BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 22:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 12:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
koledzy maja racje, nie mozna bagatelizowac hamulcow i zawiasu. Zauwaz, ze zmieniajac silnik zmienia sie ciezar przodu.
Mowicie o predkosciach 180-200km/h, a ja przedstawie sytuacje gdzie nawet przy 80 moze zabraknac tych hamulcow: jedziesz 50 zaczynasz wyprzedzac, ktos inny tez w tym momencie wyprzedza, lecisz za nim, a on nagle hamulec w podloge bo przestraszy sie ze nie zdazy. zaloze sie ze roznica predkosci twojej i jego napewno bedzie wieksza niz 10km/h i mozesz miec juz klopoty z naglym wyhamowaniem

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 19:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Ale dokladnie nie wie z was tego nikt bo nie robiliscie swapa :hyhy:
a ja kochani jechalem e36 2.0 na bebnach i jeden kit :ok: poprostu piszecie wedlog teori a t onie zawsze jest prawda :cwaniak:

kupilem silnik! 1500zl z osprzetem bez alternatora i cewek. Reszta zezba bedzie ;) problem tylko z wentylatorem - ja mam bez klimy czy cos tam na pasku a tamten jest jakos inaczej - ale mechanik powiedzial ktory robil juz nie jedno cacko (mechanik tuner a nie zawodowy mechanik do naprawy poloneza :hyhy: ) ze damy rade , dluto i jazda haha

niebawem fotki z przebiegu pracy. Tutaj sam silnik jeszcze w starym samochodzie bo jest zalozony i cisnienie sprawdzilismy , byla jazda probna , nie dymi i wkreca sie pieknie :P i trupem raczej nie jest :hyhy: 15 pokazalo cisnienia - wiec jak na 255 przebiegu i na ta cene .. to sami wiecie :rotfl: :cwaniak:


za 2 tyg kolejne fotki ... jak ktos chce to mam do sprzedania tanio m40 haha

a jeszcze cos! co do zawiasu to ja mam zawias - gwint - zreszta pisze wyzej w opisie mojego auta na furios.pl

i nie opisujcie warunkow extremalnych bo to smieszne troche. Autkiem sie spokojnie jezdzi ... szczegolnie na 1/4 haha 2.0 inny dyfer, odciecie przelozone na 8200 i inne zmiany ktore robi mechanik ja sie tam nie znam az tak :hyhy:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 21:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
dobra bywaj zdrów i nie zrób nikomu krzywdy i rób se co chcesz tym dłutem :kwasny:
ale daj juz spokój trzeżwo myslacym ludziom. JUŻ to widze jakie to będzie żemiosło made in stodoła :rotfl: :rotfl:
Pozatym dziwne żeby ci ten mechanik wkrecał korbę, że masz nierobić dziadostwa jego rękami, przeciez on tez musi z czegoś zyć.
Ale jak mi kiedyś wjedzie taka beta w moja betę , albo coś innego to pogadam z jej kierowca w inny sposób. :zly:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 22:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
tylko nie zapomnij wymienic zegarow.. Bo raz, te od 4cyl nie beda pasowaly do 6cyl. Tak czy inaczej jak bedziesz krecil to M50b20 do 8200rpm :zdziwko: to zaloz od razu takie od M3..bo zwyklych Ci braknie..
Ps. nie zapomnij o spadochronie do hamowania jak sie rozpedzisz na 1/4 :d
Ps.1 Kto Ci bedzie robil soft z takim przesunieciem rev limitera, ten mechanik dłutem? ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 07:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
ZegSry juz sa dawno inne do 9 pokazuja . Sa tacy ktorzy maja auta z 11/sec na 400m .Fanatycy. Taki wlasnie jest moj mechanik z dlutem :rotfl:
:rotfl: niezly obciach potem jest jak 325 dostaje baty o 2.0 :hyhy: wkoncu forum to bmw-sport a nie bmw seria albo? :hyhy: i bynajmniej zaden nie zaklada chipow jak co niektorzy :rotfl: :rotfl: :rotfl:


aktualne koszty:

silnik 2.0 b50 - 1500zl
cewki 170zl z przesylka (sprawdzone juz dzialaja)


troche mnie dziwi podejscie wasze czasem. Z jednej strony wszystkich jedziecie na forum co maja m40 bo to padlo a jak ktos chce zrobic swapa i miec kulture pracy pod maska to znow krytyka za hamulce :rotfl: powinniscie nowym forumowicza z takimi tematami dziekowac za to ze pokaza wam cos nowego :P chyba pierwszy tego typu swap na waszym forum co nie :] oczywiscie kazdy ma prawo do swojego zdania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 07:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
k64 napisał(a):
niezly obciach potem jest jak 325 dostaje baty o 2.0 wkoncu forum to bmw-sport a nie bmw seria albo? i bynajmniej zaden nie zaklada chipow jak co niektorzy

ale przynajmniej wszyscy maja hamulce takie jak powinni. :cwaniak:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 07:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
mcgiver napisał(a):
k64 napisał(a):
niezly obciach potem jest jak 325 dostaje baty o 2.0 wkoncu forum to bmw-sport a nie bmw seria albo? i bynajmniej zaden nie zaklada chipow jak co niektorzy

ale przynajmniej wszyscy maja hamulce takie jak powinni. :cwaniak:
nie byl bym tego taki pewny :hyhy:

p.s.

sedan wazy: 1205 (91 rok) na bebnach z tylu)

coupe wazy: 1285 (94 rok) na tarczach z tylu. (2.0).

sedan wazy: 1315 (94 rok) na tarczach z tylu. (2.0).

i co ??? I NIBY 80KG albo 100 kg (czyli gruba baba na siedzeniu wiecej - juz kiedys mi siedziala taka - naprawde nie moglem wychamowac :rotfl: ) sie tarcze maja powyginac albo bebny maja poleciec do atmosfery? BAJKA !!! Kazdy kto swapa robil to wam powie :rotfl:

tarcze zostaly wprowadzone bo poprostu technika poszla do przodu i tarcze w bmw oznaczaly w pierwszych latach poprostu bardziej wypasiona ver -rozpoznanie silnika - faktycznie droga hamowania sie skraca ... ale bez przesady !!! to nie jest 10metrów ;)


AA boshe swap! wiesz wiela to jest kasy i roboty ? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

jest moze tutaj ktos kto robil swapa? NIE KTO CHCE ale kto robil?

mysle ze nikogo nie obrazilem - poprostu chce odpierac argumenty niektorych - mam podzielne zdanie na ten temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 09:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
mój starszy dwa razy robił zmianę silnika w rekinie

raz z 2.0 (nie pamiętam kodu silnika, ale był z 1981 roku) na 1.6 m40, a potem z tego 1.6 na 1.8 m43

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
k64 napisał(a):
... ale bez przesady !!! to nie jest 10metrów


czasami nawet 1m moze Tobie lub komus uratowac zycie.
Ja nie trzymam swego w zaparte ale uwazam, ze jezeli inzynierowie z bmw kazali zakladac tarcze z tylu przy wiekszych silnikach to cos w tym musi byc!

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
mongooes napisał(a):
k64 napisał(a):
... ale bez przesady !!! to nie jest 10metrów


czasami nawet 1m moze Tobie lub komus uratowac zycie.
Ja nie trzymam swego w zaparte ale uwazam, ze jezeli inzynierowie z bmw kazali zakladac tarcze z tylu przy wiekszych silnikach to cos w tym musi byc!

pewnie tak :D i masz racje! ale ja moim nie gnam po wiosce ani po autostradach 200km/h tylko przepisowo. Jedne auta maja gorsze hamulce jedni maja lepsze! :rotfl: chce poprostu miec swapa :D i ciekaw jestem jaka roznica bedzue w metrach hamowania jest ze 100km/h miedzy twoim a moim nowym ... napewno nie bedzie zbyt wiele o ile bedzie :hyhy: ale moge sie mylic :rotfl: za ta cene zaden by sie nie zastanawial tym bardziej ze moje m40 umiera ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
k64 napisał(a):
ZegSry juz sa dawno inne do 9 pokazuja . Sa tacy ktorzy maja auta z 11/sec na 400m .Fanatycy. Taki wlasnie jest moj mechanik z dlutem :rotfl:
:rotfl: niezly obciach potem jest jak 325 dostaje baty o 2.0 :hyhy: wkoncu forum to bmw-sport a nie bmw seria albo? :hyhy: i bynajmniej zaden nie zaklada chipow jak co niektorzy :rotfl: :rotfl: :rotfl:


a pozniej obudziles sie z reka w nocniku.. tylko uwazaj zeby korba bokiem Ci nie wyszla przy tych 9000rpm na seryjnym sofcie z odcinka na 6500.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
reserved napisał(a):
k64 napisał(a):
ZegSry juz sa dawno inne do 9 pokazuja . Sa tacy ktorzy maja auta z 11/sec na 400m .Fanatycy. Taki wlasnie jest moj mechanik z dlutem :rotfl:
:rotfl: niezly obciach potem jest jak 325 dostaje baty o 2.0 :hyhy: wkoncu forum to bmw-sport a nie bmw seria albo? :hyhy: i bynajmniej zaden nie zaklada chipow jak co niektorzy :rotfl: :rotfl: :rotfl:


a pozniej obudziles sie z reka w nocniku.. tylko uwazaj zeby korba bokiem Ci nie wyszla przy tych 9000rpm na seryjnym sofcie z odcinka na 6500.


ok bede uwazac :rotfl: p.s. zeby przenies na 8200 i tak nalezy modyfikowac mape paliwa i powietrza czyli caly soft ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
a chip to co to jest ? to wlasnie zmiana map i to nie tylko paliwa/powietrza, a takze kontow wyprzedzenia zaplonu i kilku innych parametrow. Nie wiesz o czym piszesz.. cos gdzies slyszales, ktos Ci poopowiadal bajek, Ty to lyknoles i teraz sie brandzlujesz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
reserved napisał(a):
a chip to co to jest ? to wlasnie zmiana map i to nie tylko paliwa/powietrza, a takze kontow wyprzedzenia zaplonu i kilku innych parametrow. Nie wiesz o czym piszesz.. cos gdzies slyszales, ktos Ci poopowiadal bajek, Ty to lyknoles i teraz sie brandzlujesz...
sam brandzlujesz ... chore jest kupowanie chipa pod konkretny model sterownika!!! to moje zdanie i wielu zreszta tez ... jak ktos ma wiedze i programator to sam zmieni mape i powazne firmy nie daja chipa tylko modyfikuja stary soft.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
k64 napisał(a):
ok bede uwazac p.s. zeby przenies na 8200 i tak nalezy modyfikowac mape paliwa i powietrza czyli caly soft ...

MOZE SIE ŻLE ZROZUMIAŁEŚ Z TYM MECHANIOREM :zdziwko: może 7200 a nie 8200 :zakrecony: 1-2 spalenia gumy do odcinki ŁYŁYŁYŁYDUPDUPDUP i tak jak reserwed mówi korby bokiem :D I SPOWROTEM SWAP NA M40 HEHE

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Ostatnio edytowano 30 marca 2007, 11:53 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
mcgiver napisał(a):
k64 napisał(a):
ok bede uwazac p.s. zeby przenies na 8200 i tak nalezy modyfikowac mape paliwa i powietrza czyli caly soft ...

MOZE SIE ŻLE ZROZUMIAŁEŚ Z TYM MECHANIOREM :zdziwko: może 7200 a nie 8200 :zakrecony: 1-2 spalenia gumy do odcinki ŁYŁYŁYŁYDUPDUPDUP i tak jak reserwed mówi korby bokiem :D
8200 ale zobaczymy co z tego wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
k64 napisał(a):
sam brandzlujesz ... chore jest kupowanie chipa pod konkretny model sterownika!!! to moje zdanie i wielu zreszta tez ... jak ktos ma wiedze i programator to sam zmieni mape i powazne firmy nie daja chipa tylko modyfikuja stary soft.


Ja sie brandzluje? niby czym, jakis przyklad? Jedyne co mnie brandzluje to Twoja glupota wypowiedzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
czekamy :)

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Gdyby to było takie kolorowe jak ty piszesz to już wszystkie 4 garowce byłyby na złomie, nielicząc tych co jeżdżą o kropelce. Widze że dla ciebie to okazja stulecia a ten super-mechanik ci wkręcił niezła korbe bo nie przyjmujesz już nic do wiadomości. Twoja sprawa. Dziwie się że nie zapytałes o to na forum BMW-Klub (chyba podejrzewałeś że źle by się to dla ciebie potoczyło), tam nie jeden zjadł na tym zęby i to od takich ludzi biorą się opinie. Ja sobie nie ubzdurałem, że to koszt ładnych kilku tysięcy i wymiany pół auta. Kupiłem M42, choć mógłbym wrzucić 2.0 lub 2.5 (wg ciebie taniej by mnie wyszło :rotfl: ). Swoją drogą 2.0 to najgorsza opcja z moźliwych, bo jeździ jak 1.8is a pali jak 2.5...


Ostatnio edytowano 30 marca 2007, 12:00 przez Alex E36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 11:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
k64 napisał(a):
8200 ale zobaczymy co z tego wyjdzie.


co wyjdzie to juz pisalismy o tym wyjzej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL