BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 23:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] dyfer z e34 do e30 czy można przełożyć ??
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 07:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Szczecin
Witam.

Jestem w trakcie swapa w e30 M40B16 -> M30B35 Przy rozbieraniu "dawcy" okazalo sie ze ma dyfer ze szpera S3.45 i zastanawiam sie czy jest mozliwosc zeby przelozyc go do e30 ?? Gdyby ktos mial cale kolumny McPersona z wentylowanymi tarczami, zaciskami oraz tylne wachacze z tarczami i zaciskami z 325i to prosze o kontakt. Poszukuje rowniez rozporki na przod i tyl.


Ostatnio edytowano 6 kwietnia 2007, 07:58 przez BeZdomnyPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 10:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
przy swapie już nie ma co się zastanawiać ze cos tam będzie nieoryginalne .
Tyle że mocowania z przed 90 roku ci nie bedą pasowały do po 90 .
Jesli masz szpere to szkoda by było jej nie wykorzystać , wiec jeśli tylko sensownie beda pasowały wszystkie mocowania to pozostaje tylko przeliczenie przełozenia ,aby zdiagnozować czy biegów za bardzo nie skruci lub wydłuży.
Swoja drogą tez szukam szpery własnie z takim przełozeniem , ale musi być po 90 roku.
Atak przy okazji jesli zakładasz taki silnik do budy przystosowanej pod silnik 1,6 , to mam pytanie ; robisz cały swap , czyli układ napedowy , hamulcowy, chłodniczy i wydechowy???
czy tylko 1/3 swapa ?? :D
Jak ci ta szpera nie spasuje to daj znać ,może ja sie skuszę.
pozdro

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 08:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Szczecin
Nie chodzi o to ze szpera bedzie nie od tego modelu tylko ze nie pasuje :) Dyfer w e34 jest mocowany zupelnie inaczej niz w e30. Oczywiscie robie calego swapa :) tzn. przednie zawieszenie, hamulce i chlodnice mam od 325. Wydech bedzie robiony od nowa. Nadal szukam rozporki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL