BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 07:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] wymiana klocków hamulcowych przednich
PostNapisane: 26 marca 2007, 16:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Witam.

Prawdopodobnie w srode (o ile Poczta nie da ciala ;) ) dostane klocki od stones'a :cwaniak:
I chyba sam sie wezme za wymiane :hyhy:
Pytanie czy przygotowac jakies wyszukane narzedzia? Czy zestaw kluczy wystarczy?
Nie przygladalem sie nigdy hamulcom w betce, wiec moze jakies male info?
W Lanosie sobie wymienilem i dalem rade wiec chyba nie powinno byc problemow?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
tomeckii, hihih czyzby pewna "kobieta" dala ci motywacje?? :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 16:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Dixi, nie, po prostu musze to zrobic w tym tygodniu, bo pozniej nie bede mial czasu, a nie chce mi sie jezdzic i czekac na terminy :hyhy:

poza tym zaoszczedze na piwo :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 16:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
kolego sam spokojnie wymienisz klocuszki ale potrzebujesz klucz imbusowy nr 7 bardzo nietypowy sam musialem taki kupic i reszta to juz bajka, zdejmujesz dwie zaslepki od wewnetrznej strony zacisku i wewnatrz sa sruby jedna na gorze druga na dole i zacisk odkrecony jeszcze male co nieco mloteczkiem by rozluznic zacisk lub wiekszy srubokret do wcisniecia starego klocka z cilinderkiem od wewnetrznej strony i juz masz wszystko na wierchu nowe klocki i poskrecac TYLE powodzenia !

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 16:56 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
hym chyba nie potrzeba jakis super narzedzi imbus i zestaw kluczy (takich używałem z tyłu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 16:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
a jeszcze zanim zalozysz nowe klocki wcisnij tlok zacisku wkladasz stare klocki w zacisk 2 duze srubokrety i wpychasz tlok i teraz juz wszystko

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 17:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
tylko czasem nie wciskaj pedalu chamulca przy sciagnietych klockach...bo ci wypcha cylinderki...to tak na marginesie:)pozdro i powodzenia:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 17:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Wieslaw napisał(a):
klucz imbusowy nr 7


wlasnie bylem na poszukiwaniach :)

mam 6 i 8, a 7 wsiakla :rotfl:

musze zakupic :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 17:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
iglu, spoko, spoko, bez przesady :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
ja tez musialem kupic bo nie mialem

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
jeżeli mowa o tych imbusach, to lepiej kup utwardzane (srebrne) BO ZWYKłYM (CZARNYM) TO MOżNA WóZ KONNY ROZKRęCAć A NIE BMW :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
B M W - CONNECTING PEOPLE :):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 19:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
tasiorman napisał(a):
TO MOżNA WóZ KONNY ROZKRęCAć A NIE BMW :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Mój wóz jest 150 konny a Twój juz wszystkie zgubił :P :rotfl:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
:hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy: śmieszne. może się ze mną nie zgadzasz ???????????????????

_________________
B M W - CONNECTING PEOPLE :):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 19:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
tasiorman, zgadzam się ale tak napisałes jak by Twój wóz już nie był " KONNY " :P :rotfl: :rotfl:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
chodziło mi o wóz zaprzęgowy, taki, do ktorego podczepiany jest (czy jak to się tam nazywa) żywy koń. płoszadź, horse, lub jak tam uważasz to sobie nazwij, może być kobyła. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :D :D :D :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy: :) :) :) :) :ok: :ok: :super: :super: :super:

_________________
B M W - CONNECTING PEOPLE :):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 21:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
co do kluczy to umnie było na torex też (e46)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 12:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
no i przyszly klocki :)

czekam az mi sasiad podrzuci imbusa i bede dzialal :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 16:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
no i wymienilem :hurra: :hurra: :hurra:

pieprz**e tloczki, z nimi najdluzej sie meczylem :hyhy:

przypomne, ze zakladalem ATE- wrazen na razie powiedziec nie moge, bo nie chce mocno ich shamowac dopoki sie nie uloza :oczami:

tylko jedna sprawa- albo zle podlaczylem czujnik (chociaz mozna go w ogole zle podlaczyc?) albo niestety tylne klocki tez mam do wymiany, bo kontrolka nie zgasła :(

nie chcialo mi sie juz tylnych kol sciagac, zeby oblookac :niepewny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 16:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
kontrolka zgaśnie po jakimś czasie. Jak ja wymieniałem klocki, to zgasła dopiero za 3 dni, ale mam ten czujnik trochę polamany, i jak wpadłem raz w dziurę to chyba wypadł i znowu mi się świeci :cwaniak:

_________________
B M W - CONNECTING PEOPLE :):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 16:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Cytuj:
kontrolka zgaśnie po jakimś czasie


moze to ktos potwierdzic? :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL