BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 10 maja 2010, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
P I E K N A !!!

Scisla czolowka forum.

Taka galerie bardzo milo sie oglada.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 22 maja 2010, 13:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Trochę kryzysu miałem z kasą i nadal wahacze nie są ukończone, ale myślę, że w następnym miesiącu już będą siedzieć.
Na chwile obecną są założone tuleje, łożyska, osłony. Wnętrze wahaczy zostało zakonserwowane woskiem i zaślepione zatyczkami, tak jak to ma miejsce fabrycznie.
Z większych tematów muszę wypiaskować i dać do galwanizacji wszelkie suporty, regulatory, dźwignie obsługujące hamulec ręczny.


Dwie fotki:
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam,
:cool2:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 22 maja 2010, 19:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:super:

czekam na finał :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 25 maja 2010, 15:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Naprawde piękna furka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 9 czerwca 2010, 16:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Wszystko już jest ;)
Jeszcze tylko "pierdoły" do galwanizacji i składamy->zakładamy :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 9 czerwca 2010, 17:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
jak z fabryki :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 9 czerwca 2010, 18:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Uwielbiam takie fotorelacje i podejscie do auta.

Pozdrawiam i jak zwykle czekam na wiecej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 9 czerwca 2010, 19:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 294
Lokalizacja: WKZ
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Garaż: Jest:
E39 530d

Było:
E36 320i
E30 316i
E34 524td
E36 318iS
E34 520i M54B30
E46 330i
E36 316ti
E36 320i
E39 528i
Klocki LEGO. :super: :super: :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 13 czerwca 2010, 20:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Dla podtrzymania tematu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Plany na najbliższe 4 mies:
-Czerwiec - założenie odnowionych wahaczy
-Sierpień/Wrzesień - New BK Racing 171 + New Opony ROADSTONE NEXEN N3000
-Wrzesień/Październik - kompletne zawieszenie 60/40 TaT

W miedzy czasie zakup E30 Turing :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 13 czerwca 2010, 20:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E30
Ładna, zdrowa kupeta, na glebie będzie tylko lepiej ;)

_________________
►►►Zobacz moje E30◄◄◄


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 13 czerwca 2010, 22:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1349
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: e34, e39
Kod silnika: m50b25, m51b25
Garaż: e34 m50b25
e39 m51b25
Aż się chcę takie auta oglądać na codzień..
gratulacje ;)

_________________
Drift the way to free my soul,
Another day, another way,
Fading into the air,
Just to stay alive...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 13 czerwca 2010, 23:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e87
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146208
zabafilip napisał(a):
Dla podtrzymania tematu:

Plany na najbliższe 4 mies:
-Czerwiec - założenie odnowionych wahaczy
-Sierpień/Wrzesień - New BK Racing 171 + New Opony ROADSTONE NEXEN N3000
-Wrzesień/Październik - kompletne zawieszenie 60/40 TaT



co do opon zapytaj sie Andrew jak mu sie sprawuja.. bo chyba takie ma i z tego co wiem zadowolony nie jest..

a co to TaT...NIE... prosze Cie nie.. wez cos innego...
amory moga byc ale nie sprezyny... nie wiem moze ja zamiast TaTecnix dostałem jakąs kupe ale nie dość ze obnizenie 40mm wyglada nadzwyczaj identycznie jak seria w e30 to tylne springi byly za slabe zeby utrzymac to auto..

kupiłem na tył eibacha od razu inna bajka..

pomysl jeszcze czy jest sens wyrzucic 600zl na zawieszenie ktore po pol roku i tak zmienisz na inne

pozdro

_________________
Moja Mała Jedyneczka E87 118d

Poprzednie e30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 15 czerwca 2010, 21:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Obrazek

26 zł a ile radochy :jum:

Uprzedzając pytania odpowiadam. To jedyny osiągalny znaczek do tej gałki. Inna opcja to z 1 do tyłu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 18 czerwca 2010, 15:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Nie wszystko złoto co się świeci.
Dziś składanie :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 18 czerwca 2010, 17:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Nic nowego, ale emblemacik mnie bardzo cieszy :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 18 czerwca 2010, 17:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Jedna uwaga, osłona nad nogami kierowcy strasznie dynda i nieestetycznie wygląda, wiem że w e30 to norma, ale mógł byś coś pomyśleć bo strasznie gryzie w oczy przy takim rodzynku ;)

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 18 czerwca 2010, 17:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
super masz podejscie do auta;) jak tam gdzies wyczytałem , pisales ze bedziesz robił swapa na m52b28tu czemu akurat ten motor a nie zwykle m52b28? ten drugi łatwiej podatny na mody jest, lepiej trzyma moc oraz za tanszy pieniadz idzie go wyrwać ;)


pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 19 czerwca 2010, 22:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Powoli do przodu:
Trochę dupnie w E30 jest rozwiązany montaż szczęk hamulcowych. Nie dość, że jak mamy zamontowaną piastę to jest to n-wykonalne, to jeszcze po montażu (bez naciągnięcia linki) wygina się wszystko w HOY.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 19 czerwca 2010, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Bartek89 napisał(a):
super masz podejscie do auta;) jak tam gdzies wyczytałem , pisales ze bedziesz robił swapa na m52b28tu czemu akurat ten motor a nie zwykle m52b28? ten drugi łatwiej podatny na mody jest, lepiej trzyma moc oraz za tanszy pieniadz idzie go wyrwać ;)


pozdro


Ja wiem czy bardziej podatny? Wsadzenie kolektora z B25 nic dobrego nie daje i na tym się mody kończą. I dlatego, że TU jest mniej nie będzie to jakiś oklepany projekt :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zabafilip -->> E30 M40B16 1990r
PostNapisane: 20 czerwca 2010, 16:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Jak to mówią na wsi KUNIC :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 511 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL