BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 805 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 13:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Krysiaman napisał(a):
Myślę że M30B35 jeszcze bardziej by poryło banie!
W sumie to Czerw ma rację, oprócz kosmetyki (szczerze, to nie wiem o jakiej kosmetyce on mów - te auto to niemal ideał!), temu rekinowi nic chyba nie potrzeba. M pak do E28 jest obrzydliwy więc też bym go nie chciał

Tylko co ja zrobie z tym silnikiem jak jeszcze jest w calkiem dobrym stanie :rotfl:

Zakupiłem preparat do konserwacji profili zamkniętych Teroson Terotex HV400, swoje kosztowało, ale myśle że to Rolls-Royce wśród tego typu środków. Czeka mnie jeszcze wymiana klinów w przedniej i tylnej szybie oraz zderzak z tyłu do wymiany.

No wiadomo mógłbym jeszcze fotele zastąpic niebieskimi Sportsize lub Recaro, ale to już musiałbym trafic na pożądną oferte :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 14:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
- Może teraz czas na short shifterek??
- czyszczenie dna baku
- wymiana przewodów paliwowych
- pomalować dyfer (przy okazji, simmeringi, poducha itd)
- można też odmalować wachacze
I coś na zabicie czasu, szczególnie w silnikach R6 :D : wyjąć miskę olejową i wyczyścić ja z obu stron na glanc (lubię to robić)
Coś jeszcze?? ;)
Naklejka "PIONEER" na przednią szybę i magnetyzery :rotfl:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 16:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Short shifter już jest od dawna :P
Z czyszczenie baku pomyśle - może i warto bo nie wiadomo co się tam mogło w środku zebrac przez jak by nie było cwierc wieku :rotfl:
Dyfer jest w dobrym stanie, nic nie cieknie z niego wiec nie wiem czy go ruszac wogóle bo ryzyko ukręcenia śróby jest duze. Przy zdejmowaniu wachaczów mógłby byc ten sam problem. Poczekam aż bede wymieniał jakieś elementy zawieszenia to je pomaluje. Narazie się na to nie zanosi.
Miske może ale to przy najbliższej wymianie oleju czyli na wiosne dopiero.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 20:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
no jasne że wszystko przy okazji :)
Jeszcze nie słyszałem żeby przy dyfrze sie komuś któraś śruba ukręciła ;)
Warto popsikać WD40 lub czyms podobnym wszystkie połączenia gwitnowe 2 dni przed demontarzem i dzień przed demontarzem, wtedy puści :]

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 22:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
WD40 to jest dla amatorów co sobie rower chcą popsikać. Do takich aut to ROST Penetrator :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 01:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 364
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e28 520i
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=64695
Remont rozpoczęty strona 8
KotSylwester napisał(a):
WD40 to jest dla amatorów co sobie rower chcą popsikać. Do takich aut to ROST Penetrator :)

Albo płyn hamulcowy, dobrze penetruje i odrdzewia, ale trzeba uważać na lakier.

_________________
Moja e28 520i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 07:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
KotSylwester napisał(a):
ROST Penetrator

brzmi jak niemiecki pornol :rotfl:
Mi jako amatorowi WD40 pozwoliło odkręcić prawie wszystko. Ostanio tylko ukręciłem szpilkę od poduszki silnika, ale ona ze 20lat chyba nie była ruszana.
Swoją drogą mam zapasy WD40 kupione w niemczech i opakowanie jest inne, więc i zawartość może ;)

czerw, to co teraz będziesz robił? :)
Pewnie się woził :]

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 08:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pablo325i, http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=10& ... or#p266195

Jak już nie masz co robić z E28 to zrób to co się robi w takich sytuacjach.... Kup następne auto i je rób :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 11:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Silnika niema sensu tutaj ruszać bo jest w świetnym stanie ! Co najwyżej zmienić wał i cieszyć się z 2.8 pod maską :)

Jeżeli chodzi o stylistykę to oczywiście gleba :cwaniak:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 20:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
KotSylwester napisał(a):
Jak już nie masz co robić z E28 to zrób to co się robi w takich sytuacjach.... Kup następne auto i je rób
Normalnie taka jest kolej rzeczy, zrobi się jedno auto, odstawia do garażu pod pokrowiec i myśli nad następnym.
Tylko wtedy trzeba miec pomysł czy to ma byc auto na codzień, na weekendy czy do zabawy no i trochę oszczędności, aby projekt się szybciej nie skończył niż zaczął :rotfl:
Pewne jest to, że nie wyrobię bez chodzenia do garażu co jakiś czas i grzebania przy autku :D

Pablo325i napisał(a):
czerw, to co teraz będziesz robił?
Pewnie się woził
Jak wyjazd co tydzień z garażu nazywamy wożeniem to tak :)
Jest takie powiedzenie "Przyjemnosc to korzystac - nie posiadac", ale ja jakoś nie w 100% się z tym zgadzam :rotfl:

Bobby_Valentino napisał(a):
Jeżeli chodzi o stylistykę to oczywiście gleba
Prędzej bym kupił inne opony, bo te co mam to mają za mały profil, przez co zostawiają ogromną przestrzeń w nadkolach( nie że chciałbym balony załozyc na BBS-y, minimalny naciąg musi byc).
Musiałbym na jakiś tor pojechac i je najpierw zutylizowac :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 22:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
czerw napisał(a):
Jest takie powiedzenie "Przyjemnosc to korzystac - nie posiadac", ale ja jakoś nie w 100% się z tym zgadzam :rotfl:

ja też nie :hyhy:
czerw napisał(a):
Normalnie taka jest kolej rzeczy, zrobi się jedno auto, odstawia do garażu pod pokrowiec i myśli nad następnym.
Tylko wtedy trzeba miec pomysł

mogę podsunąć dwa, trzy pomysły:
- E24 635 CSi :padam:
- E30 M62B44 :szok:
Lub E32 iL :super:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - HAMOWNIA :)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 17:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Dzisiaj przy okazji, że mialem zdjętą jedną lampę spróbowałem patentu na jej czyszczenie bez rozklejania zapożyczonego od Bobbiego. Wsypujemy do lampy garstkę proszku do prania przez otwór na żarówkę i energicznie wstrząsamy, co spowoduje, że wnętrze lampy bedzie jak nowe. Potem resztki proszku wydmuchujemy kompresorem.
Tak wygląda lampa przed zabiegiem.Ona nie jest zaparowana tylko ma zabrudzone szkło od środka.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 17:39 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 18:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 894
Lokalizacja: Oświęcim
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73812&start=80
Super efekt :ok:

_________________
Moje byłe BMW--->>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73812
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 18:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
dobra robota :ok: jak nowe :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 18:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Lokalizacja: bialystok
Moje BMW: e36 qp
Kod silnika: M42B18
ale efekt.... masakra sam proszek tam wsypales?:> czy wody dodales?:> mozesz o tym wiecej napisac ;d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 18:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Sam proszek bez grama wody bo nie chciało mi się by tego płukac potem. Nawet nie trzeba długo potrząsac, około 5minut. Przy okazji się odbłyśnik czyści.
Szczerze mówiąc sam nie wierzyłem, że taki zabieg coś da, a jednak :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 18:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetnie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 18:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
czerw napisał(a):
Sam proszek

a jaki? persil czy co? rozumiem że do białego :rotfl:

Efekt bomba :szok:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Renowacja Lamp ;)
PostNapisane: 28 sierpnia 2010, 19:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Pozwólcie że zacytuje:
Reklama Dosi napisał(a):
Jak nie widać różnicy, to po co przepłacać!?

Mieli rację, wygląda jak nowe! :super:
Dobra robota :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 805 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL