Nowak_BMW530d napisał(a):
Cytuj:
Nie należy się

, E39 to 235/45/17
Życzę Ci powodzenia z takimi oponami
Takie opony są dobre ale jedynie na autobahny do Niemiec a nie na polskie drogi nie wiem jakie masz u siebie i nie wiem ile jeździsz ale ja robiąc tyle km i mając właśnie opony o takim profilu już 2 razy prostowałem felgi a raz spawałem
Jak dla mnie głupotą jest kupowanie tak niskich opon na polskie drogi no chyba, że auto cały czas stoi a koła są dla szpanu a nie do jazdy....
Nie wiem czy wiecie , ale zgodnie z normami europejskimi kupując nowe opony do danego auta w innym rozmiarze niż podaje producent unieważnia gwarancję na nie !!!!!
I tutaj nawet sąd nie pomorze !!!
Co do pompy - komp.
A szczelny masz dolot ?
Sprawdzałeś uszczelnienie przy turbinie od strony ssącej ?
Często tam robi się luz i auto ciągnie lewe powietrze za przepływomierzem.
Odkręć rurę za przepływką i sprawdź czy ciasno wchodzi na turbinę i czy nie ma luzów na boki.
Dodatkową wskazówka nieszczelności będzie zapocenie olejem miejsca łączenia rury z turbiną.
Odłącz przewód sterujący zaworem EGR i go zaślep - sprawdź co się zmieniło.
Poszukaj śladów oleju na łączniach rur i intercoolera - sprawdź jego drożność i czy nie jest zapchany zewnętrznie przez śmieci.
Sprawdź ręką zakres pracy ciegna zmiennej geometrii a następnie patrz na nie i niech druga osoba odpali silnik - zaciąga się szybko do końca ?
A po zgaszeniu szybko wraca ?
Nie masz śladów kropelek oleju na elementach dookoła zgrzewu kolektora ssącego ?
Tyle na początek
