłem szukać ich na innym forum i spragniony adrenaliny trafiłem na forum golfa. Nie miałem pojęcia, że to tak szybkie maszyny!
Link do tamtejszego działu KILLe:
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=68Kilka ciekawych wypowiedzi:
Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 22:21
MKIV 2.8 Turbo vs Ferrari maranello 540km. Dziś wieczorem były dwie próby z ferrari maranello 515km w serii to było coś dłubane i ma 540km
Pierwsza z miejsca na ćwiartkę wygrałem ja 
Druga próba też z miejsca ale na długim odcinku którą przegrałem ale ferrari wyprzedziło mnie dopiero przy 270km/h
Wysłany: Pon Lis 09, 2009 13:20
Mezaja napisał/a:
Z reguły najwięcej jest 320 lub 325
To mnie rozbawiło. Nie wiem gdzie widzisz te silniki, ale 325 to w ogóle nie miałem do czynienia. Najwięcej jest 1.6,1.8 i 2.0, które nie są wcale szybkie.
W ogóle nie wiem co wy macie z tym BMW i czemu czujecie taki respect do tej marki, jakby tam w każdej przynajmniej 2,5 siedziało :goof: . Nie zawsze BMW jest szybkie, nawet bym powiedział że większość to padaki.silent killer, szczerze to dziwię się tobie, bo masz ARLa w dodatku "+" a boisz się jakiegoś dziwadła. Myśle że z takim silnikiem jesteś w stanie spokojnie stawać z 2,5, a tych silników jest mało, nie mówię już o większych, no chyba że byś dziwnym trafem natrafił na Mkę.
Gratki za killa :bigok:
Golf 3 TDI VS Mercedes S600 Ostatnio lecimy sobie z Rapixem z ostrowi maz, lajotowa jazda muzyczka gadka kilka tirów wyprzedzam patrze we wstecznym lusterku xenon sie skrada bardzo dynamicznie. Docisnelem jeszcze nastepne 3 tiry łyknełem, Patrze kolesia przyblokowalo skrzyzowanie nie mogl sie przecisnac. Zwolnilem do 120 czekam na xenonik

Nagle jest cos pociska konkretnie znowu. Lekko mu zjechalem dalem sie wyprzedzic, patrze 2 lufy z tyly S600 emblem, mysle czemu nie trzeba sprawdzic golfa

Powoutku przyspieszam najezdzam Esce na tylek kierownik zorientowal sie co sie kroi i w but no to ja juz tez nie pozostalem mu dluzny kita na maxa i pogon nie wyprzedzilem go bo za chwile musialem skrecac w wioske ale przy 210 najechalem mu na kufer i jakbym go poychal, dodawalem i odpuszczalem gaz,
bez problemu moglem ćwiknąć kierunek i łyknąc go ja fure z gnojem
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 15:39
Audi A8 4.2 vs BMW 540i Scigałem się z BMW 540i spod świateł, do 140-150 km/h wzięłem go o długość maski (no może troszkę mniej około 60-70 cm bylem do przodu)
Potem kierownik BMW podziękował i mignął awaryjnymi (ja też), podjechał i przez okno spytał mnie jaki silnik (on miał oznaczenia na aucie) i rozjechaliśmy się
On miał manuala ja automat
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 22:48
E ja bym sie nie przejmował tym BMW i stawał ostro do walki. Jak masz zdrowego ABU to go objedziesz.
Ja bez problemu takie 1.6 daje rade, a niekiedy 1.8 sie udaje...Ja teoretycznie mam w/g fabryki 75KM...choć teraz może z 10 więcej bo nieco dawka większa paliwka i cisnienie na turbince podniesione.
Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 01:05
Jetta II 1.6TD & BMW 318i Moja jetka kontra kumpla BMW 318i E30.
Kumpel ma tendencję do zachwalania swego autka, ostatnio nie wytrzymałem jak się chwalił założeniem stożka i strumienicy, to ja do niego, i tak nie masz szans z moim dieslem, a on beka i nie wierzy. To mówię aby się spróbować i skończyć te przechwalanie. Przyjął wyzwanie, był pewny wygranej aż do zmiany biegu na dwójkę

.
Ustaliliśmy trasę na dystansie ok. 500m (równiutka droga asfaltowa na terenie byłych PGRów).
I ruszamy, jedynka, zostaje na mecie( bierze mnie o jakąś długość autka), ale na dwójce już turbo pokazuje swą moc, wyprzedam go, zmiana na trójkę i po prostu go niszczę, czwórki nawet nie wrzucałem, na mecie wziąłem go o parę długości autka. Dodam, że przed startem przełączył na benzynę, a silnik ma w super stanie. Sam byłem mile zaskoczony co potrafi moje autko i to z silnikiem diesla.
Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 16:14
jeżeli chodzi o bmw 1.8 is 140km coupe jeżdzekumplem tym niera do pracy i powiem zedlamnie żadna rewelacja objechałbym go swoim mk3 1.9td sam przyznał to kumpel włąsciciel bmki że golfik lepiej sie kreci wiadomo bmka na tył naped i ciezka jak tytanic :helm: a spalanie lepiej niegadać :blush:
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 18:10
Passat B5 194 KM vs BMW E90 Coupe 218 KM Pasek V6 30V w czterech butach vs BMW jak w temacie - V'ka, trzy litrowka.
Generalnie wyscig umowiony (startowalismy tez z innymi autkami - ale ten wyscig byl najwiekszym zdziwieniem)
Start zatrzymany, na dzien dobry z dlugosc dla mnie ze wzgledu na naped i dalej to 140'stu jeszcze chyba z 1,5-rej dlugosci dolozylem.
Zdziwienie przeogromne, szcegolnie ze BMW mocniejze i lzejsze nieco.
Tak czy siak 1:0 dla mnie

kej:
Wysłany: Pią Sty 11, 2008 14:08
bo "bety" to są ciężkie krowy :green_fuck:
Wysłany: Wto Kwi 01, 2008 19:48
316 to robie jak chce.. a Ty ja jeszcze gazujesz ;P wiesz co?? :goof:
co do BMW 540 to nie mow, ze leci szybciej niz golf na kompletnej sporotwej zawieszce..mialem i 535i e34 i 750i e32.. chryste, one pływaja po zakretach.. i wiogole do fast corneringu sie nie nadaja..
PZDR!!!
Wysłany: Sob Lip 19, 2008 12:01
Golf V 1.6 FSI vs BMW e36 320i Wczoraj wieczorem jechalem z King Crossa (Poznań) stoje sobie na skrecie w lewo (w ul. Polska) i podjezdza na drugi pas do skretu w lewo czarna Beta, oczywiscie z chloptasiem krociutko przystrzyzonym i duza tuba basowa w bagazniku (jakze moze byc inaczej

), a ze stalem na bardziej przysrodkowym pasie do skretu, to stwierdzilem, ze pocisne :satan:
U mnie w aucie 2 dziewczyny i kumpel, wiec pelen zaladunek, a koles sam.. Nie zastanawiajac sie dluzej, jak jeszcze bylo czerwone wylaczylem ASR i na zoltym pelen ogien, wiec jak juz wychodzilem na prosta, to bylem dlugosc samochodu z przodu

do pierwszych swiatel sie zrownalismy, a ze bylo czerwone - przychamowalem mocniej, chlopak nie ogarnal i stal jak wafel na czerwonym, a ja go z rolki pojechalem jak maluszka :bajer: potem kolejne swiatla (zielona fala) wiec wpadajac w kolejny zakret (tym razem wjazd na ul. Dabrowskiego - znow w lewo) dalem na prawy pas, redukcja na 2 - on jakies 10m za mna i pelnym ogniem prawie 90 w lewo, potem tylko wbita szybka 3 (jeszcze siedzi z tylu, ale sie oddala) i 4 i juz go nie ma

Te bety seryjnie maja chyba ze 150km, ale sadzac po eksploatacji, to pewnie mu z 40 gdzies ucieklo, bo az sam bylem zdziwiony, ze z tyloma osobami na pokladzie tak go pocialem..
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 12:18
Bora 2.0 vs E36 2.0?? akcja miała miejsce na trasie ja z kumplem pedzimy jakies 120 po czym wyprzedza nas ciemne e36 nawet ładne w srodku jakies łysole. kumpel poczekał na okazje redukcja na 4 i za nimi oni wyprzedzaja my za nimi wyprzedzilismy ich pozniej jakies 150 na budziku oni cały czas na dupie wyprzedzamy kolejne auto oni za nami wyprzedzilismy zjechalismy na swój pas a oni ciagna dalej po lewym chcieli borowika dojsc no ale nie dali rady przy jakis 160 zaczelismy sie oddalac wiec i oni uciekli na prawy pas. pozniej gdy zjezdzalismy juz z trasy łysole lampiły sie jak by maybacha zobaczyli:) ich było 4 my we 2 ale zato na 225/40 18" dokładnie nie wiadomo co siedzi w tym e36 ale napewno ma 6 garów bo słychac było na miescie:) stawiam na 2.0 bo raczej z 2.5 to juz by szans nie bylo tak czy inaczej borowik 115 koni beta 150 kill az miło.
Wysłany: Sro Maj 28, 2008 11:37
GoF napisał/a:
choć sam lubię bmki to często spotykam sie z opiniami ludzi (głównie dziewczyn) ze za żadne skarby by do takiego czegoś nie wsiadły bo obciach.Także się z takim czymś spotkałem...bemeki maja już taką renomę.
Ale o golfach III też mówiono swojego czasu, że to dresowozy
Wysłany: Sob Maj 31, 2008 17:34
Ale byly bety 2,0 150KM bez i z vanosem. Z vanosem lepiej ciagna od dolu bez vanosa to muly.
Brat mial obje i teraz ma bez vanosa i moje mk3 zagazowane idzie ciutke lepiej od bmw e362,0 bez vanosa. Ale ogolnie obje sa troche przymulone jak na 150 kucy. Masa spora oczywiscie tez daje o sobie znac.
Mk2 KR znajomego zamiotl brata bume z vanosem ze nawet nie sapnal wiec nie ma sie co tak zloscic ze te 2,0 to sa do przemieszczania sie tylko.
Natomiast 2,5 193KM to juz inna bajka :food:
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 10:28
Mk3 GTI vs. BMW E-36 Witam!
Sytuacja z czwartku wygląda następująco:
Jadę sobie po mieście dwupasmowa ulica. We wstecznym lusterku widzę zbliżające się BMW, a około 200m przede mną światła (jeszcze się świeciło zielone). Myślę sobie zwolnię żeby trafić na czerwone i ... ciach elegancko zapaliło się czerwone. Stoję pierwszy BMW E36 obok mnie. Patrzę dwóch kolesi obok siedzi i patrzy się na mnie. Ja do swojej narzeczonej mówię szykuj się na wyścig

Do kolesi palcem, że jestem gotowy.
Pomarańczowe- zielone i ogień. Jedynka do końca BMW z pół maski przede mną. Zapinam dwójkę i pół długości maski wysuwam się do przodu. Ciągnę do około 6100 obrotów i trója. BMW idzie równiuteńko na liczniku około 130 i noga z gazu ... a dlaczego tak zrobiłem?
Bo wariat nie jestem a zbliżaliśmy sie do fotoradaru. Kolesie z BMW również zwolnili ładnie jedziemy 50km/h otwieram szybę i pytam się co tam mają.
Oni 2.0 ja do nich mówię lekko podłamany u mnie też 2.0. Ale .... koleś pyta się ile ja mam koników
ja do niego, że 115 KM a on a my w BMW 150KM.Zdziwiłem się ze
szlismy tak równo skoro oni mieli 150 ja 115. Waga napewno na moja korzyść ale różnica w mocy naprawdę jest duża.
W sumie ani jeden ani drugi nie wysunął się na prowadzenie. Ja tam jestem mile zaskoczony, że Golfik szedł równo z BMW mimo różnicy w mocy.
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 17:04
mk2 1.8RP vs. BMW 520 e34 Dziś ruszam spod zielonej strzałki w prawo, a w lusterku widzę 520 z lat 90, chyba 130kM miał... i narwanego gościa w środku. Ja mam RP z gazem, ale akurat na benzynie jechałem. Ruszyłem, gość za mną na lewy pas i widze, że mu się bardzo spieszy to ja po gazie (trzeba czasem silnik przegonić)no i
nie potrafił mnie dogonić, w końcu jak na liczniku 90km/h miałem to go przepuściłem, dziwnie się patrzył na mojego golfa

gdybym nie miał zwężki na dolocie i nie zabudowany teren to ta karawana zostaje w tyle....
Mina kierowcy BMW....bezcenne :helm:
Wysłany: Pon Sty 19, 2009 20:13
nie liczy sie ile wazy wazne ze BEJA SKILLOWANA hehe!!! hehehe jak ja nie cierpie tej marki :green_fuck: gratulacje kolego wielkie i oby tak dalej... p.s chcialbym zobaczyc facjate tego gostka
Bora 2,3 v5 vs BMW E39 2,5 170(oznaczenia 523)I bieg- dostałem pół długości
II bieg - wyrównaliśmy się
III bieg- pół długości z przodu
160 km/h długośc może dwie z przodu
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 21:31
mk2 1.8 16v PL vs Mercedes S 320 czerwone swiatlo 3 pasy na lewym stala Ska 98 rok, srodek zajety, ja prawym dojezdzalem do swiatel. Gdy zrobilo sie zielone zobaczylem ze Ska wystrzelila szybko i tak pomyslalem ze o za szybko i nie bede gonil bo i troche daleko byla juz, ale nastepne swiatla byly czerwone i pusto, dojechalem do niej w srodku 2 kolesi siedzialo. Mysle co szkodzi zobaczyc, start byl rowny, ale
szybko wyskoczylem o dlugosc auta i mercedes odpuscil w wtedy
Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 23:29
Mk4 2.8 V6 4MOTION vs Porsche Cayenne 405 Km. Dziś próbowałem się z cayenem,było kilka pób z miejca na suchej nawierzchni..wszystko zależało od startu jak ja lepiej ruszyłem to byłem pierwszy do końca jak on to już go nie mogłem dogonić wyścig był z nitro ale niemiałem nagrzanej butli i było słabe ciśnienie wiec nie dawało tyle mocy co trzeba..Myślę że jak bym miał dobre ciśnienie to bym miał lepszą przewagę na cayene..W porsche były dwie osoby różnica wagi to jakieś 700kg a mocy gdzieś ponad 150km..
Wysłany: Sob Lip 04, 2009 09:34
MK IV 2.8 Turbo vs BMW 540i Touring E39 Wczoraj miałem próbę z bmw 286 koni u mnie 290km z rolki..Jak jechałem z dwójki z 4tyś to odjeżdżałem mu odrazu o kilka długości a jak ja jechałem z trójki z 3tyś obr a on z dwójki to wtedy bmw na początku wysuwało się do przodu ale nie trwało to długo bo zaraz je wyprzedzałem
Wysłany: Sob Lip 18, 2009 13:02
VW Vento 1Z++ vs. Lamborghini 4l turbo Dojezdzam do skrzyzowania i widze przede mna biale Lamborghini 4l turbo. Nieczesto widzi sie takie samochody a tym bardziej na drogach. Postanowilem sprawdzic sie z tym gigantem.
Zaczalem zjezdzac na lewy pas i czarna Toyota przede mna tez zjechala. Czerwone swiatlo, wymiana spojrzen. Czarny ruszyl niemrawo, Lamborghini wyrwalo z kopyta i zrownalo sie ze mna. Szlismy leb w leb, przy 2tys obrotow zapialem drugi bieg, musnalem gaz i przy 2,5 tys obrotow bylem juz 2 dlugosci przed Lambo. Zjechalem na prawy pas i przestalem przyspieszac bo skrecalem na nastepnych swiatlach w prawo.
Tak, objechalem Lamborghini
:rotfl: :jezor: :jezor:
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:43
mk4 gti vs. audi 2.8, alfa 2,5,
bmw540 Heja,
Opiszę krótko moje przejazdy z dzisiejszego mini zlotu w Bagiczu.
Ja vs audi 2.8 z 10 długości dla mnie
Ja vs alfa 2.5 v6 z 6 długości dla mnie
Ja vs bmw 540 pierwszy przejazd miałem spore problemy z trakcją, także przegrałem o pół długości auta, potem druga próba z rolki od 40-200 równo do samego końca.Kolejna próba z bmw po nowym roku jak już dostanę korektę softu bo obecnie cofa mi trochę zapłony i jest przez to parę kuniów mniej :crazy:
Generalnie bardzo mocna drużyna i zawodnicy mogący bez problemu konkurować z naszymi nadwornymi (i nie tylko) killerami. Wielki szacunek dla golfów!