No nie wiem, ja miałem 2 x e38 - jedną na 20" Alpina oponki 245/40 i 275/35, a druga na 20" Hartge oponki takie same. Niestety, ale pierwsze kupiłem z autem z niemcowni i były tam spawane - ale nie szlifowali spawów, tak jak u nas, żeby ukryć ingerencję. A te jedna Hartge dla mnie pękła

, ale jedne i drugie od wewnątrz. Niestety prostowanie na koniec sezonu obowiązkowo po jakiś 20-25 tys/km. Moim zdaniem sporo ma masa auta do tego czy pękają, no i oponka o profilu 35

Tak jak napisalem, zalezy jak jezdzisz i co to za felgi.
no bez przesady rozumiem jakieś próby dospawania oderwanego rantu

,
ale żeby od 2-3 cm pęknięcia do razu na złom.
Znajdz w tabelce EN 2017 (ma podobny sklad do aluminium uzywanego w prodkucji felg), przeczytaj opis dlaczego sa problemy ze spawaniem.