BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 805 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Film z hamowni!
PostNapisane: 27 września 2010, 09:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Huh... Rzeczywiście strasznie te Continentale świszczą ! Albo to świstak :D

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Film z hamowni!
PostNapisane: 27 września 2010, 19:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Dzisiaj sprawdzałem odstęp miski olejowej od ziemi, tak jak to robił Hamela i wyszło mi tak samo czyli 10cm. Teraz będzie trzeba uważać na "śpiących" :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Film z hamowni!
PostNapisane: 28 września 2010, 20:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Dzisiaj zakończylem temat gleby.
Po zdemontowaniu amortyzatorów, widziałem że nie wygladają tragicznie, ale jako, że kupiłem ostatnio sobie pistolet do piaskowania, nie odpuścilem i je wypiaskowałem, a nastepnie pomalowałem :)

Obrazek
Obrazek
Ori amorki :) Po wypiaskowaniu jak nowe.
Obrazek
Mogłem kupic nowe bo wygladały strasznie, wolałem się troche z nimi pobawic :D
Obrazek
W okolicy kielichów nie znalazłem ani grama rdzy, ale i tak zabezpieczylem i pomalowałem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie chciałem jej wyprowadzac na dwór bo było ciemno, no i deszcz padał :kwasny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sprężyny się powinny jeszcze ciutke ubic, wiec może byc niżej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 28 września 2010, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
o ja cie :serce:

te dwa zdjęcia garażowe pobijaja katalogowe :)

czerw kiedy moge sie zglosić po e28 ? :)


podejście profi naprawde

lekki glebunek a robi robote

i zmienia dużo


naprawdę jestem zachwycony .!

pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 28 września 2010, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
kozak garaż! też bym w takim poszalał :hyhy:

autko coraz ładniejsze...tylko nie wiem czy sprężyny jamnix to najlepszy wybór :looka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 28 września 2010, 20:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
No kurde cacy wyszły te amorki :) i gleba w sam raz !

Ten sprzęt do piaskowania jest w miarę precyzyjny tzn. czy da się piaskować jakieś małe ogniska korozji nie zrywając przy okazji całej farby naokoło ?

djenker napisał(a):
autko coraz ładniejsze...tylko nie wiem czy sprężyny jamnix to najlepszy wybór :looka:


Dlaczego tak uważasz ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 28 września 2010, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Bobby_Valentino napisał(a):

djenker napisał(a):
autko coraz ładniejsze...tylko nie wiem czy sprężyny jamnix to najlepszy wybór :looka:


Dlaczego tak uważasz ?


A ty Bobby uważasz że sprężyny Jamnix to dobry wybór :D



co do fury to jak zwykle dobra i solidna robota :super:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 28 września 2010, 21:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
hamelaE34 napisał(a):
czerw kiedy moge sie zglosić po e28 ?
Sam wiesz, że jest nie do kupienia :rotfl:


Bobby_Valentino napisał(a):
No kurde cacy wyszły te amorki i gleba w sam raz !

Ten sprzęt do piaskowania jest w miarę precyzyjny tzn. czy da się piaskować jakieś małe ogniska korozji nie zrywając przy okazji całej farby naokoło ?
Bez problemu można robic ogniska korozji o średnicy 1cm.
Co do sprężyn, to wybór padł na Jamexy dlatego też, że nie są aż tak twarde jak H&R'y. A poza tym to te auto nie jest na wyścigi ani na wariowanie po zakrętach ( no może od czasu do czasu :rotfl: ) więc te co siedzą w zupełności wystarczą :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 28 września 2010, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
ANDREW E36 napisał(a):
A ty Bobby uważasz że sprężyny Jamnix to dobry wybór :D :


Mam H&R`y i Jamnixy i Jamnixy są zdecydowanie bardziej komfortowe :) .

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 28 września 2010, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
nie to, że jestem uprzedzony do słabej jakości sprzętu, ale jak porównam swoje pseudo firmowe sprężyny FK do sprężyn H&R to jest znacząca różnica

tutaj być może jest nieco inaczej :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 01:09 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Kiedys nikt nawet nazygac na Jamexy nie chcial, a teraz prosze ...kupuja ludzie to :P .

Jakos sie im poprawila czy innym firmom sie pogorszyla ? Kiedys jak sie czytalo o tych springach na forum to albo stal na nich samochod jak na szczudlach albo twarde jak beton, a czasami i jedno i drugie ;).

Co do e28 to robota jest piekna ...powoli do przodu i dokladnie ! tak trzymaj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 07:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajnie z tym odświeżaniem :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 08:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
djenker napisał(a):
nie to, że jestem uprzedzony do słabej jakości sprzętu, ale jak porównam swoje pseudo firmowe sprężyny FK do sprężyn H&R to jest znacząca różnica

tutaj być może jest nieco inaczej
Mam w garażu sprężyny H&R od e60 i albo ja się nie znam, albo jakością Jamexy wcale nie odbiegają jakością od nich. Poprostu jest inna charakterystyka tych sprężyn.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 08:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
czerw, napiszesz nam jak wygląda zabawa w piaskowanie we własnym zakresie? Jaki masz kompresorek (marka, litrarz, wydatek) jaki pistolet, czym robisz, co kupowałeś itp. Jaki koszt całej zabawy?

Z góry dzięki za wszelkie info.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 09:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
czerw napisał(a):
Mam w garażu sprężyny H&R od e60 i albo ja się nie znam, albo jakością Jamexy wcale nie odbiegają jakością od nich. Poprostu jest inna charakterystyka tych sprężyn.


Jakości sprężyn po ich wyglądzie się raczej nie ocenia, co najwyżej jakość lakierowania ;) ...

Tak jak mówisz, wszystko zależy od charakterystyki, a raczej to, czy przy produkcji ktoś w ogóle się tym interesował biorąc pod uwagę konkretny model auta.

Moje byłe FK to porażka. Przód wyżej od tyłu, na zakrętach tapczan, a na wybojach piłeczka... wszystko co mogło zostać spaprane, takie też było :suchy: ale lakierowanie wyglądało profi :hyhy:

Z H&R jest nadal komfortowo, w miarę sztywno, no i drop jest taki jak w katalogu.

Gdyby do nich założyć choćby Bilsteiny B6 to było by mistrzostwo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 09:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 513
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E31 850i
Kod silnika: M70
piękne autko

_________________
Muzeum Tablic Rejestracyjnych i Pojazdów w Żeliszewie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 09:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
KotSylwester napisał(a):
czerw, napiszesz nam jak wygląda zabawa w piaskowanie we własnym zakresie? Jaki masz kompresorek (marka, litrarz, wydatek) jaki pistolet, czym robisz, co kupowałeś itp. Jaki koszt całej zabawy?


- Kompresor Walter GKD 400-2.2/50 , 50 litrów butla, cena około 2 tyś zł, wydajnośc 400l/min. Poniżej link
http://sklep-pneumatyczny.pl/index.php? ... 400-2-2-50
- Pistolet do piaskowania Yato - Cena około 55zł, ale bardzo solidny i w pełni spełnia moje oczekiwania. Zużywa powietrza 160l/min
http://allegro.pl/pistolet-do-piaskowan ... 81113.html
- Piasek kwarcowy -10zł/50kg lub wiślak płukany 8zł/50kg, wiślak lepiej czyści, a po kwarcowym jest gładsza powierzchnia. Dla przykładu powiem, że na oba amortyzatory zużyłem wiaderko piasku czyli 5-8kg.

Piaskowanieto bardzo prosta sprawa, ważny jest odpowiedni ubiór aby piasek nie uderzał nam w twarz,gołe ręce itp.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 09:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
czerw, czyli gwoździem jednak mocny kompresor, tzn o mocnym wydatku - 400l... mój ma 50l ale wlasnie wydatek jednak za mały :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 15:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Dzisiaj zabezpieczyłem bunie Terotexem HV400, wszystkie podłużnice, progi, no i drzwi od środka. Zużyłem 2litry.
Wolałem to zrobic sam, bo wiem, że pożądnie zrobiłem, nigdzie nie żałowałem środka, a nie jak bym oddał do fachowca i potem bym się zastanawiał czy wlał dalej niż tylko w okolice otworów.

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czerw -->> BMW e28 525i - Gleba -40 & Renowacja amorków.
PostNapisane: 29 września 2010, 16:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
I to mi sie podoba!!

bardzo fajne podejscie masz do tego auta!!

szacuneczek ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 805 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL