Tak
Vermilion ma rację silnik znajduje się pod fotelami kierowcy ale wiem, że też się otwiera ta maska z przodu bo kiedyś tym paziem jeździłem, i pamiętał że sie otwiera tylko nie wiem jak i nie znalazłem :rotfl
Przy okazji ten Hujdaj to ciekawa konstrukcja, a najlepsze jest w nim chłodzenie
Patrząc z przodu chłodnica jest umieszczona za silnikiem i co najlepsze jadąc 40 - 60 km/h silnik zaczyna się grzać ponieważ powietrze wpadające przez przód do silnika (po silniku rozgrzane) jest cofane przez chłodnice która znajduję się za silnikiem i powietrze cofa.... Wiec trzeba jechać albo mniej niż 40 km/h albo więcej niż 60 km/h

Gdzie w tym sens?
A i się pochwale że pod dupą (w tym przypadku nie pod maską) siedzi 2.5 CRD rasowe 140 km

i leciałem tym 170 km/h

Po za tym tył napęd więc prawie jak BMW (tutaj prawie nie robi dużej różnicy bo mam klime). Na pochwałę zasługują przednie reflektory gdzie jak przygrzeje długimi "to nie ma bata na wariata) ponieważ w jednym światełku są 2x H7

. Na bardzo duży plus zasługuje fakt że odziwo auto bardzo dobrze się prowadzi i ma super mały promień zawracania

.
Tak więc jak widać Hyundai h100 może być godnym przeciwnikiem pod względem właściwości "jeżdżących" dla M3 CSL oraz pod względem komfortu dla e66 i sądzie że rywale tutaj nie mają szans
Ale tak serio nie taki parch zły jak wygląda
