BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] po odebraniu od mechanika napadl mnie dziwny niepokoj
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 18:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
dzis odebralem autko od mechanika, wymienialem silenblocki, sworznie, etc... Po wyjezdzie z warsztatu i po rozgrzaniju silnika troszke mocniej pojechalem. Zatrzymalem sie mowie otworze maske zobacze co sie tam dzieje. Odkrecilem korek wlewu oleju, i olej zaczal bryzgac jak nigdy, pokrywa zaworow byla tak goraca, ze nie mozna bylo sie dotkac, aaa i po odreceniu korka obroty wzrosly albo mi sie zdawalo, dodam, ze dotychczas malały... Czy to wszystko spowowdowane jest bardziej jak dotychczas agresywna jazda?? Sorry, ale jestem przewrazliwony na punkcie samochodu i dotychczas nie jezdzilem az tak agresywnie.

_________________
V8


Ostatnio edytowano 17 kwietnia 2007, 22:20 przez qbaA6, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 19:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 251
Lokalizacja: Vielitshka Siitii
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25
z tego co piszesz to wszystko jest ok z twoim motorkiem i nie żyłuj tak autka bo to nie bolid F1 :hyhy:

_________________
B-ardzo M-ądry W-ybór

------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 19:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
na 1,2,3 przeciagnelem do 6tys, dla jednych to jest normalne, jak widze co sie dzieje na ulicach... A ja mam teraz wyzuty sumienia...

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 21:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Hehheeee Betka nie takie katorgi przerzyje chyba, że jakaś złachmycona!!!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 22:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
hehehe :D


Wymienilem wszystkie czesci ktore mialy nawet delikatny luz i wraz jest cos nie tak. A mianowicie, przenosza mi sie na kiere nierownosci i przy hamowaniu tak ze 120 drga kiera, a przy delikatnym hamowaniu jest oki, przyczna-zwichrowane tarcze??

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 09:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Jaworzno
Może nie zwichrowane tarcze, lecz cienkie i pod wpływem nagrzana sie tarcz odkształcają sie i dlatego drga Ci kierownica podczas hamowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 12:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
ziaro napisał(a):
Może nie zwichrowane tarcze, lecz cienkie i pod wpływem nagrzana sie tarcz odkształcają sie i dlatego drga Ci kierownica podczas hamowania.


tarcze jescze maja wystarczajaca grubosc...

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: opony
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: Düsseldorf
moze opony z zewnatrz moga wygladac ok ale od srodka moga byc druty urwane ,ja mialem tak samo z wierzchu opona byla super ale w srodku druty lataly ,tak samo moze opona byc krzywa ,golym okiem tego nie zauwarzysz ale sprobuj zmienic z opony przednie daj na tyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 12:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
qbaA6,
Cytuj:
A ja mam teraz wyzuty sumienia...


To normalny symptom miłośnika.

Jak drży kiera od 90 do 120 ale nie więcej i nie wolniej to na pewno krzywe felgi lub niewyważone. zmień przod na tył albo pojedz do wulkanizacji.

Jak drzy przy hamowaniu - często tarcze - chyba że drży też jw.

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 13:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
qbaA6 napisał(a):
ziaro napisał(a):
Może nie zwichrowane tarcze, lecz cienkie i pod wpływem nagrzana sie tarcz odkształcają sie i dlatego drga Ci kierownica podczas hamowania.


tarcze jescze maja wystarczajaca grubosc...


A wymieniales tuleje wahaczy? mozliwe ze machanik je zle zalozyl (tueleje kierunkowy) i stad po naprawie te drgania.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 18:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
pomoglo powtorne wywazenie przednich kol :) :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2007, 06:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Cieszę się że jest wszystko się udało :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2007, 11:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
KotSylwester napisał(a):
Cieszę się że jest wszystko się udało :hurra:


hehehe... wkoncu wszystko jest tak jak powinno byc, no prawie wszystko :) Jeszcze wymiana amo mnie czeka :) Mam nadzieje, ze niebawem osiagne swoj cel-czyli doprowadzenie iEska do stanu idealnego :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2007, 11:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
qbaA6,
Cytuj:
Jeszcze wymiana amo


Ja zawsze jak wymieniam amo , to kupuję nowe magazynki i smaruję lufę, jakimś inhibitorem, potem jadą oddać serię w kierunku marketu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2007, 12:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
KotSylwester napisał(a):
qbaA6,
Cytuj:
Jeszcze wymiana amo


Ja zawsze jak wymieniam amo , to kupuję nowe magazynki i smaruję lufę, jakimś inhibitorem, potem jadą oddać serię w kierunku marketu.



lol :rotfl:


chodzi oczywiscie o AMOrtyzatory :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL