BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 20:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 07:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
a pomyslałes o wymianie akumulatora podejzewam ze 2,5 ma wiekszy prąd rozruchowy i moze ci padac akumulatorek

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 07:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
aku mam juz zdechly i tak bede musiec kupic nowy - od razu wiekszy kupie - bedzie z przodu nie tak jak normalnie ma 2.0

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 08:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
tylko dobierz podług alternatora zeby go nie przeładowywał

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 12:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
misssiaq6 napisał(a):
a 2 odczucie to mam takie że 2.0 ma bardziej rasowy pomruk niż 2.5


k64 napisał(a):
tez tak mysle ze 2.0 lepszy ma klank niz 2,5 .


no, takie "bzzzzzzzzzzzzzzzz" :rotfl:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 14:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
ZIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :hyhy:

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 18:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Akumulator do 320 powinien być 65 Amp/h.
Alternator do 320 90 A, 1260W.
Natomiast 318 ma odpowiednio 50 Amp/h i 65 A, 910W.

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2007, 18:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
z tego co wyczytałem w e36 były montowane alternatory od 60 do 160 A w zaleznosci od pojemnosci silnika i wyposażenia

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 08:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
stones1 napisał(a):
chodzi o chlodzenie hamulcow.... hamulce bębnowe nie sa przystosowane do mocy i predkosci osiaganych przez 320. To tak samo jak masz stary plyn hamuclowy, nigdy nie poczules mocnego spadku skutecznosci hamulcow po kilku hamowanich z 200 do 800 km/h?


...jeszcze raz wróce do tych hebli .. mówicie, że bębny nie są przystosowane do wyższych prędkości i że nie są odpowiednie do większych mocy...

a ja Wam powiem, że chyba nie o to chodzi hamulce tarczowe są poprostu bardziej dozowlne co nie jest bez znaczenia przy autach z ABS czy innymi systemami wykożystującymi ukł hamulcowy... chodzi również o prostote wymiany klocków , napewno jest to prościej zrobić niż wymienić szczęki...

a co do mocy hebli to wystarczy popatrzeć na wielkie ciężarówki, wszystkie osie poza chyba przednią sa wyposażone w bębny .. o naczepach nie wspomnę ... jakie tam są siły i temperatury ... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 10:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
aku bedziesz montowal z przodu ? czy z tylu ? zawias masz gwint z tego co kojarze? ma regulacje twardosci ? to przydalo by sie utwardzic przod jako ze zwieksza sie waga

ps. ciekawy podtrzymywacz maski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 12:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Aku bede montowac z przodu tak jak 318 mialo,

Zawias mam gwint i regulacje twardosci tez jest , szczeze powiedziawsze po wlozonym silniku wogole nie jest nizej a myslalem ze troche pojdzie na dol i bede musiec dzwigac bo jednak troche ciezszy 2.0 jest ... zobaczymy niebawem jak sie pojedzie.

Alternator z 318i juz sprzedany, kupilem do 320 (120zl) , a rozrusznik zostawilem z 318i.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 13:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
ten rozrusznik moze sie szybko zjarac od wysiłku

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 16:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
a jednak tez nie podchodzi ... juz zamowilem nowa uzywke :kwasny:

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 21:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
elektron85 dane dotyczace alternatora i aku wzialem z instrukcji obslugi wiec to pewne.Masz racje wszystko lezy w pojemnosci.pozdro

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL