BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 21:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57B30
witam. jestem nowy i trapi mnie tak coś, a mianowicie czy sprężyna (oznaczenie evo1130) powinna być tak ściśnięta w zawieszeniu gwintowanym ta technixdo compacta???

Obrazek

czy tak powinno być czy coś jest nie tak i co? (oprócz gwintu którego nie wkładałem)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 19:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
3 zwoje praktycznie stykaja sie ze soba,kurde chyba nie powinno tak byc,ale pewien nie jestem.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 19:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57B30
no trochę to dziwne,a nikt konkretnie nie wie... no amor raczej dobrze chodzi czyli niby ciężko i powoli się składa i rozciąga...
a może ktoś wie jeszcze co oznacza ten numer na sprężynie??
bo się spotkałem z evo970 poprzez evo1015 do evo1130 jak ja mam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 19:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
Na 100% nie powinno chyba że wozisz w bagażniku bloczki betonowe :D

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 19:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
hmm na pewno coś jest nie tak! nie wygląda to dobrze :/

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 19:57 
tak ściśnięta spiężyna nie pełni swojej funkcji w 100% , jakaś podróbka pewnie i po jeździe po naszych drogach straciła swe właściwości , wg mnie tylko odliczać dni do jej końca czyli pęknięćia :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57B30
hmm, tylko,że to jest jej pierwsze założenie, bo jest to nowy komplet zakupiony...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 21:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
yolukasz napisał(a):
hmm, tylko,że to jest jej pierwsze założenie, bo jest to nowy komplet zakupiony...

Czyli bubel?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57B30
wszystko ładnie i niby ori zapakowane było... tak wielce wychwalane ta technix,a u mnie zonk i bądź tu mądry...
dobra ludziska, ma wielką sprawę:
mianowicie wrzućcie foty jak to u was na tyle wygląda, a ja sobie je drukne i jako załącznik do gwarancji dam,że moje jest po ch....u, bo twiedzą,że jest jak powinno...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 21:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
spider napisał(a):
yolukasz napisał(a):
hmm, tylko,że to jest jej pierwsze założenie, bo jest to nowy komplet zakupiony...

Czyli bubel?


Zdziwiony? Przeciez jeszcze nie dawno pisales, ze to taki wspanialy gwint za male pieniadze i jechales mi, ze go krytykuje.

W jakiej pozycji ta sprezyna jest tak scisnieta? Gwint jest maksymalnie rozkrecony w gore czy skrecony w dol? Tak czy inaczej reklamowalbym ten komplet, bo sprezyna ma zla wysokosc albo gwint ma zla dlugosc do tego samochodu. Obawiam sie, ze nikt nigdy przed wprowadzaniem do sprzedazy, nie sprawdzil tego co wyprodukowali chinczycy na samochodzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57B30
sprężyna tak wygląda po opuszczeniu z podnośnika na glebę i bez żadnych 'pustaków w bagażniku', a gwintu nawet nie wkładałem...
po sprawdzeniu numerów na amorze, gwincie itp wychodzi na to,że jest do tego auta czyli e36 compact o ile jako tako po szwabsku się orientuję...
no a produkcja niby made in austria czy jakoś tak...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 22:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Vermilion napisał(a):

Zdziwiony? Przeciez jeszcze nie dawno pisales, ze to taki wspanialy gwint za male pieniadze i jechales mi, ze go krytykuje.


Vermilion kiedy On Ci to napisał, jak ma dopiero 5 postów w tym temacie ?? :)

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
yolukasz napisał(a):
sprężyna tak wygląda po opuszczeniu z podnośnika na glebę i bez żadnych 'pustaków w bagażniku', a gwintu nawet nie wkładałem...
po sprawdzeniu numerów na amorze, gwincie itp wychodzi na to,że jest do tego auta czyli e36 compact o ile jako tako po szwabsku się orientuję...
no a produkcja niby made in austria czy jakoś tak...


Sprezyny maja w takim razie zla wysokosc lub sa zbyt miekkie. Zglos sie z tym problemem do sprzedawcy.

iroonhide napisał(a):
Vermilion kiedy On Ci to napisał, jak ma dopiero 5 postów w tym temacie ?? :)


W innym temacie, poszukaj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 22:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 476
Lokalizacja: WWE & WJ
Moje BMW: E34
Kod silnika: m51b25+Chip
Ja znalazłem ze względu iż uważam obsmarowanie z błotem Vermilion'a, to coś nie Halo z tą drugą osobą. Vermilion, zawsze udziela fachowych porad pomógł również mnie kilka razy i nie zauważyłem żeby się kiedykolwiek pomylił (ten temat jest tego chyba kolejnym dowodem). Wstydźcie sie panowie... :wstyd: :dobani:

viewtopic.php?f=2&t=68049&start=0&hilit=vermilion

Ps. Jezeli ktos spyta czy jestem jego adwokatem... To odpowiadam tak jestem :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 22:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Cooper, dzieki, ale ja tez moge sie pomylic.

Nadal uwazam poprostu, ze warto dolozyc minimalnie i kupic kit jakiejs lepszej firmy, Vogtlanda czy Weiteca (nie mowie juz o drozszych typu Eibach, H&R) i poprostu miec pewnosc, ze takich problemow jak z tym E36 Compact nie bedzie. A roznica w jakosci jest nieadekwatna do roznicy jakosci, na korzysc drozszych firm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 22:49 
Vermilion napisał(a):
Sprezyny maja w takim razie zla wysokosc lub sa zbyt miekkie. Zglos sie z tym problemem do sprzedawcy.


Dokładnie. Są zbyt miękkie i dlatego tak się dzieje. Ja też mam zamontowane identyczne sprężyny i na dołkach uderza zwój o zwój :kwasny: i niestety wszystkie mają taki mankament. Ja u siebie będę wymieniał na -40 zwykłe.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 23:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Lubliniec
Moje BMW: E36 320i Coupe
Kod silnika: M52B20
Vermilion napisał(a):
adal uwazam poprostu, ze warto dolozyc minimalnie i kupic kit jakiejs lepszej firmy, Vogtlanda czy Weiteca


Czytałem tą dyskusję na temat tanich gwintów i nie wiedziałem
kto ma racje ale po tym temacie widzę że muszę przyznać Ci
rację Vermilion

_________________
E36 320i Coupe Cosmosschwartz ---> viewtopic.php?p=639958

Poprawianie zdjęć w PS oraz VT - priv
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 23:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Vermilion napisał(a):
W innym temacie, poszukaj.

szukałem ale nic nie znalazłem, on udzielał się tylko w tym temacie, chyba pomyliłeś użytkownika, albo ma nowe konto.


a u mnie to wygląda tak:
tył -50 mts auto na glebie (sory za jakość ale bylem przed chwilą zrobić, a już ciemno)
Obrazek
Obrazek

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 08:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 476
Lokalizacja: WWE & WJ
Moje BMW: E34
Kod silnika: m51b25+Chip
iroonhide, chyba przeoczyłeś mój post....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 08:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ja spotkalem sie z gwintem weitec bardzo podobnie scisnietym w e46 tylni spring, kazdy swoj dotykal siebie, dodam ze weitec ma amory ALCO sport, czyli juz dobra polka duzo sztywniejsze od tych z tanich gwintow i spring jest tak scisniety nawet w polowie regulacji gwintu

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL