BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 24 maja 2010, 12:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 278
Lokalizacja: Biała Podlaska / Warszawa
Moje BMW: e38 740iL
Kod silnika: m62b44
Garaż: https://www.facebook.com/e38blackbandit
biernas napisał(a):
Ale rzeźba :/ Mogłeś nie pokazywać od spodu.

Przeglądu to Ci nikt normalny nie podbije :dobani:


Na Twoim miejscu to bym się chyba podpalił...

bastaz napisał(a):
Ten zaślepiony cycek musi fajne wpływać na laminarny przepływ spalin :dobani:


ta zaslepka będzie wyrównana jak znajde chwile czasu w tygodniu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 24 maja 2010, 13:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 517
Lokalizacja: BDG
Nawet ten zajeb... dzwięk nie rekompensuje tej "rzeźby" :wstyd: . Będziesz jechać na rolki? Jestem ciekaw (pewnie nie ja jeden) ile koni "przybyło" po tym tjunie.. :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 24 maja 2010, 13:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 329
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E36 328iAT
Kod silnika: M52B28
Travis88 napisał(a):
biernas napisał(a):
Ale rzeźba :/ Mogłeś nie pokazywać od spodu.

Przeglądu to Ci nikt normalny nie podbije :dobani:


Na Twoim miejscu to bym się chyba podpalił...

bastaz napisał(a):
Ten zaślepiony cycek musi fajne wpływać na laminarny przepływ spalin :dobani:


ta zaslepka będzie wyrównana jak znajde chwile czasu w tygodniu...


Tak boli krytyka :hyhy: Sądząc po doborze rur widać, że "moda" zrobiłeś z tego co znalazłeś na złomie :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 24 maja 2010, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 412
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: Było 540i, 320Ci
spider napisał(a):
Emes napisał(a):
No ja wywaliłem cały końcowy tlumik u siebie i żadnych negatywnych efektów nie dostrzegłem. Spalanie identyko, moc też.

Ale z ta moca to na oko,czy dane z hamowni ;)


No niby na oko, ale jakby był spory spadek to napewno bym wyczuł bez przesady. Mały może i byc ale będe się upierał że żaden.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 24 maja 2010, 15:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: M5 & 328i
Kod silnika: S85B50 & M52B28
troche rzezba jest :wstyd: ale co do przegladu to bez obaw, tu jest Polska :) jak ma 4 kola i jakos hamuje to zawsze podbija :szok: na rynku duza konkurencja, a jak jeden nie podbije to inny zarobi, wiec wszyscy podbijaja jak leci. Klient zadowolony i stacja kontroli tez.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 25 maja 2010, 21:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 503
Lokalizacja: okolice lublina
Moje BMW: 540i
Kod silnika: M62/TU
jak popatrzyłem na te rzeźby to dzisiaj szukałem wydechu i narazie zakładam normalną dwu rurke z jednaj strony i wycinam katy ,tylko musze chwile znaleźć,śmiesznie wygląda teraz z tyłu Mpakiet bo ma wielką dziure :P
a jak się trafi jakiś ładny wydech na 4 rurki to dopiero kupie,jak zamontuje wkleje zdjęcia i dźwięk do galerii :)

_________________
Obrazek
BmwMotorsportKlub.eu Lubelski Klub Bmw;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 2 czerwca 2010, 19:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Koledzy nauczcie się i zapamiętajcie, że jak chcemy mieć niezły dźwięk czy to R6, czy V8, a nie wydawać przy tym 7,000zł na Eisenmanna itd, ma być to z założenia low buget project ( co nie znaczy, że będzie druciarstwo i efekt mizerny ) to, jeżeli mamy cały układ wydechowy zdrowy, to zostawiamy katalizatory, rezonatory i wszystko inne na swoim miejscu !! Nie usuwamy katów i wsadzamy strumiennice:wstyd: :mur: Wycinamy jedynie końcowy wydech i zastępujemy go porządną grubą rurą z nierdzewki, dobrze to pospawać i unikać jakiś końcówek z allegro itd. pamietajcie, że każdy nierówny spaw, kant rury, czy zagiety rant blachy powoduje, że powietrze o nie " chaczy ", i potem mamy jakieś dziwne dźwięki , strzały itd :znudzony: Efekt jak na wcześniejszym filmiku Alpiny lub tutaj :serce: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 3 czerwca 2010, 12:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 278
Lokalizacja: Biała Podlaska / Warszawa
Moje BMW: e38 740iL
Kod silnika: m62b44
Garaż: https://www.facebook.com/e38blackbandit
Ghost_Rider napisał(a):


jak dla mnie to ten dźwięk nie jest jakiś mega rewelacyjny...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 3 czerwca 2010, 12:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Travis88 napisał(a):
jak dla mnie to ten dźwięk nie jest jakiś mega rewelacyjny...

Tak, ale w porównaniu do Twojej 540 to sorry :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 3 czerwca 2010, 13:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 278
Lokalizacja: Biała Podlaska / Warszawa
Moje BMW: e38 740iL
Kod silnika: m62b44
Garaż: https://www.facebook.com/e38blackbandit
Ghost_Rider napisał(a):
Travis88 napisał(a):
jak dla mnie to ten dźwięk nie jest jakiś mega rewelacyjny...

Tak, ale w porównaniu do Twojej 540 to sorry :zakrecony:


Własnie moja chodzi bardziej kozacko niz ta z linka...

a Twoja teoria w poscie wyzej, czego nie nalezy robic z wydechem to dopiero masakra... :wstyd:

Ps. Masz M5 - jesteś fajniejszy! ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 3 czerwca 2010, 14:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Chciałbym zauważyć, że oba sposoby budowy układu wydechowego, zarówno Travisa88 jak i Ghost_Rider'a, są prymitywne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 7 czerwca 2010, 09:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Tak, są prymitywne. Ale moim zdaniem zaraz po wymianie kompletnego ukl. wydechowego lub końcowych tłumików na sportowe, jest właśnie modyfikacja, którą opisałem. A po wycięciu katów wydech zawsze będzie strzelał, charczał itd. no ale może właśnie to decysuje, że brzmi kozacko :zdziwko:
Cytuj:
Travis88
Nie bede komentowal Twojego komentarza :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 17 czerwca 2010, 18:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 838
Lokalizacja: Killarney, Kerry, Irl
Moje BMW: 2xe36
Kod silnika: s50,m52
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 9#p1261989
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112163
Ogolnie to fajnie sie to wszystko czyta :ok: :wstyd: . Popre teorie Ghost_Rider-a iz lepiej wyrzucic koncowy tlumik niz wycinac katy i srodkowy tlumik... Zalezy jeszcze oczywiscie jaki dzwiek chcemy uzyskac...
Jak dla mnie ten dzwiek wymiata:


Ostatnio edytowano 17 czerwca 2010, 22:01 przez Barzini, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 17 czerwca 2010, 19:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 329
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E36 328iAT
Kod silnika: M52B28
:padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 29 czerwca 2010, 23:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
[quote="moteq"]O M G!
Obrazek

Po pierwsze to niemieccy inzynierowie pewnie zadali sobie sporo trudu, zeby przeliczyc odbicie fali w tym wydechu a ty sobie od tak je wywaliles. Jestem na 100% pewny, ze w 3,14zdu Nm poszlo sie na dole je**c.
Po drugie przegladu nie powinienes dostac bo na bank jest za glosno
Po trzecie estetyka wykonania!!!!!!!!!!!!!! Rece opadaja

Ja rozumiem, ze jak ktos kupuje auto za 20 pare kola to nie stac go na eisenmanna za 6tys, ale mozna sobie podjechac do el-teca w Warszawie, albo mg motorsport w Siem. Śl. i za tysiaca miec elegnacko policzony tlumik koncowy z nierdzewki, ktory bedzie brzmial wedle zyczenia. A jak slysze o wycinaniu katow to posłałbym co niektorych do podstawowki jeszcze raz na kilka lekcji fizyki...

tyle

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 30 czerwca 2010, 00:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Takie samoróbki zawsze będą miały miejsce :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 30 czerwca 2010, 08:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
A wy czasem nie przesadzacie,lepsze patenty ludzie robia z autami.Ten nie jaest az tak tragiczny,aczkolwiek jest do poprawki estetycznej.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 30 czerwca 2010, 08:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 328 Sport
Kod silnika: M52B28
Ładnie to gada, ale niestety jak wywaliłeś katy to raczej straciłeś trochę momentu... I to zaślepienie jednego króćca to masakra. A co dałeś zamiast katalizatortów? Końcowy nawet taki urzeźbiony nie wpłynie na moc za raczej, ale katy owszem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 4 lipca 2010, 19:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 278
Lokalizacja: Biała Podlaska / Warszawa
Moje BMW: e38 740iL
Kod silnika: m62b44
Garaż: https://www.facebook.com/e38blackbandit
Długo nie wchodzilem w ten temat i widze ze troche sie tu zmienilo ^^

moteq napisał(a):
Po pierwsze to niemieccy inzynierowie pewnie zadali sobie sporo trudu, zeby przeliczyc odbicie fali w tym wydechu a ty sobie od tak je wywaliles. Jestem na 100% pewny, ze w 3,14zdu Nm poszlo sie na dole je**c.
Po drugie przegladu nie powinienes dostac bo na bank jest za glosno
Po trzecie estetyka wykonania!!!!!!!!!!!!!! Rece opadaja

Ja rozumiem, ze jak ktos kupuje auto za 20 pare kola to nie stac go na eisenmanna za 6tys, ale mozna sobie podjechac do el-teca w Warszawie, albo mg motorsport w Siem. Śl. i za tysiaca miec elegnacko policzony tlumik koncowy z nierdzewki, ktory bedzie brzmial wedle zyczenia. A jak slysze o wycinaniu katow to posłałbym co niektorych do podstawowki jeszcze raz na kilka lekcji fizyki...

tyle


uwielbiam Cię stary za tą wypowiedź :hurra:

Straciłem 3,14 Nm... jak to obliczyłeś? ^^ Moze jednak stracilem 3,15?

O przegląd to się nie martw ;]

Jak masz za dużo dolców to jezdzij sobie b\po jakichs servisach i niech Ci sklejają wydechy...

Co do wycinania katów, nikt Cie do niczego nie zmusza, widzę ze masz tylko wiedzę forumową a obok układów wydechowych nawet nie stałeś ;]

Podsumowanie: pie*doli mnie Twoja opinia ;] a kolegami nie zostaniemy.

Vox napisał(a):
Ładnie to gada, ale niestety jak wywaliłeś katy to raczej straciłeś trochę momentu... I to zaślepienie jednego króćca to masakra. A co dałeś zamiast katalizatortów? Końcowy nawet taki urzeźbiony nie wpłynie na moc za raczej, ale katy owszem.


Katów nie miałem już jak kupiłem auto. Zamiast nich wsadzone są strumienice.
Srodkowy tłumik jest na swoim miejscu, ja usunąłem tylko końcowe i wcale tego nie żałuje bo brzmienie jest perfekcyjne!

Na forum kazdy potrafi pie*dolic i krytykować. tutaj zostałem wysmiany a dla przykładu podam ze jakis miesiac temu podjechalem na Cargo do Wawki. Stanąłem na swiatlach z kilkoma autami i zjechalem na praking. Nagle podchodzi kilku ludzi i pierwsze pytanie to "co zrobiles z wydechem ze tak zajebiscie chodzi??".

W realu nie uslyszalem jeszcze od nikogo negatywnej opinii na temat brzmienia po tym modzie. Tak więc swoje nędzne komentarze mozecie trzymac dla siebie.
Pozdrowienia!

Ps. najlepiej to poprosilbym jakiegos moderatora o zamknięcie tematu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540 tłumik końcowy - modyfikacje
PostNapisane: 4 lipca 2010, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Travis88 napisał(a):
Na forum kazdy potrafi pie*dolic i krytykować. tutaj zostałem wysmiany a dla przykładu podam ze jakis miesiac temu podjechalem na Cargo do Wawki. Stanąłem na swiatlach z kilkoma autami i zjechalem na praking. Nagle podchodzi kilku ludzi i pierwsze pytanie to "co zrobiles z wydechem ze tak zajebiscie chodzi??".


Zaloz jeszcze zderzaki z laminatu i diody w progach, przypadkowym ludziom z Cargo, ktorzy przychodza sie popatrzec, tez sie pewnie spodoba :ok: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL