BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 lipca 2025, 22:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 22 października 2010, 16:50 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
Witam mam problem z e34 a mianowicie na bp nie jezdziła bo pompka nie działała przez jakiś czas potem to zrobiłem i było ok jakiś czas temu znowu na bp zaczęło ją zalewać jak była zimna ale odpalała i miała obroty dobre i jezdziła tez dobrze była mocna a teraz znowu nie wogule nie odpali co to może być na gazie udaje się odpalić ale ciężko bo na krótko omijając przełącznik...

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 22 października 2010, 18:34 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
nikt nie pomoże?????

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 23 października 2010, 10:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 135
Moje BMW: e38 730D
Kod silnika: M57
witam kolego. sprawdzales cisnienie na listwie wtryskowej ? albo czujnik temperatury sie uszkodzil ? byles na kompie ?

_________________
KARPIU12345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 23 października 2010, 12:00 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
kolego na kompie nie byłem w tygodniu zobaczę co z tym bo teraz nie mam czasu ale ok dzięki a i gdzie ten czujnik jest?...

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 23 października 2010, 12:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 135
Moje BMW: e38 730D
Kod silnika: M57
i jaki masz gaz jeszcze zalozony ? sekwencje ? niewiem ja mam inny silnik niz twoj :) m50b25 , ale moge ci kuknac w ksiazce gdzie on jest dokladnie jak ci bardzo zalezy. zacznij od kompa , wtedy mozesz sie duzo dowiedziec ,
aha i bym zapomnial ! pod kolektorem masz kruciec od odmy , zobacz czy on ci nie wypadl , ja przerabialem problem na poczatku roku i w desperacji wymienilem rozrzad hehe okazalo sie ze to glupi kruciec wyskoczyl i silnik nie dostawal powietrza od przepustnicy i po odpaleniu silnika , dlawil sie , skakaly obroty , a gdy nacisnalem pedal gazu od razu gasl :(

_________________
KARPIU12345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 23 października 2010, 12:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 135
Moje BMW: e38 730D
Kod silnika: M57
tutaj masz temat ktory ja przerbialem viewtopic.php?f=1&t=73122&p=797012#p797012

_________________
KARPIU12345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 23 października 2010, 12:20 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
gaz mam zwykły tyle ze włancza się dopiero po osiągnięciu temp reduktora nie da się włączyć tak odrazu bo przełącznik służy tylko do wyłanczania LPG... silnik mam m20b20 na kolektorach ,wydechu i kompie od b25

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 08:28 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
no i okazało się ze pompka znowu nie chodzi i mam problem co zrobić teraz żeby ją odpalać z gazu odrazu i żeby miała jako takie obroty, bo teraz odpali ale nie ma wolnych obrotów na lpg dopiero jak wskaznik temp dojdzie do połowy a z tego co wiem to powinna chyba po chwili chodzic bo np e30 zawsze odpalam na lpg i ładnie chodzi na wolnych po chwili...

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 09:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 135
Moje BMW: e38 730D
Kod silnika: M57
a czemu pompka nie chodzi ? o ile dobrze pamietam to jest przekaznik pompy paliwa , moze on sie zepsul co ? niepamietam ktory to był , ale wiem ze jest cos takiego wlasnie :) musialbym kuknac do ksiazki hehe jak pojde do auta to ci zobacze ktore to jest i moze ci sie uda :) a z gazu to niewiem jak od razu odpalic ja mam sekwencje wiec tez musi sie silnik rozgrzac zeby odpalil :)

_________________
KARPIU12345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 09:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 149
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E32 730i '88
Kod silnika: M30B30
To, czy silnik odpali przy temperaturach bliskich zeru z LPG i od razu będzie dobrze pracował, zależy od stanu membran w parowniku. Guma przy niskich temperaturach jest twarda, a jeszcze przy nienagrzanym parowniku dodatkowo się gwałtownie schładza podczas rozprężania gazu. gdy jest twarda może gorzej przepuszczać gaz.Po rozgrzaniu płynu chłodniczego membrana robi się miękka i dopiero wtedy spełnia dobrze swoją rolę.
A że w E30 od razu ci dobrze pracuje na gazie - nie ma reguły, jedni przy temperaturach bliskich 0 albo przy lekkich mrozach w ogóle nie mogą uruchomić silników bezpośrednio z gazu, a inni nawet przy większych mrozach całą zimę palą z LPG i jeżdżą.
Generalnie zimnego silnika nie powinno się odpalać na LPG, bo można zniszczyć membrany parownika.
A o co chodzi z tą pompą? Już wcześniej miałeś z nią problem, co się wtedy okazało?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 12:19 
Offline
Naczelny złomiarz forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1115
Lokalizacja: KGR
Moje BMW: 520 e34 i 528 e39
Kod silnika: m20b20 i m52b28
Garaż: Zielona http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68745
e39 528 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155826

oraz e36 coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140644
martyman napisał(a):
Już wcześniej miałeś z nią problem, co się wtedy okazało?

sam nie wiem wtedy ją wyjąłem podłączyłem bezpośrednio i zaczęła działać, było ok a teraz znowu nie działa i taki z nią problem a właśnie który to jest przekaźnik i bezpiecznik od pompy jeśli by ktoś wiedział to bym był wdzięczny...

_________________
Sprzedana Biała e34 viewtopic.php?f=6&t=120395
oraz e30 ...viewtopic.php?f=6&t=78197[url=http:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 27
Moje BMW: 323 i se e46
Witam mam Bmw 323i se e46 moje pytanie dotyczy uszczelki pod głowica, mianowicie jechałem prze Francje wskazówka pokazala mi wysoka temperature silnik sie zagrzał itd, domyslam sie ze to uszczelka, lecz moje pytanie dotyczy swiec. samochód nie chce odpalic, kreci ale na tym koniec czy moze mi ktos powiedziec jaka jest tego przyczyna czy mozliwe ze swiece sa zalane, i po wysuszeniu odpali ? Zanim wymiene uszczelke bo to bez watpienia mnie nie minie Lecz chodzi mi tutaj o sam zapłon. dziekuje za pomoc pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 12:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 149
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E32 730i '88
Kod silnika: M30B30
Niewykluczone, że nie kontaktuje dobrze wtyczka przy pompie. Odłącz i sprawdź, czy styki we wtyczce są czyste.
Potem najprościej i najskuteczniej byłoby to wykonać tak:
- podaj zasilanie na pompę bezpośrednio (tak jak kiedyś)
- sprawdź miernikiem po odpięciu wtyczki, czy na przewodach zasilających pompę jest napięcie (najlepiej gdy silnik jest uruchomiony na LPG, bo jeśli dobrze pamiętam, to pompa w M20 pracuje dopiero gdy silnik zaczyna się kręcić).
Jeśli jest napięcie, a pompa podpięta "na krótko" pracuje - wtyczka nie łączy.
Jeśli na kablach napięcia nie będzie, to do sprawdzenia - bezpiecznik pompy, przekaźnik.
Jaki jest rocznik twojego E34?

GinoRossi28, załóż sobie nowy temat :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 27
Moje BMW: 323 i se e46
witam to jest e46 323 benzynka 1999, nie zabardzo rozumie co mam zrobic hmm jestem naprawde ciemny jezeli chodzi o te sprawy, a czy sprawdzenie iskry moze cos pomuc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 12:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 149
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E32 730i '88
Kod silnika: M30B30
GinoRossi28, to była odpowiedź dla BMW520gonzo, a ty załóż sobie swój temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 12:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 135
Moje BMW: e38 730D
Kod silnika: M57
BMW520gonzo, wg ksiazki to bezpiecznikiem od pompy paliwa jest bez. nr 23 7,5 A w wersji HIGH i LOW , nie ma przekaznika pompy paliwa , sorki ze wprowadzilem cie w blad . a jak rozpoznales ze pompa nie pracuje ? co ? odpiales przewód prowadzacy na listwe wtryskowa ?

GinoRossi28, a skad pewnosc ze to uszczelka ? co ? niepowiedziane ze uszczelka chyba ze naprawde tak zagotowales motor ze wszystkie weze popekaly i parowalo z auta. a co chodzi o zapłon to hmmm wiele do zyczenia , wyciagnij swiece i zobacz czy sa mokre , czy w kanale znajduje sie olej , chyba ze tak zalatywiles silnik ze nie ma kompresji to moze nie odpalic . chociaz wydaje mi sie ze powinien ...

_________________
KARPIU12345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 12:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 135
Moje BMW: e38 730D
Kod silnika: M57
martyman, zobacz ten temat , moze cos pomorzesz :)viewtopic.php?f=1&t=84420 to jest akurat moj problem a widze ze pojecie masz , wiec moze mnie naprowadzisz :)

_________________
KARPIU12345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 13:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 27
Moje BMW: 323 i se e46
Silnik sie zagotowal na pewno i para poszla, mam tez lekki wyciek pod silnikiem wiec raczej uszczelka mimo iz nie widze zeby woda sie dostala do oleju, tylko dlaczego niechce odpalic. ja rozumiem ze jak byl cieply to mogl nie odpalic bo pierscienie napuchly itd, ale jak jest zimny dalej nie odpala wiec mozliwe ze zalalo swiece ? dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 13:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 135
Moje BMW: e38 730D
Kod silnika: M57
sorki , jest przekaznik popmy , tutaj masz zdjecia jak go sprawdzic :)
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/e39 ... 5c782.html
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/fe8 ... cd9fb.html
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/215 ... 90f97.html

GinoRossi28, powiem ci ze ciezko okreslic , no mozesz wyciagnac swiece , co ci zalezy , w sumie tak silnik do remontu i trzeba bedzie je wyjac tak i tak , wiec wykrec i zobacz jak beda mokre to wkrec z powrotem i sprobuj odpalic . sam bedziesz robil ten remont czy mechanik ?

_________________
KARPIU12345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [34]problem z odpaleniem na BP i LPG
PostNapisane: 25 października 2010, 13:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 27
Moje BMW: 323 i se e46
nie no ja nie, mechanik, a mozesz mi powiedziec jeszcze tylko mniejwiecej co bedzie trzeba wymienic oprucz uszczelki pod glowica?? gowica o ile nie peknieta to raczej nie bedzie trzeba nowej.. prawda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL