BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] 3.0td problem z silnikiem
PostNapisane: 12 lipca 2010, 19:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: e38
witam wszystkich mam pytanie co do jednej żeczy auto sprawowało mi się super aż jednego dnia przestał mi palić na jeden gar pierwszy dokładnie.Pojechałem na diagnoze komputerową i stwierdzono że wtrysk jest niesprawny dałem go do regeneracji za 400zł ale gdy go wyciągałem przyznam szczeże że jakieś opruchy piasku prawdopodobnie dostały się na tłok i teraz mam stukanie na tym garze i czy jest to mozliwe że zawór któryś się uszkodził??bo już nie wiem co mam zrobić w ostateczności ściągne głowice ale prosze o porade :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 3.0td problem z silnikiem
PostNapisane: 12 lipca 2010, 19:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
a teraz co pokazuje diagnoza komputerowa?co było z wtryskiem lał czy przestał działać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 3.0td problem z silnikiem
PostNapisane: 12 lipca 2010, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: e38
wtrysk jest juz ok ale nadal stuka nawet jak go rozłącze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 3.0td problem z silnikiem
PostNapisane: 12 lipca 2010, 20:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
to znaczy podłonczyłes pod kompa?.napisz mi co się działo z wtryskiem bo to jest ważne. może wypaliło dziurę w tłoku dlatego się pytam jaki był efekt uszkodzenia wtrysku .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 3.0td problem z silnikiem
PostNapisane: 12 lipca 2010, 22:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: opolskie / Brzeg
Moje BMW: e39
Kolego jest to metaliczny stukot


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 3.0td problem z silnikiem
PostNapisane: 12 lipca 2010, 22:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: opolskie / Brzeg
Moje BMW: e39
Powiem ci tak mam e39 3.0 i miałem taki rzypadek ze najpierw na biegu jałowym miał drgawki pózniej doszedł metaliczny stukot a na końcu wyłączał sie silnik . Wymontowałem wtryski dałem do sprawdzenia do serwisu BOSCH i powiedzieli mi ze wszystkie leja i dlatego takie sa efekty .Wymieniłem wszystkie wtryski na używki 120000km dalej to samo diagnostyka silnika sprawdzenie wtrysków , pompy itd wszystko po kolei . Wtryski okazało sie ze chodza dobrze pompa wysokiego ciśnienia wariuje na biegu jałowym daje ciśnienie raz 120 -600 b. i tak skacze a jak spadnie do zera to gasnie silnik . Najpierw kazał mi znajomy który robił diag. sprawdzić czujnik na listwie .wykreciłem go i zauważyłem ze wtyczka i styki na czujniku sa zabrudzone , przeczyściłem i odpukać auto chodzi . także podjec na diagnostyke i sprawdz cisnienie pompy i jak chodza wtryski . A ja słyszałem ze wtrysków sie nie regeneruje bo efekt jest pózniej taki ze sie ma dziure w tłoku . A trzeba było poszukac uzywek w dobrym stanie ale oryginału . Ja za kpl czyli 6szt dałem 1500 zł .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 3.0td problem z silnikiem
PostNapisane: 16 lipca 2010, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: e38
po regeneracji na diagnozie jest już ok pokazuje że wszystkie sa na minusie.
Najlepsze jest to ze silnik jak odpale zimny jak ostygnie to jest wszystko ok nic nie stuka ale jesli się rozgrzeje to znów to samo.A co do regeneracji wtrysków to się regeneruje ale musi być odpowiedzni sprzet do tego a nie jakiś śmieszny mechanik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL