BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 805 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 23 lipca 2010, 12:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
KotSylwester napisał(a):
czerw, piękna robota. Bardzo ładnie prosimy o instrukcję krok po kroku jak robiłeś kufer i podsufitkę, jakieś podpowiedzi i na co zwrócić uwagę? Jaki materiał kupowałeś, bo jak się domyślam nie jest to alcantara tylko materiał alcantaro-podobny?


Dzięki.
Czyżbyś przekonał się do alcantary.

Materiał to oczywiście sztuczna alcantara. Nie jestem jeszcze szaleńcem aby pakowac w rekina materiały po 400zł za metr bieżący.

Opis całej pracy jest bardzo trudny jeżeli tak jak ja nie posiada się zdjęc z kolejnych etapów.

Co do podsufitki to prosta sprawa, wyjmujesz stara, na której wycinasz sobie nową tylko, że z 3cm luzu po każdej stornie, oczywiście wszystkie szwy czy wycięcia na szybredach muszą zostac dokładnie w tych samych miejscach. Jedynie otworów na lampeczki i rączki do trzymania wykonujemy na zamontowanej juz ostatecznie podsufitce.
Jak się już ma to wszystko zrobione to zabieramy się za montaż. Szyby out, zakladamy podsufitkę najpierw na próbę, patrzymy czy wszędzie starczy nam materiału, jeżeli wszystko się zgadza to możemy odciąc te zbędne centymetry, które mielismy na zapas. W e28 pewnie i w e24 jest otyle latwo, że w drzwiach jest uszczelka, która trzyma podsufitkę, więc montaż jest bardzo prosty. Przy szybach podsufitkę proponuje podkleic klejem ( ja używałem universalny UHU a'la butapren) aby przy wkładaniu uszczelki od szyby się nam nic nie pozsuwało. Potrzebne będą do tego spinacze od prania, którę zastąpią kilka par rąk przy trzymaniu matariału podczas wysychania kleju.
Tak mniej wiecej opisałem wam jak ja to robiłem. Ważne jest aby nie zapomniec jak się demontowało szybredach bo potem jak ja 5h będziecie go zakładac :D Najlepiej jest miec pomoc w postaci drugiej osoby, która jest prawie że obowiązkowa, aby czegoś nie porysowac czy np. zbic szyby przy jej wyjmowaniu :)
Tak na zachęte napiszę, że cała podsufitka kosztowała mnie 80zł, czyli 3 metry materiału i tubka kleju :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 23 lipca 2010, 12:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
czerw napisał(a):
Tak na zachęte napiszę, że cała podsufitka kosztowała mnie 80zł, czyli 3 metry materiału i tubka kleju :)

:szok:

to nic tylko takie sufity robić i handlować ;)


jeszcze raz napiszę - świetna robota :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 23 lipca 2010, 12:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
czerw, pytam z ciekawości żeby wiedzieć. A bez problemu pasowała alcantara pod szyby szybra? Demontowałem szybry i np. w e24 podsufitka jest cieniutka a przyciskają ją szyby od dachu. Grubość tu nie wpływa na utrudnienie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 23 lipca 2010, 13:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Tak, pasowało wszystko bez problemu gdyż materiał jest tej samej grubości.

rorafalki napisał(a):
to nic tylko takie sufity robić i handlować


Myśle, że każdy jak by miał wyjętą starą podsufitke to by sobie poradził ze zrobieniem nowej. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 23 lipca 2010, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Świetnie to wyszło :ok:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 23 lipca 2010, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Super efekt, chyba obije se tylną półkę :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 20 sierpnia 2010, 20:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Ostatnio przetestowałem patent Bobbiego, wyjałem lampe i przedłużyłem dolot powietrza prosto do puszki. Po tym eksperymencie nie zauwazyłem żadnego pozytywnego aspektu, a wzrosło minimalnie spalanie. Pojechałem też tak na hamownię bo mi sie niechciało zakładac lampy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co do wyniku to 148,7KM nie jest źle, ale 18 niutków uciekło i muszę ich teraz poszukac, a mam gdzie. Wymienie wtryski i skoczę jeszcze raz, ale poczekam na Pablo i Bobbiego.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 sierpnia 2010, 16:22 przez czerw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i Podsufitka :)
PostNapisane: 20 sierpnia 2010, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
można ją podziwiać bez końca :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 20 sierpnia 2010, 21:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Sorki za OT, ale jak to jest z hamowaniem automatow. Bylem wczoraj na hamowni bo chcialem sprawdzic swoja 540tke, ale kolo powiedzial ze nie bierze odpowiedzialnosci za skrzynie. Podobno bywaly przypadki, jak podczas hamowania automata (BMW) padaly skrzynie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 21 sierpnia 2010, 16:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Tu mnie jeszcze nie było :D
czerw napisał(a):
18 niutków uciekło i muszę ich teraz poszukac

może gdzieś do miski pospadały ;)
czerw napisał(a):
Ostatnio przetestowałem patent Bobbiego, wyjałem lampe i przedłużyłem dolot powietrza prosto do puszki. Po tym eksperymencie nie zauwazyłem żadnego pozytywnego aspektu

bo nie tą lampę wyjąłeś, przecież Bobby wyjął z drugiej strony :rotfl: :rotfl: :rotfl:

czerw napisał(a):
ale poczekam na Pablo i Bobbiego.

Mam nadzieje że już niedługo, M30 opalone :)

czerw, co Ty się przejmujesz momentem obrotowym? Felgi i tak nadrabiają tę stratę :)
Poza tym pojedź na hamownię jak będzie -10stopni a nie +20 ;) to Ci się humor poprawi. A na świeżych świecach była mierzona? Może już troszkę przykurzone ;)

A w ogóle jak Ci się podobał dźwięk M30 ciśniętego na rolkach??? :hyhy:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 21 sierpnia 2010, 17:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Pablo325i napisał(a):
A na świeżych świecach była mierzona? Może już troszkę przykurzone
Mają nie więcej jak 2000km, więc są ok.

Pablo325i napisał(a):
A w ogóle jak Ci się podobał dźwięk M30 ciśniętego na rolkach???
Dźwięk jest mega, szkoda, że nie nagrałem filmu :/ No i teraz już jestem pewien że mam odcinkę przy 6200 :rotfl: :rotfl:

Wpadłem na jeszcze jedną rzecz, mianowicie w baku na hamowni miałem benzyne 100-oktanówke z Shella, a zapłon ustawiałem jakiś czas temu na 98( bo tak jest w "Sam naprawiam"), więc może 98 lepiej by sie sprawowała ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 21 sierpnia 2010, 19:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
czerw napisał(a):
Wpadłem na jeszcze jedną rzecz, mianowicie w baku na hamowni miałem benzyne 100-oktanówke z Shella, a zapłon ustawiałem jakiś czas temu na 98( bo tak jest w "Sam naprawiam"), więc może 98 lepiej by sie sprawowała ?

moim zdaniem oczywiście gdyż:
- silnik ustawiony pod określone paliwo na innym będzie chodził gorzej
- zbyt wysoka liczba oktanowa zwykłej etyliny powoduje wolniejsze spalanie się mieszanki paliwowo-powietrznej, szczególnie przy niskich prędkościach obrotowych silnika
- do wysoko oktanowej etyliny trzeba zwiększyć kąt wyprzedzenia zapłonu

Jeśli chodzi o shella to V-power racing ma chyba 99okt a nie 100 ;)
I czytałem testy wg których absolutnie nie osiąga 99okt a maks 98.8, co jednak mogło troszkę pogorszyć wynik.

Ja tankuję do M20 czy M30: 95 v-power. Tylko niech mi nikt nie pisze że takiej nie ma :P
"Pod koniec stycznia br. firma Shell wprowadziła do sieci swoich stacji w Polsce nową bezołowiową 95-oktanową etylinę Shell V-Power. Nowością jest zastosowanie w niej specjalnych aktywnych substancji, które penetrują osady, wypłukują i zmiękczają je, a wreszcie rozpuszczają. "

czerw napisał(a):
No i teraz już jestem pewien że mam odcinkę przy 6200 :rotfl: :rotfl:

widzę po rotflach że masz (jak mówiłem Ci na Cargo) tą fajną odcinkę "łytytytytyt" ;) , a nie jak niektóre M30 "yYyYyYyYyY" :rotfl:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 21 sierpnia 2010, 20:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pablo325i, i dobrze robisz. Mam znajomego od systemów wtryskowych i gaźników. BARDZO polecał właśnie Vpowera tankować - chociaż raz na jakis czas. U siebie zalewa i potem rozbierali system wtrysku - CZYSTY. W innych autach nie lejących paliwa - z nagarami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 01:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
KotSylwester napisał(a):
BARDZO polecał właśnie Vpowera tankować - chociaż raz na jakis czas.

Warto warto.
Niestety są ludzie którzy jeżdżą autami marki BMW (czytaj klasy premium, luksusowej, ogólnie wiadomo-reprezentującej wysoką jakość) i szukają oszczędności 20gr/L paliwa lub 50zł oszczędności na oleju...
I to nie wymaga już dalszego rozwodzenia się.

Na szczęście są tacy ludzie jak Ty KotSylwester, czerw i wielu innych którzy rozumieją na czym polega użytkowanie i serwis bimmerów.

Ale nie chcę już robić OT w temacie rekinka firmy czerw® , więc jedyne co powiem to: chłopaki, zróbcie z tego E28 taką brykę, która będzie ryła psychę :cwaniak:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 01:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Pablo325i napisał(a):
chłopaki, zróbcie z tego E28 taką brykę, która będzie ryła psychę :cwaniak:


Sorry, ale ona już ryje psyche...
Przepiękny i przezdrowy rekin! Ciekawe czy moje o wiele młodsze M52 ma choć 148KM z tych katalogowych 150 :niepewny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 01:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Krysiaman napisał(a):
orry, ale ona już ryje psyche...

cicho tam :P
Chciałem ich jeszcze bardziej zmobilizować, żeby zrobili Terminatora E28 :rotfl:

Bez urazy Krysiaman, ale trzeba wykorzystać potencjał chłopaków, by stworzyli takie cudo że nikt nie będzie w stanie napisać więcej niż :szok:
lub :przestraszony:
:]

PS. To E28 oraz Bobby'ego tam ryją mi psychę, że nie wiem czy zezłomować swoje E30 czy spalić :rotfl:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 07:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pablo325i, Tylko ta jedna od dwóch lat się zderzaka nie może doczekać :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 12:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Pablo325i napisał(a):
Chciałem ich jeszcze bardziej zmobilizować, żeby zrobili Terminatora E28

Bez urazy Krysiaman, ale trzeba wykorzystać potencjał chłopaków, by stworzyli takie cudo że nikt nie będzie w stanie napisać więcej niż
lub


PS. To E28 oraz Bobby'ego tam ryją mi psychę, że nie wiem czy zezłomować swoje E30 czy spalić

Tylko ja nie za bardzo mam pomysł co tu jeszcze robic, oprócz kosmetycznych spraw. Żadnych pakietów aerodynamicznych typu Mpakiety czy Alpine nie będzie, bo nie będe udawał czegoś czego nie ma. Gleba wiadomo zrobiła by robotę, ale to rzecz, którą trzeba dobrze przemyślec.

Co do "rycia psychyki" to twoje e30 będzie robiło to mocą większości właścicielom aut na drodze :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 12:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
czerw napisał(a):
Tylko ja nie za bardzo mam pomysł co tu jeszcze robic



v10 pod machę :hyhy: na allegro takie stoi, tylko cena niewyobrażalna :zdziwko:

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 12:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Myślę że M30B35 jeszcze bardziej by poryło banie! :hyhy:
W sumie to Czerw ma rację, oprócz kosmetyki (szczerze, to nie wiem o jakiej kosmetyce on mów - te auto to niemal ideał!), temu rekinowi nic chyba nie potrzeba. M pak do E28 jest obrzydliwy więc też bym go nie chciał :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 805 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL