BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 sierpnia 2025, 05:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 3 lipca 2010, 18:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
WItam wszystkich.

Na autostradzie przy dużej prędkości, auto nagle osłabło.Prędkość max jaką osiągało to jakieś 140km/h. NIe miało mocy przy większym naciśnięciu pedału gazu.Myślalem, że turbiny wyleciały sobie w kosmos. Dowlokłem się do ASO i tam okazało się, że pękł jeden z wężyków gumowych podciśnienia. A jest ich tam kilka to też kazałem powymieniać od razu wszystkie. Takie zwykłe wężyki gumowe w siatce. Serwisant powiedział że w Beemkach i Audicach często po prostu parcieją, przegrzewają się i zwyczajnie pękają od temperatury.

Są schowane pod pokrywą więc nic nie było widać. Dopiero w ASO wyszło co jest grane. Po wyciągnięciu okazało się, że wężyk jest poprzecierany jeszcze w kilku miejscach i i tak jego uszkodzenie było kwestią czasu. Za wymianę wszystkich zapłaciłem 200zł.

Piszę o tym abyście koledzy ściągneli swoje pokrywy w autkach i sprawdzili swoje wężyki podciśnienia na turbinach

.Z góry wyglądają normalnie, ale od spodu w miejscu trzymających je blaszek się przecierają.

Uczulam innych, bo to bzdurka ale na trasie potrafi zepsuć dobry humor podczas jazdy i pożreć sporo czasu :(

Pozdrawiam

ps.żadne kontrolki podczas jazdy się nie zapalają.Dopiero na kompie wychodzi błąd.

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 3 lipca 2010, 19:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 343
Lokalizacja: Elbląg/Bydgoszcz
Moje BMW: E39 530iA Touring
Kod silnika: M54B30
BARNABA napisał(a):
Prędkość max jaką osiągało to jakieś 140km/h.

BARNABA napisał(a):
Uczulam innych, bo to bzdurka ale na trasie potrafi pożreć sporo czasu



dobry jesteś... :D

_________________
Banditer Motor Wagen


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 3 lipca 2010, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
pożreć czas w sensie że trzeba jechać do ASO i stracić cały dzień jak to miało miejsce u mnie.

:)

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 3 lipca 2010, 21:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 343
Lokalizacja: Elbląg/Bydgoszcz
Moje BMW: E39 530iA Touring
Kod silnika: M54B30
Aha... :0 wracając do tematu od pewnego czasu zacząłem się zastanawiać czy z moim silnikiem wszystko jest OK ponieważ gdy wkręca się na obroty to słychać jakby ktoś odpalił ruski odkurzacz, nagram ten dźwięk i zamieszcze na forum, po za tym nie ma żadnych negatywnych objawów typu spadek mocy kopcenie czy zwiększone zużycie paliwa. Ale gdy ostatnio na parkingu widziałem podobną 530d to dźwięk silnika miała zupełnie inny...

_________________
Banditer Motor Wagen


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 3 lipca 2010, 21:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
Nowak_BMW530d, visco ? :P

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 3 lipca 2010, 22:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 343
Lokalizacja: Elbląg/Bydgoszcz
Moje BMW: E39 530iA Touring
Kod silnika: M54B30
Raczej nie, myślę że jest gdzieś nieszczelność ale postaram się jutro zamieścić filmik z dźwiękiem na forum

_________________
Banditer Motor Wagen


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 5 lipca 2010, 16:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 343
Lokalizacja: Elbląg/Bydgoszcz
Moje BMW: E39 530iA Touring
Kod silnika: M54B30
Borsuk napisał(a):
Nowak_BMW530d, visco


A jednak chyba wisko, bo dźwięk huczenia słychać od strony wentylatora :)

_________________
Banditer Motor Wagen


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 5 lipca 2010, 16:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 149
Lokalizacja: Poznań/Szczecinek
Moje BMW: 320d
Kod silnika: M47N
BARNABA napisał(a):
WItam wszystkich.

Na autostradzie przy dużej prędkości, auto nagle osłabło.Prędkość max jaką osiągało to jakieś 140km/h. NIe miało mocy przy większym naciśnięciu pedału gazu.Myślalem, że turbiny wyleciały sobie w kosmos. Dowlokłem się do ASO i tam okazało się, że pękł jeden z wężyków gumowych podciśnienia. A jest ich tam kilka to też kazałem powymieniać od razu wszystkie. Takie zwykłe wężyki gumowe w siatce. Serwisant powiedział że w Beemkach i Audicach często po prostu parcieją, przegrzewają się i zwyczajnie pękają od temperatury.

Są schowane pod pokrywą więc nic nie było widać. Dopiero w ASO wyszło co jest grane. Po wyciągnięciu okazało się, że wężyk jest poprzecierany jeszcze w kilku miejscach i i tak jego uszkodzenie było kwestią czasu. Za wymianę wszystkich zapłaciłem 200zł.

Piszę o tym abyście koledzy ściągneli swoje pokrywy w autkach i sprawdzili swoje wężyki podciśnienia na turbinach

.Z góry wyglądają normalnie, ale od spodu w miejscu trzymających je blaszek się przecierają.

Uczulam innych, bo to bzdurka ale na trasie potrafi zepsuć dobry humor podczas jazdy i pożreć sporo czasu :(

Pozdrawiam

ps.żadne kontrolki podczas jazdy się nie zapalają.Dopiero na kompie wychodzi błąd.


dokładnie pisałem gdzieś ostatnio że też miałem z podciśnieniem problemy i okazało się że wężyki pękają na wszystkie sposoby
za 4m takiego wężyka w oplocie zapłaciłem niecałe 30zł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E61 535d nagły spadek mocy
PostNapisane: 5 lipca 2010, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
Tak ,te wężyki nie są drogie, nie muszą być odporne na olej. Poprostu w oplocie i tyle.

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL