BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 22:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z chińskim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 12:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
witam
jako iż pogoda się w miare stabilizuje a paliwo idzie cały czas w góre staram się chociaż trochę zaoszczędzić i postanowiłem obetrzeć z kurzu skuter w celu poruszania się nim :hyhy: jednakże po odpaleniu moto zachowuje się dziwnie tzn:

-po odpaleniu trzyma obroty jednak gdy dodaje gazu to do połowy idzie super a potem go dusi ..

gaźnik jest dokładnie wyczyszczony i wyregulowany. Paliwo dochodzi, filtr powietrza jest czysty. Wydech wyczyszczony

nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną takiej usterki
motorek ma pościągane kagańce, przed przerwą zimową śmigał 80km/h. Założony cylinder 80cm, który ma niespełna przejechane 500km. Olej jest wymieniony. Jednym słowem leże i kwiczę :/ ma ktoś jakieś pomysły ?

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 12:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Moze stare paliwo albo jakis syf sie w baku zebral. Zajrzyj do filtra paliwa jezeli taki istnieje

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 12:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
4T, czy 2T?

Wydaje mi sie, że może go zalewać. Dostaje za dużo benzyny i nie wyrabia. Jeździłem skuterem kolegi i tam dopiero przy większej prędkości można odkręcić na ful, ma daną cholernie dużą dawke benzyny- pali mu jakieś 6 litrów. Pobaw sie ustawieniem mieszanki- ja raz przesadziłem w drugą stronę- tak skręciłem, że nie chciał jechać :rotfl:
PS-->> Jeśli masz możliwość to sprzedaj chińczyka i kup jakiegoś japońca ;) ja bym tak chętnie zrobił, gdybym miał możliwość.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 13:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 317
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52B20
Świecę sprawdzałeś? Może być do wymiany. I jaki kolor ma świeca?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 13:04 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Świeca,moduł,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 13:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
świeca zmieniana na nową i dalej to samo, zawsze palił mało i chodził elegancko.
Filtr paliwa został ominięty i zostało wlane świeże paliwo ponieważ bak był pusty na zimę.

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 13:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57
powodem moze byc to ze jest to skuter z chin :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 89
Lokalizacja: Strzalkowo
Skoro cylinder ma dopiero 500km przebiegu, a jeździłeś już 80km/h to może się jeszcze dobrze nie dotarł... :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 11 maja 2010, 14:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
problem już chyba znikł. Zaślepiłem wężyk który wychodzi zza gaźnika z króćca i idzie to zaworka. Zrobiłem około 5km no i udało się wykrzesać 70km/h (przy 6k obrotów hehe) co przy mojej masie oraz motorka jest sukcesem hehe

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 21 maja 2010, 11:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
dobra następny problem wyniknął :D po odpaleniu na akumulatorze wyskakuje mi 12,6V, po odpieciu aku (skuter dalej zapalony) pokazuje tylko 6,5V czyli nie dostaje ładowania ?? co jest nie tak ?

to samo jest w chinskim quadzie ktorym brat dostal na komunie

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 21 maja 2010, 12:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1436
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: e30,e36
Kod silnika: m40,m41,m43,m62
ruhh napisał(a):
dobra następny problem wyniknął :D po odpaleniu na akumulatorze wyskakuje mi 12,6V, po odpieciu aku (skuter dalej zapalony) pokazuje tylko 6,5V czyli nie dostaje ładowania ?? co jest nie tak ?

to samo jest w chinskim quadzie ktorym brat dostal na komunie


Tak to bywa z nołnejmami :kwasny:

Skuterek wyraźnie Ci zalewało, jakbyś miał ssanie włączone. W chińskich produktach często membrany w gaźniku są tak dupiaste, że problem ciężki do wyeliminowania.

Co do ładowania, to rozładowuje Ci się akumulator? Wtedy prądniczka lub regulator napięcia.
Czy może po prostu tak sobie sprawdziłeś napięcie po prostu przy odpiętym aku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 21 maja 2010, 12:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
sprawdziłem właśnie i podczas podłączonego aku jest ok ale gdy odepnę aku to jest 6,5V takie mam złudzenie chocby regulator zamiast po 12v to jest po 6V

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z chinśkim skuterem
PostNapisane: 21 maja 2010, 15:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 602
Lokalizacja: Ilawa
Moje BMW: e32
jeśli chodzi o ten problem 1
to mysle ze kolor główki swiecy ci powie wszystko..powienien miec barwe kawy z mlekiem
jeśli bedzie za ciemnie wiadomo za duzo paliwa a za jasne za duzo powietrza..
masz w skuterku ssanie elektryczne? tez polecam ci tro sprawdzic..
a i taka rada nie jeździj bez akumulatora regulator napiecia tego nie lubi i poprostu sie przepala :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL