BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Z foty porównawczej raczej nici bedzie ponieważ dupa i tak mi siedzi o ok 40mmz powodu peknietych sprężyn wiec nie bedzie róznicy.ale przód pokaże jak było przed a jak bedzie po operacji:)
Amorki i sprężynki M-Pakiet słysząłem i nawet gdzieś widziałem do sprzedania ze mają własnie takie obniżenie.Jacek 28 Wydaje mi sie ze jak byś kupił springi -60przód to ostatecznie by wyszło niżej 4cm niż masz teraz na m-pakiecie.
Jeśli sie mylę niech ktoś mnie poprawi.
http://img223.imageshack.us/img223/8922/zdjcie595.jpg
Tak u mnie wygląda z przodu na seri a z tyłu na peknietych springach czyli teoretycznie 40mm w dół od serii tył.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
co to znaczy kolego??? 20,30 nizej niz seria???
Czyli teoretycznie sprężyny bedą krótsze o te 20mm lub 30mm od seryjnych sprężyn.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
jacek28 napisał(a):
Kris86 napisał(a):
A ori M-Pakiet ma coś koło 20,30mm.

chcialem nizej o jakies 4cm niz jest teraz ale nie wiem jak sie to ma do sprezyn sportowych :znudzony:


to kupuj -60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
Kris86, ja mam prawie identycznie ja ty na tej fotce,moze przód ciut mam nizej ale niewiele a tył identyko.Mówicie zebym kupił -60 czyli lipa bo myslalem zostawic amortyzatory ori.,a jak cos to jakie polecacie amortyzatory na przód pod springi -60,tyle ze nie zadrogie ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 14:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Jeśli masz ori m techa amorki to powinno wytrzymać bo przecież m technik to inne sprężyny i amortyzatory niż seria.A seria w maxie wytrzymuje obniżenie -40.Jeśli zmieniać amorki z przodu na sportowe to i z tyłu bo bedzie sie to wszystko dosyć dziwnie zachowywało.
Polecają całe zestawy Ta Technix nawet na forum był gdzieś wątek o tym zawieszeniu.coś ok 700zł komplet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 16:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 51
Lokalizacja: JastrzĂŞbie ZdrĂłj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B20
nie lepiej dopłacić 300zł i kupić gwint ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
michalkusaj
Po odebraniu bryczki z springami mogę dać same pochwały jak narazie.Komfort sie jednak zachował lecz jak potrzeba(zakręty itp.) twardość też jest.Wczesniej sie wahałem nad załozeniem obniżonych spreżynek na zwykłe blistein-y ale teraz nie powiem złego słowa.
Obiecane fotki na serii:
http://img223.imageshack.us/img223/8922/zdjcie595.jpg
I po springach 40/40mm
http://img195.imageshack.us/my.php?imag ... ieniuo.jpg
Ps.Gwinty za 1000zł pozostawiają wiele do zyczenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 21:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
arass napisał(a):
nie lepiej dopłacić 300zł i kupić gwint ?

Moim zdaniem to liepiej kupic dobry komplet niz niedobry gwint, ale kwestia upodoban.

Kris86
dzieki za fotki z porownaniem ;) chyba sie przekonuje powoli do -40 ;) tylko jestem ciekawy jak to bedzie zdawalo egzamin na progach zwalniajacych i mniejszych kraweznikach. Ale jezeli chodzi o wyglad to jest zdecydowanie lepiej. Ja tez mam
Cytuj:
zwykłe blistein-y
tak wiec pomysle o tym intensywnie :D

Dzieki i pozdrawiam
Michalkusaj

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 22:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Jeśli chodz i progi też o tym myslalem i dziś pierwsze lody przełamane.jadąc sam nic sie nie stało i to przy normalnym przejeżdzaniu jak na serii a nie żułwikem powoli.nie wiem jak to bedzie jak bedzie 5osób.są też rózne progi.
Krawężniki raczej odpadaja,ale w sumie i tak nigdy nie podjeżdzałem blisko.ale wrazenia z jazdy wybaczają te niedogodności:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 06:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Ja też spodziewałem się nie wiadomo jakich utrudnień, a okazało się, zę jest lepiej niż na serii i wraz wszędzie dojadę :) 60/40 przejeżdża przez progi, przejeździlem całą zimę na tym, i wszystko ok :) pod krawężnik się nie da tylko podjechać, ale to mały problem, bo można parkować tyłem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 10:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
dzieki za opinie :)
A co myslicie o zestawie firmy mts-technik? bo nad takim sie zastanawialem -40/-35.
Teraz tylko jakies pienizki zbieram i gleba :D

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 17:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Mam pytanie, chciałbym postawić mojego sedana w klin.Mam opony 205/60 na felgach 15.Czy mogę tył zostawić w serii,a np na przód wrzucić -20mm?Czy lepiej na przód 40, a na tył 20?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 51
Lokalizacja: JastrzĂŞbie ZdrĂłj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B20
michalkusaj napisał(a):
dzieki za opinie :)
A co myslicie o zestawie firmy mts-technik? bo nad takim sie zastanawialem -40/-35.
Teraz tylko jakies pienizki zbieram i gleba :D


Ja również się nad nimi zastanawiam, są nie drogie, ale jak z ich użytkowaniem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 13:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 481
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43
Miałem przez krótki okres sprężyny MTS-technik na seryjnych amorkach 40/20 w E36. Dla mnie było bardzo dobrze komfort jazdy i właściwości jezdne niemal że bez zmian w porównaniu z serią. Dają 2 lata gwarancji więc ja mogę śmiało polecić. Efekty wizualne w mojej galerii E36 :)

_________________
Byłe BMW 316i E36 Sedan
Byłe BMW 523i E39 Sedan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 12:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Małopolska
chce obnizyc moja e46 330xd
za spezyny eibach wolaja sobie okolo 800zl, ale za amorki KONI powiedzieli mi juz ladne 2500zl. srednio mi sie to widzi. :zdegustowany:
lecz z kolei mam do wymiany dwa amorki z tylu do wymiany. bilshtein (poprawnie?) 1000zl za komplet.
Amorki koni sa z regulacja twardosci. a bilshtein raczej sportowy nie jest. Czy moge kupic amorki bilshtein i zalozyc sportowe sprezynki 30/20-25 mm?
Musze wymienic wszystkie amorki czy moge tylko tyl?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 14:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
ZAiKS napisał(a):
Czy moge kupic amorki bilshtein i zalozyc sportowe sprezynki 30/20-25 mm?

Mozesz smialo wymienic na bilsteiny i zalozyc na to sprezynki do maksimum -40.
ZAiKS napisał(a):
Musze wymienic wszystkie amorki czy moge tylko tyl?

Mozesz tylko tyl.

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] sprężyny obniżające na oryginalne amorki
PostNapisane: 22 kwietnia 2010, 11:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 328 Sport
Kod silnika: M52B28
ktoś jeździł na bilsteinie B6 i obniżeniu 60mm/40mm? Bedę tak jeździł z miesiąc zanim skrócę skok...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] sprężyny obniżające na oryginalne amorki
PostNapisane: 4 maja 2010, 19:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 490
Lokalizacja: Sulechów
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 37&start=0
Co to za zawias? widze ze firma spax z regulacja jezeli dobrze widze? Gdzie ta regulacja jest?

Obrazek
Obrazek

_________________
Zobacz moje BMW MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 37&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] sprężyny obniżające na oryginalne amorki
PostNapisane: 4 maja 2010, 20:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 490
Lokalizacja: Sulechów
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 37&start=0
A nie jest on czasem wylany juz?

_________________
Zobacz moje BMW MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 37&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] sprężyny obniżające na oryginalne amorki
PostNapisane: 5 maja 2010, 20:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 490
Lokalizacja: Sulechów
Moje BMW: e46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 37&start=0
Dzieki za info :P
A jak sie go reguluje bo dalej sie nie dowiedzilem :P

_________________
Zobacz moje BMW MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 37&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL