BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z kierownicą ( trzęsie )
PostNapisane: 27 lutego 2007, 21:18 
Witam. jestem nowy na forum ale mam pewien problem z moim bmw. Kiedy jade i zaczynam hamować bardzo dzinie trzęsie kierownicą...albo kiedy jest droga dziurawa to trzęsie. Co to może być...tylko przy hamowaniu i wtedy kiedy jade po dziurach :kwasny: POMOCY!!!!!!


Ostatnio edytowano 27 lutego 2007, 21:41 przez lesiu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 21:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
Przeczytaj ten temat.. tutaj moze cos znajdziesz ......

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=977

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 23:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Lokalizacja: RzeszĂłw
Masz dwie rzeczy do sprawdzenia po pierwsze tarcze chamulcowe mogą mieć bicie do tego jeszcze luz na sfożniach zwrotniczych.Ja miałem jedno i drugie po wymianie obydwu usterek uspokoiło sie.Pozdrawiam. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: drganie
PostNapisane: 28 lutego 2007, 07:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
witam pzrychylę sie do postu kolegi , ja również wymieniłem komplet pzrednich klocków i tarcz i jest miodzio

_________________
sed hercules contra plures....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, 09:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
ja przy hamowaniu tresie kierą to na bank tarcze OUT.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, 15:17 
dzięki chłopaki...zobacze tam do nich i wam powiem co i jak...thank


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
tarcze hamulcowe,lub gumy na stabilizatorach miałem to tylko że do wymiany gumy koszt samych gum około 60zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: oÂława
jeszcze spróbuj wyważyć koła albo sprawdź opony może mają bicie

_________________
pawlo


Ostatnio edytowano 11 marca 2007, 20:07 przez pawello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 20:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
jezeli tylko przy hamowaniu to tarcze, jezeli podczas jazdy przy danych predkosciach to sworznie + drazki kierownicze

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: bicie
PostNapisane: 11 marca 2007, 21:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 535
a co kiedy bije kierownica przy predkosci 60-90??? sa to delikatne drgania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 21:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
sprawdź luzy w układzie kierowniczym i przednim zawieszeniu.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL