Jeffrey napisał(a):
nie mowie ze m5 musi jezdzic na oryginalach ale widzialem wiele m5 na lepszych felgach ...chocby bbs lm
To tak jakbys napisal Boogiemu, ze podjal zla decyzje kupujac E39 M5, mogl przeciez kupic F360? Przeciez to zadna roznica, jezeli chodzi o cene...

BBS LM to inna liga, komplet LMow jest 3x drozszy od Divinusow, ktore wybral Boogie i zeby nie bylo niejasnosci, felgi o identycznych parametrach jak LM to nie jest zaden wyczyn technologiczny, duzo wiekszy problem to ich zbyt w Polsce

bierute napisał(a):
Boogie, a myślisz, że teraz prostowania nie będzie? ori to ori i na tyle na ile da się zrobić trwałe felgi, to na tyle trwałe są ori. tak mi się przynajmniej wydaję. ja jeżdżę na ori, co prawda 17", ale mają już 8 lat i prostowane nie były... a po mieście jeździmy podobnymi drogami bo Ochota-dolny Mokotów. więc dziury te same. jak tamte się pogięły, to 19" Very też polecą...
Niestety...wyprowadze Cie z bledu, wszystkie podzespoly kazdego produkcyjnego samochodu sa produkowane jak najtaniej, na skraju granicy standardu narzuconego przez producenta. Jezeli chodzi o felgi BMW to ich jakosc z generacji na generacje pikuje w dol, pare przykladow
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=294042http://www.autoexpress.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1159Kyo napisal mi, ze co 2 sezony naprawia swoje oryginalne felgi w E46 i nie mam powodu mu nie wierzyc

Na zachodzie ludzie dawno zrozumieli fakt, ze tunerzy potrafia zaoferowac produkty znacznie przewyzszajace to co oferuje producent samochodu, dzieki temu istnieja takie firmy jak AC Schnitzer, Hamann, Lumma, itd. Naprawde jezeli chodzi o uklad hamulcowy, zawieszenie, felgi i opony, silnik to wszystko to mozna poprawic bo fabrycznie sa bardzo duzym kompromisem pomiedzy jakoscia, a cena. Zreszta wspominalem juz, ze BMW bralo pod uwage nasza fabryke do produkcji felg dla modeli M, jednak kontrakt nie zostal zawarty z banalnego powodu...produkty byly dla BMW zbyt drogie, a japonczycy nawet nie chcieli slyszec o zmniejszeniu standardow czy uzyciu tanszego stopu aluminium (aby sprostac cenowym wymaganiom BMW).
bierute napisał(a):
ale w e39 bardziej podobają mi się felgi z większym rantem...
Boogie ma komplet w rozmiarze 19x8.5 i 19x9.5, maja odpowiednio ranty o glebokosci 2 1/8" i 3", chetnie zobacze oryginalne felgi BMW, ktore oferuja taka sama lub wieksza o te 0.5" glebokosc rantow (albo inne gotowe felgi - nie produkowane na zamowienie, jednoczesciowe felgi w tym rozmiarze

)
Jeffrey napisał(a):
ciekaw jestem jak vermiliony beda wygladaly po 8-9 latach jazdy po polskich drogach. nie wydaje mi sie zeby tez byly prosciutkie.
Przewrotnie napisze Ci, ze beda wygladaly tak, jak bedziesz o nie dbal. Kazde felgi mozna zabic, mozesz mi dac komplet felg kazdego producenta na swiecie, a ja w ciagu godziny doprowadze je do takiego stanu, ze bede nadawaly sie tylko na zlom. Poprostu do jazdy na felgach o pewnej srednicy trzeba dorosnac.
Wszystkim niedowiarkom proponuje tez przyjrzenie sie ilosci ciezarkow uzytych na felgach Boogiego i porownaniu ich z iloscia ciezarkow uzytych na ori felgach BMW
