Davvid napisał(a):
Ja zdejmowałem kolektor by usunąć z niego klapki (przepustnice) - okazało się ze ja ich nie miałem.
Kolektor który kupiłeś ma klapki? Jak ma to je od razu usuń.
Nie wiem jak w 3er... ale w 5er musiałem rozebrać kawałek podszybia - śruby są dość długie i trzeba dość wysoko unieść kolektor po odkręceniu. Uszczelek jest 6 - nie są zbyt drogie ale ja zostawiłem.
Musisz zwrócić uwagę na kostke którą musisz wypiać - jest z tyłu pod samym podszybiem. Dodatkowo musisz odkręcić bagnet i wyprowadzenie plusa. Generalnie oparacja nie jest trudna i w 2h powinieneś sie uporać.
Generalnie trudno jest wyczyścić kolektor w środku - ja tego nie robiłem, ale myśle ze możesz spróbować ciśnieniowo + np środek do czyszczenia przepustnic.
Przy okazji wyczyść sobie EGR.
Dziękuję za informacje..
Mam tylko pytanie, czy mycie ciśnieniowe (np.Karcherem) nie uszkodzi czegoś w środku, nie jestem do końca co do tego przekonany..?