BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] BMW M3 E36 GT wszystkie dane
PostNapisane: 14 kwietnia 2010, 08:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: BMW M3 E36
Witam, od paru tygodni zostałem szczęścliwym posiadaczem BMW M3. Bardzo podoba mi sie styl M3 GT, i na takie coś chciałbym przeobić swoje auto. Moglibyście napisać wczystkie różnice od zwykłego M3? Skad w GT te pare koników więcej? Itp. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Mieszkam we Włoszech więc mam troche lepszy dostęp do części niż w Polsce
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] BMW M3 E36 GT wszystkie dane
PostNapisane: 14 kwietnia 2010, 11:39 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 42
Posty: 6404
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
moze tu cos znajdziesz
http://www.m3gtregister.com/m3gt_images.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] BMW M3 E36 GT wszystkie dane
PostNapisane: 14 kwietnia 2010, 12:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Z tego co wiem to różnice w silniku są dość spore. Pomijając już dwa ssaki od pompy olejowej żeby uniknąć zachłyśnięcia się powietrzem przy dużych przeciążeniach bocznych..

Idąc dalej, w M3 GT były montowane opcjonalnie zestawy ospoilerowana Class 2 które co prawda radykalnie zmniejszały prędkość maksymalną i zwiększały zużycie opon ale poprawiały prowadzenie się auta. Moim zdaniem jak nie będziesz tym jeździł po torze to nie ma sensu. Z przodu masz tzw. splitter który ma dociskać przednią oś i zmieniać aerodynamikę podwozia. Drzwi były aluminiowe - seria waży ok. 30kg na stronę, alu dużo mniej.

No i jeszcze lakier - M3 GT występowały tylko w british racing green.
Zmiany w M3 GT nie były czysto wizualne, one miały konkretny cel.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] BMW M3 E36 GT wszystkie dane
PostNapisane: 14 kwietnia 2010, 13:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: BMW M3 E36
Jestem fanem przeróbek aut, miałem taki pomysł na GT ale jednak sie nie opłaca. Teraz zastanawiam sie nad jakimś małym Turbo Kitem. Coś do max. 400km. Dodam że wcześniej miałem M3 E30 ale pewien włoski kolekcjoner zaproponował mi niezłą sumke i sie skusiłem :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] BMW M3 E36 GT wszystkie dane
PostNapisane: 15 kwietnia 2010, 09:51 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
PabloM3, szukaj tu:
http://bmwmregistry.com/model_faq.php?id=14
Przewiń na dół, tam masz trochę o GT. Zresztą, nie tylko o niej :)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL