hm czym sie różni 318ti od 323ti , w 323 jest silnik 2,5 litra 6 cylindrów wbrew nazwie nie ma w nim silnika 2,3L .
Silnik ten ma 170 KM ale za to jest bardziej elastyczny i ekonomiczny a dodatkowo łatwa jest możliwoś zwiekszenia mocy symbol tego silnika to M52B25. Od 0 do 100 km/h - 7,8 sek silnik ten ma aluminiowy blok i przez to jest lekki taki sam typ zastosowano w modelu 328 o symbolu M52B28 .
Spalanie średnie to 12 litrów na trasie około 9,5 .
Wyprodukwano 13.722 szt tego modelu.
Co do różnic elementów zawieszenia to inne są amoryzatory sportowe o lekko twardej chrakterystyce ,tarcze wentylowane z przodu z tyłu bębno tarcze , inna skrzynia inny wał napędowy , wydech z dwoma końcówkami w jednej z nich znajduje sie przepustnica tzw klapaka która sterowana jest podciśnieniem z silnika i otwiera sie przy wyższych predkosciach obrotowych .
Wszystkie 323 w standardzie wyposażone są w ASC ( system kontroli trakcji ),
Ogolnie wszystkie są bardzo bogato wyposażone ,np :mały komputer , sportowe fotele z półskóry -podgrzewane , elektryczne lusterka ,szyby , samościemniające sie lusterko wenętrzne , poduszki kierowcy i pasażera oraz w niektórych poduszki boczne , tempomat ,spryskiwacze przednich reflektorów ,czy też PDC ( czujniki cofania ).
Ogólnie jesli myslisz o compakcie to szukaj tylko modelu 323ti naprawde da ci ten model wiele zadowolnia z jazdy i wrażeń słuchowych pracującego silnika R6 i jestem pewien że nie bedziesz żałował zakupu.
