BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 22:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i 93r Jakie przewody W/N
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 18:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: KrakĂłw
Mam BMW e36 316 z '93 z silnikiem M40 i mam problem z kupnem kabli do świec. Są 2 rodzaje z czujnikiem i bez. Ale słyszałem że te bez czujnika można kupić i i przełożyć ze starych kabli czujnik na nowe. Jest taka możliwość? Z góry wielkie dzieki.


Ostatnio edytowano 12 kwietnia 2008, 17:32 przez NoRbi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 20:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
jak wymieniałem kable u siebie to też kupowałem i przekładałem ten kabel z czujnikiem na nowe o mi śmiga bez problemu
Poprostu kable z czujnikiem są dużo droższe od tych bez
Kupiłem kable i z odpoiwedniego kabla umiejetnie ciągnie sie za fajke (tę co na świece sie zakłada) zakłada się czujnik i "zarabia" się znów kabel. Poprostu po założeniu czujnika wtyka się mocno kabel do fajki z tej strony co sie go urywało i jest git. U mnie było bez problemu.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 21:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
potwierdzam mozna przelozyc ja zakupilem kabelki NGK 330 zloty no coz ale za to pozadne. :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jakie kable:-(
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 22:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
NoRbi napisał(a):
Mam BMW e36 316 z '93 z silnikiem M40 i mam problem z kupnem kabli do świec. Są 2 rodzaje z czujnikiem i bez. Ale słyszałem że te bez czujnika można kupić i i przełożyć ze starych kabli czujnik na nowe. Jest taka możliwość? Z góry wielkie dzieki.


wlasciwie z czujnikiem nie kupisz. Zarówno Bosch, NGK i Champion sa bez czujnika. Ale bez problemu przelozysz stary czujnik.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 22:37 
A Bremi nie są przypadkiem z czujnikiem?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 23:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Bagor, niestety nie, pamiętasz te do m43 które Twoj kolega kupował? Nie miały czujnika.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 15:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
co ci powiem jeszczcze szukaj NGK BREMI badz BOSCH te ostatnie najdrozsze wybor do ciebie nalezy i trzymaj sie z dala od tanich kabli ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 17:32 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
Jakie kable:-(



Informuję, że następnym razem otrzymasz ostrzeżenie, za nieprzestrzeganie ZASAD dotyczących tworzenia nowego tematu.
W chwili obecnej tytuł tematu został poprawiony

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Witam.

Odświeżę troszkę temat. Chciałem kupić przewody w/n , ale po przeczytaniu odnośnie różnic między producentami , sprawa stała się bardziej skomplikowana. Większość przewodów nie posiada kabelka do impulsatora - ale przecież on również się starzeje , być może nie przewodzi takiego napięcia , ale czy nie lepiej go wymienić ? Chciałem w związku z tym kupić przewody Bremi (kilka znalazłem na allegro) , te z listwą , stąd moje pytanie: czy będą one pasować idealnie (318i M40) , długości , wtyczki itp ? Czy ktoś z Was zakładał je u siebie ?

Pozdrowionka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 08:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Bremi do M40 również nie mają czujnika impulsów.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 14:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ja kupiłem na allegro bremi i miały czujnik(impulsator).o co wiec chodzi?moze były zestawy z impulsatorem i bez?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
raczej nie było takiego podziału. Być może jakieś starsze zestawy miały impulsator. W niektórych zestawach NGK np. do M30 też były impulsatory, teraz już nie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
reza i jak Ci pasowały te przewody ? Dobrze się zakłada ? Nie przepuszczają nic na silnik iskry , równiutko pracuje ? ;) Pozdrowionka !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 21:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
one były identyczne jak te które mialem,bo te bremi to jest orginał.wszysto było identyczne niczym sie nie rózniły od moich starych.smiga wszystko wporządeczku.z tego co patrzyłem to na allegro różni sprzedawcy dalej oferują te bremi z impulsatorem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Dzięki wielkie :] Taka opinia była mi potrzebna , teraz wiem , co kupić :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 14:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
ja kupywałem pół roku temu BREMI z impulsatorem (w sklepie BMW). z tego względu że miałem zniszczony ten impulsator co dziwne jeździłem bez niego i wszystko było ok.ale wymieniłem i wszystko jest w porządku :ok: :super:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Mogę tylko dodać , że minęło trochę czasu i przewody zapłonowe BREMI spisują się doskonale. jedynym problemem są kruszące się przy wymianie plastikowe osłonki przewodu impulsatora , ale to temat na inny wątek. Polecam te kabelki. :)

_________________
Szukam klasyka BMW dla Żony. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 08:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
reza napisał(a):
ja kupiłem na allegro bremi i miały czujnik(impulsator).o co wiec chodzi?moze były zestawy z impulsatorem i bez?


Od czego jest odpowiedzialny cały ten impulsator? Bo bez niego i z nim nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 08:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
reza napisał(a):
ja kupiłem na allegro bremi i miały czujnik(impulsator).o co wiec chodzi?moze były zestawy z impulsatorem i bez?


Od czego jest odpowiedzialny cały ten impulsator? Bo bez niego i z nim nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 316i 93r Jakie przewody W/N
PostNapisane: 19 marca 2010, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
koledzy żeby założyc ten czujnik trzeba przeciąć kabel???
bo zdjąłem fajke i niechce ni sie zmieścic ta miedziana końcówka.

dodatku bez jak i z impulsatorem auto chodzi tak samo tzn faluje na obrotach...

podpowie ktoś???

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL