BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 20:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 11:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Rok temu, zrobiliśmy w Łodzi „porównanie trzech kolejnych trójek w wersji coupe”. Było zmawianie się, pucowanie autek, zabawa w fotki, pisanie tekstu – czyli szeroko pojęta frajda. Pomysł chyba się spodobał, więc rok później fani bawarskiej marki z miasta Łodzi, prezentują „porównanie trzech kolejnych trójek w różnych wersjach nadwoziowych”. Tym razem w tekście zamiast podobieństw i różnic miedzy autami, odrobina historii i własnych wrażeń oraz doświadczeń.
Miejsce: Łódz, Al. Włókniarzy
Zdjęcia: MaTiMa, Pietia
Tekst: Kuba, Pietia
Auta:
E30 320 touring Kuba
E36 325iA coupe Piotrek
E46 330dA sedan Mateusz
Zapraszamy do czytania, komentowania i krytykowania!
1
Obrazek
2
Obrazek
3
Obrazek

BMW E30 kombi (touring) 1987-1994
4
Obrazek

BMW E30 jest drugą, po E21 generacją serii „3”. Jest ona jednocześnie pierwszą generacją która dostępna była w nadwoziach sedan, 2d, cabrio oraz touring. Właśnie ta ostatnia wersja jest pierwszym oficjalnym kombi BMW. Co prawda pojawiło się wcześniej kilka prób stworzenia kombi, jednak w większości nie przez koncern, ale przez prywatne firmy. Próby takie dotyczyły modeli E23 i E28.
Pierwsze oficjalne kombi, czyli E30 Touring pojawiło się w sprzedaży dopiero w lipcu 1987 roku, czyli po face liftingu. Dostępne było dopiero w tak zwanej „szerokiej lampie”. „Wąska lampa” nie była oferowana w wersji kombi, ale nie oznacza to, że nie powstały E30-stki przed ’87 w tej właśnie wersji. Powstały, ale zostały stworzone przez firmę VFL Touring. Jednak co nieco dziwne- powstały na bazie wersji dwu, a nie czterodrzwiowej. Było to trzydrzwiowe kombi, które powstało w „aż” czterech egzemplarzach o nr.: -001- 320 w kolorze srebrnym- to właśnie zdjęcia tego egzemplarza ukazały się w pierwszych komunikatach prasowych.-002- 316 w kolorze ciemno- niebieskim-003- w kolorze białym- wersja silnikowa nie znana-004- w kolorze białym- wersja silnikowa nie znana- wersja z kierownicą po prawej stronie.
Produkcje seryjną kombi rozpoczęto w lipcu 1987 roku, natomiast pierwsze egzemplarze trafiły do salonów sprzedaży w marcu ’88 roku. Ogółem w tej wersji nadwozia wyprodukowano 103 704 sztuk. W sprzedaży kolejno dostępne były wersje:
-od lipca 1987- 325i M20
-od stycznia 1988- 320i M20, 324td M21, 325ix M20
-od lutego 1989 318i M40
-od czerwca 1991 316i M40.
Krótką charakterystyka ww. silników.
Oznaczenie 316i Kat. 318i +Kat. 320i Kat. 325i Kat. 324td
Kod M40B16 M40B18 M20B20 M20B25 M21
Lata prod. 1988- 94 1987- 94 1986-92 1986- 92 1987-91
Poj. skokowa 1596 1795 1990 2494 2443
Moc/rpm (KM) 100/5500 113/5500 129/6000 170/5800 115/4800
Moment/rpm (Nm) 141/4250 165/4250 164/4300 222/4300 220/2400
Liczba cyl. 4 4 6 6 6

Pierwszy kombiak serii 3 dostępny był również w wielu wersjach kolorystycznych:
Lakiery niemetaliczne
Nazwa Kod Dostępny w latach Kolor
Alpinweiss 218 87- 94
Brillantrot 308 88- 94
Schwarz 086 87- 94
Zinoberrot 138 87- 88
Lakiery metaliczne
Calypsorot Metallic 252 89- 92
Daytonaviolett Metallic 283 93- 94
Diamantschwarz Metallic 181 87- 94
Gletscherblau Metallic 280 87- 92
Granitsilber Mettalic 273 Brak danych
Kaschmirbeige Metallic 301 Brak danych
Lagunengrün Metallic 266 90- 94
Lazurblau Metallic 294 Brak danych
Mauritiusblau Metallic 287 91- 94
Sterlingsilber Metallic 244 87- 92
Przy czym Daytonaviolett Metallic dostępny był jedynie w Turingu.
Touringa oferowano również z wieloma wariantami wyposażenia i tapicerki. Karoseria Touringa, poza oczywistym kształtem, różni się nieco od karoserii pozostałych wersji m.in. tym, iż klapa bagażnika otwiera się razem z częścią pasa, do której jest przykręcona tablica rejestracyjna, częścią znajdującą się między światłami. Również jedynie w kombiaku antenę montowano na dachu- tuż nad przednią szybą, a nie tak jak w pozostałych na lewym tylnym błotniku.
Również każda wersja silnikowa kombi posiadała na tylnej osi hamulce tarczowe (wyjątkiem jest Ix z wentylowanymi tarczami z tyłu w każdym nadwoziu)- w sedanie, coupe i cabrio były dostępne jedynie w wersjach 323 i 325.

Auto Kuby
5
Obrazek
6
Obrazek
7
Obrazek

Moje kombi powstało w październiku 1989 roku i jest w kolorze Diamantschwarz Metallic (181). Szukałem takiego auto przez około pół roku. Wreszcie znalazłem w Rybniku. Po kontakcie telefonicznym udałem się po autko w wielką sobotę w 2008 roku. Auto dysponuje silnikiem M20B20. Z wyposażenia należy wymienić wspomaganie układu kierowniczego, halogeny, elektryczne szyby przednie, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, centralny zamek, welurową tapicerkę.
BMW wyposażone było w automatyczną skrzynię biegów. Było- ponieważ skrzynie zmieniłem na manualną. Przy okazji dołożyłem short shifter i zmieniłem gałkę zmiany biegów na gumową stosowaną w E28 i E21. Gumową, ponieważ taka jest sztywniejsza i zapewnia pewny uchwyt. Przy okazji zakupiłem oryginalną wklejkę MTechnika- czekałem aż przyślą z magazynu ok. 2 miesiące, ale warto było.
Ze zmian technicznych powinienem wymienić również montaż amortyzatorów Bilstein/Hartge B6 (dodatkowo utwardzonych i ze skróconym skokiem) w przednim zawieszeniu oraz nieco krótszych i twardszych sprężyn Koni (jednak za miękkich J). Do tego doszła również rozpórka kielichów przednich- produkcji kolegi. Może nie wygląda efektownie, ale ma działać a nie wyglądać. Ze zmian wizualnych należy wymienić dołożenie halogenów, pomalowanie nerek na czarno oraz montaż czarnych brewek Kamei. Wymieniłem również podsufitkę na czarną MTechnika- kosztowało to nieco pracy, ale efekt okazał się tego wart. Standardowy zegarek ustąpił miejsca OBC2, jak na razie bez gonga i manetki do obsługi. Zapomniałbym o pierwszej modyfikacji (dużo powiedziane), jaką wykonałem. Była to wymiana kierownicy z takiej przypominającej ster na jachcie na kiere MTechnik 1.
Samochodu szukałem jak dla mnie długo, ale tak szczerze mówiąc było warto. W aucie jestem wręcz zakochany i ma ono u mnie dożywocie, a nawet, jeśli coś będzie działo się nie tak jak powinno to przejdzie kurację odmładzająca. Jego sylwetka jest ponad czasowa- jadąc nim po prostu czuć radość z jazdy. Jest bezawaryjne, nie ma z nim jakichkolwiek problemów…….
Nie oddałbym „Betiny” za żadne skarby.

BMW E36 coupe 1991-1999
8
Obrazek

Wersja coupe była nowością w gamie serii 3. Poprzednik, BMW E30, w „sportowej” odmianie występował jako 2 drzwiowy sedan. Nowe auto w gamie o klasycznych proporcach ( niskie, zwarte, z długa maską) stało się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Pamiętać należy, iż w tamtych czasach, BMW niemal nie miało konkurencji- jedyna marka zdolna konkurować z bawarskimi autami to oczywiście Mercedes. Jednakże w tamtych czasach mercedes jeszcze nie miał mniejszych modeli o sportowym charakterze- pozycja, a raczej panowanie w segmencie premiom dla BMW E36 coupe było więc niezachwiane.
Auto odniosło ogromny sukces w USA, stając się jednym z ulubionych pojazdów „młodych, aktywnych i dynamicznych”. Ciekawostka jest to, że coupe/cabrio „zagrało” więcej wielu filmach, więc oglądając dziś „Informatora”, „Deja vu”, „Tylko strzelaj”: http://www.youtube.com/watch?v=oJc87u5c ... re=related (prawdziwy pokaz pt. jak wygląda prawidłowa eksploatacja E36 coupe) a przede wszystkim świetny „Pościg”: http://www.youtube.com/watch?v=uYFO3XRIrSc - można z radością dostrzec „swoje” autko. Samochód mniej więcej do przełomy 94/95 występował z następującymi silnikami: czterocylindrowymi 1.6 M43B16 102km i 1.8is M42B18 140 km, oraz klasykami gatunku: rzędowymi „szóstkami” M50 2.0 i 2.5 o mocach odpowiednio 150 i 192 km. Otrzymały one od 1992 roku system zmiennych faz rozrządu vanos.
Najmocniejsza wersja BMW M3 otrzymała motor S50B30 286 km. Nowe silniki, już wyżej wspomniałem, spotkać można po 1995 roku – a więc rodzina M52 o mocach odpowiednio 150, 170 i ok. 200 km ( oficjalnie topowe 2.8 ma 193). Wersja M3 dostała silnik S50B32 o mocy 326 km. 1.6 i 1.8is pozostały do końca produkcji, tyle tylko, iż ostatnia zastąpiono od 96 roku wersją 1.9. Jak widać, z wyjątkiem bazowej wersji 1.6, osiągi coupe są bardzo dobre lub świetne. Już silnik IS może zadowolić- 10.2 to wynik całkiem niezły jeszcze dziś.
Ale oczywiście, same osiągi to nie wszystko – kierowcy beemek cenią w swoich autach pewne prowadzenie, doskonały układ kierowniczy i rasowe brzmienie. Mimo upływu lat, samochody te cieszą się sporym wzięciem, a liczba wersji wyposażeniowych, opcji i dodatków oszałamia. Dzięki temu, bardzo trudno znaleźć 2 taka samo skonfigurowane auta, a dumni właściciele, którym trafiły się „rarytasy” mogą poczuć się odrobinę indywidualnie, tym bardziej, że wyposażenie są często bardzo bogate. Mało tego, opcje, jakie były dostępne 18 lat temu, nie zawsze są oczywiście we współczesnych brumbrum.

Auto Pietii
9
Obrazek
10
Obrazek
11
Obrazek
Swoje 325iA coupe w kolorze Mauritiusblau Metallic zakupiłem w marcu 2009 r. Auto było w niezłym stanie, teoretycznie miało przebieg 180 tys. i dość fajne wyposażenie, może nie tyle bogate co ciekawe- po za klimatyzacja i jasnym wnętrzem, elektryczne fotele, komputer i telefon pokładowy- czuli jest dobrze. Z zewnątrz pełny M pakiet. Auto w moich rękach nie przeszło rewolucyjnych zmian, raczej kosmetyczne doskonalenie- zbiegiem czasu starałem się naprawić to co trzeba, poprawić co nieco tu i tam. Auto jest twarde, głośne, daje spora frajdę z jazdy i duża przyjemność z posiadania. Jest oczywiście pewne ale, właściwe 2 ale: jest głośno, trochę za głośno oraz…dziwaczne połączenie silnik ( M50 ma dość brutalną charakter- dziki, wściekle ryczący i lubiący się kręcić wysoko ) z automatem, który jest sam w sobie niezły (całkiem szybki) ale czegoś zabrakło. O ile na trasie jazda jest super, to w mieście już nie zawsze. Tyle o wadach - cała reszta auta to same zalety - największy zachwyt wywołuje zawieszenie - jest po prostu mistrzowskie, mimo obniżenia i 17 calowych felg jest nawet jeszcze sporo komfortu! Na dodatek okazuję się ( przynajmniej w moim przypadku) zaskakująco solidne. Półtora roku po Łódzkich drogach, a tam nadal wszystko OK, nie ma luzów, nic nie puka, pięknie tłumi.
Kolejna bajka to wnętrze- charakterystyczne dla marki zegary, deska skierowana w stronę pasażera, „zawijająca się” wraz z kierownicą, świetna ergonomia, oraz liczne smaczki: stojący pedał gazu, niska pozycja za kierownicą, ekonomizer. Materiały są bardzo wysokiej jakości, spasowanie równiej. W tym aucie można siedzieć i siedzieć, zachwycać się kolejnym odkryciem…W schowku mamy mocowanie na opcjonalna latarkę, sam schowek ma wygodne otwieranie i jest skonstruowany tak, iż można z niego bez problemu coś wyjąć, nawet podczas prowadzenia. Wycieraczki maja jakiś dziwny czujnik, który dbają o to, żeby nie szalały w czasie deszczy jak auto stanie na światłach. Zegary tez mają jakieś ustrojstwo, które powoduje, że są czytelne bez względu na intensywność padających na nie promieni słonecznych. Klamki w drzwiach są umieszczone w takich miejscach, oby osoby siedzące z tylu mogły je wygodnie otwierać po złamaniu fotela, itd., itp… Nigdy nie siedziałem w bardziej przyjaznym „kokpicie”, z wyjątkiem oczywiście innych modeli bawarskiej marki.
Największa ciekawostka w przypadku mojej eksploatacji granatowego coupe - ok. ¼ przejechanego przebiegu to jazda bez celu. Ot tak, dla frajdy, żeby poczuć wzorowy układ kierowniczy, popatrzeć na wnętrze charakteru i posłuchać brzmienia sześciocylindrowego silnika.
I dlatego właśnie od lat slogan reklamowy BMW to „przyjemność z jazdy”.

BMW E46 sedan 1998-2005
12
Obrazek
Model E46 pojawił się w 1998 r. godnie zastępując poprzednika. Auto zyskało na elegancji, jednak jak twierdza niektórzy fani, straciło nieco na charakterze. Nie chodzi tylko „bułowatą” stylistykę – zawieszenie jest bardziej miękkie a silniki lepiej wyciszone, auto wyraźnie zyskało na komforcie.
Samochód to trzecia z kolei trójka, która stała się bestsellerem, oraz utrzymała pozycje wzorca w klasie średniej premium. Ciekawością jest to, iż auto pod koniec lat 90-tych…uzyskało również wreszcie godna konkurencje. Po za już tradycyjnym Mercedesem klasy C, „zaatakowali” japończycy ze swoim Lexusem IS. Kolejny „dawny sojusznik”, a obecnie rywal, wypuścił niezwykle udaną Alfe-Romeo 156. Po 2000 r. coraz mocniej zaczęło „naciskać” Audi, z nowym modelem A4. BMW jednak wyszło obronna ręką, jak zwykle przekonując klientów doskonałymi właściwościami jezdnymi, mocnymi silnikami oraz wysoką jakością wykonania. R6 przejęto z poprzednika, a R4 zmodyfikowano. Po liftingu wprowadzono zupełnie nowe jednostki M54 z topowym 3.0 231 na szczycie. Pojawiły się też diesle 2.0 i 2.9-3.0 Tego ostatniego okrzyknięto super dieslem końca XX wieku, ze względu na fantastyczne osiągi i kulturę pracy.
Mnie osobiście najbardziej zachwycają w BMW wnętrza, dlatego jeszcze parę słów o tym w E46. Projekt deski rozdzielczej przejęto z większej piątki…a w tej postąpiono kilka lat wcześniej podobnie, przenosząc do niej kokpit z siódemki. Dzięki temu, mała trójka zachwyca cudownie ergonomiczną deską rozdzielcza, z eleganckimi listwami ozdobnymi. Klient mógł zamówić np. kremowe wnętrze wraz z drewnianymi listwami - taka kombinacji wyglądała niezwykle szlachetnie i do dziś zachwyca.
Liczba opcji, aranżacji wnętrza, przyprawia o zawrót głowy. Dzięki temu, po latach kupując używaną trójkę, mamy w czym wybierać, z zależności od gustów i upodobań.
Jakoś wykończenia jest tradycyjnie wysoka, przy odrobinie dobrych chęci, wnętrze może wyglądać jak nowe przy przebiegu choćby 300 tyś. Podsumowując: BMW E46 to najlepszy wybór w tej klasie aut, a jedyne jego wady, to tradycyjnie dla BMW skromna ilość miejsca na tylnej kanapie oraz przeciętnej wielkości bagażnik. Po za tym same plusy – komfort, elegancja, bogate wyposażenie i przede wszystkim – frajda z prowadzenia.

Auto Matimy:
13
Obrazek
14
Obrazek
15
Obrazek
...jest szybkie
16
Obrazek
17
Obrazek

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Ostatnio edytowano 22 lipca 2010, 21:25 przez pietiaEZG, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 11:49 
Opis bardzo fajny a zdjecia jak zwykle jedno na drugim i widac tylko duzaaaa kupe...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 12:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
porównanie jak zawsze :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 12:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
bardzo przyjemnie sie czyta takie opisy naaprawde świetna galeria chłopaki :ok: tylko dlaczego nie ma żadnego komentarza dłuższego do auta MaTimy ? ;)

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 12:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
pietiaEZG napisał(a):
Największa ciekawostka w przypadku mojej eksploatacji granatowego coupe - ok. ¼ przejechanego przebiegu to jazda bez celu. Ot tak, dla frajdy, żeby poczuć wzorowy układ kierowniczy, popatrzeć na wnętrze charakteru i posłuchać brzmienia sześciocylindrowego silnika.

czytaj dla lansu :P

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 12:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 629
Lokalizacja: Warszawa
Kod silnika: N42B18A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100165
gratulacje :) super prezentacja :ok:

_________________
Obecnie: E36 318i
WczeÂśniej: zÂłota E36 316i

zobacz moje autko: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 13:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
fajnie jak zawsze... ale mam niedosyt :rotfl: :rotfl:

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 16:00 
kickboxing1 napisał(a):
Największa ciekawostka w przypadku mojej eksploatacji granatowego coupe - ok. ¼ przejechanego przebiegu to jazda bez celu. Ot tak, dla frajdy

Mam to samo :cwaniak: :D

Tekst i fotki jak zawsze na poziomie :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 16:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
Czekałem na to :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 16:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1222
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
fajnie to zaprezentowaliście ;) :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 16:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Cytuj:
Również każda wersja silnikowa kombi posiadała na tylnej osi hamulce tarczowe (wyjątkiem jest Ix z wentylowanymi tarczami z tyłu w każdym nadwoziu)- w sedanie, coupe i cabrio były dostępne jedynie w wersjach 323 i 325.

4 tarcze także były w serii w IS'ie ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Porównanie: E30-E36-E46 część 2. Sesja+opis aut.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 17:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
kickboxing1 napisał(a):
bardzo przyjemnie sie czyta takie opisy naaprawde świetna galeria chłopaki :ok: tylko dlaczego nie ma żadnego komentarza dłuższego do auta MaTimy ? ;)



bo szkoda słów na parchy :P
jak odchoruje swoje urodziny to może coś napisze w podobnym stylu


Dzięki chłopaki za sesje, gorąc był ale daliśmy rade :piwo:

na koniec fajny modzik:


Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 21:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Dzięki za opinie :) Wyszło jak wyszło, szału nie ma, ale ani fotografa, ani aparatu dobrego plus 35 stopni :P No ale fajnie było sie spotkać i coś nowego stworzyć, a to najważniejsze :)

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 22 lipca 2010, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1349
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: e34, e39
Kod silnika: m50b25, m51b25
Garaż: e34 m50b25
e39 m51b25
Wszystkie tczy pikne :hyhy:

_________________
Drift the way to free my soul,
Another day, another way,
Fading into the air,
Just to stay alive...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 23 lipca 2010, 08:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 151
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57
Gratuluje pomysłu na sesję,
Jednak coś w tym jest że e36 szczególnie coupe ma więcej charakteru od e46 sedan, ktory seryjnie bez mpakietu, obnizenia i duzej feli jest autem o bardzo lagodnym wizerunku...
Zadbane E30 to juz klasyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 23 lipca 2010, 08:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
dobra robota :ok: chociaz troche malo zdjec

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 23 lipca 2010, 08:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Bardzo milo sie czyta i oglada.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 23 lipca 2010, 09:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 607
Moje BMW: E 36 coupe
Kod silnika: M52B28
Dobrze jest. e36 jest wspaniała :super:
ALE panowie którzy są odpowiedzialni za tekst :wsciekly: BŁĘDY :!: :hyhy:

_________________
ObrazekObrazek
Bostongrun ;)
viewtopic.php?f=6&t=75644


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 23 lipca 2010, 15:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1343
Lokalizacja: Zgierz/Łódź
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Lama123 napisał(a):
BŁĘDY

Gdzie? Jak coś jest nie tak to piszcie od razu, przecież o to chodzi. Ja pisałem tekst o E36 i E46, jak widać, jest on "bardzo ogólny" i uproszczony, bez wchodzenia w zbędne szczegoły, które każdy pewnie zna lub może sobie znaleźć w necie :)

_________________
E46 328Ci topasblau http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124082&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pietia&MaTiMa&Kuba ->> Porównanie: E30-E36-E46 część 2.
PostNapisane: 24 lipca 2010, 00:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 894
Lokalizacja: Oświęcim
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73812&start=80
Bardzo mi sie podoba i autka i opisy ;) ciekawie to ujeliście :D P.S gdzie mogę dostać taką grę na PS3? :P

_________________
Moje byłe BMW--->>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73812
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL