BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 09:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
U mnie zaraz po założeniu gwintu Ta techjedna strona wyglądała podobnie,ale okazało sie,że po prostu tuleja gwintu nie dobiła do wachacza i dlatego te zwoje były takie ściśnięte.Ty tej tulei nie wkladałeś,wiec też nie iwem,czemu tak masz.

Cooper napisał(a):
Ps. Jezeli ktos spyta czy jestem jego adwokatem... To odpowiadam tak jestem :]

To skoro jesteś adwokatem i wyznawcą wszystkich teorii Vermiliona i twierdzisz,że każdy kto sobie chwali ten gwint powinien się wstydzić,bo przecież ma troche inne zdanie niż Vermilion,to nie rozumię jak mozesz w innym temacie polecać wkładanie po dwie gumy usztywniających w spręzyne :zdziwko: i twierdzić,ze to jest ok.Wstyd :rotfl:


PS.Vermilon,mój post nie nawiązuje do Twoich wypowiedzi,żebyś nie myślał :D .Dużo pomagasz na forum i nikt Twojej wiedzy nie neguje ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Cooper napisał(a):
iroonhide, chyba przeoczyłeś mój post....

jeśli o ten temat chodzi to czytałem : viewtopic.php?f=2&t=68049&hilit=vermilion
bardzo ciekawy :)

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 11:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 476
Lokalizacja: WWE & WJ
Moje BMW: E34
Kod silnika: m51b25+Chip
Luker, Ja to Ja... nie jezdziles na tych gumach to sie nie udzielaj i nie zakladaj bo do rowu polecisz :]

Chodziło o podważania zdania Vermilion a nie mojego... to juz nawet w czyjejś obronie nie wolno stanąc? Moze nawet nie powinno sie bronic dzieci z autyzmem przeciwko czterem dresom? :dobani: :wstyd:

Lepiej powróćmy do tematu :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 16:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Cooper napisał(a):
nie zakladaj bo do rowu polecisz :]

z cała pewnością nie założe 2 gum w zwoje :)

Cooper napisał(a):
Chodziło o podważania zdania Vermilion

Cooper napisał(a):
to sie nie udzielaj

Wyskoczyłeś nagle z hasłami,że ktoś tu Vermiliona obsmarował,że coś nie halo z osobami,które mają inne zdanie niż Vermilion,ktoś sie ma wstydzić itp. :D A nic takiego nie miało miejsca.Jedyne co było w tym temacie to wymiana poglądów na temat tego badziewia TeTech.Masz ten gwint u siebie?,brałeś udział w temacie,który przytoczyłeś?,możesz coś na ten temat powiedzieć?.Nie,bo Cie nawet jeszcze na forum nie było jak ten temat miał miejsce,więc:
Cooper napisał(a):
sie nie udzielaj


Koniec ot z mojej strony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57B30
iroonhide, dzięki za foto, chociaż Ty jeden, mimo że z innym springem :ok:
to jest jeszcze ktoś kto ma gwinta tat-xa i podrzuci foto jak to u niego wygląda tył??
oraz co w związku z tym proponujecie?? inne springi, jakie czy co tam??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 20:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Będąc na Twoim miejscu reklamowałbym te springi.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] jak prawidłowo powinna wyglądać spęzyna po obniżeniu?
PostNapisane: 23 czerwca 2010, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e46
Kod silnika: M57B30
jasne,że reklamuję, no ale idą w zaparte, że wszystko jest tak jak powinno...
a skoro twierdzę,że coś jest nie tak to mam to im udowodnić na innych przykładach gwintów tat-xa dlatego proszę o foty jak u Was jest inaczej z tym...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL