BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 11:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Wiem ze temat juz dawno był , ale dziś zalała 250 ml XERAMIC do swojej buni i zobacze co bedzie sie działo, mam silni 1.8 m40 na gazie , takze ciekawi mnie czy to cos daje:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 12:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
greengos napisał(a):
Wiem ze temat juz dawno był , ale dziś zalała 250 ml XERAMIC do swojej buni i zobacze co bedzie sie działo, mam silni 1.8 m40 na gazie , takze ciekawi mnie czy to cos daje:)


Jak przejedziesz jakieś 800km dolej jeszcze jedną dawkę 250 ml.
Dokończysz procesik.

Polecam wszystkim dolanie kolejnej dawki po jakimś czasie od zastosowania
pierwszej. I nie ma to znaczenia czy po 800km czy po 5 tyś km.

Są to grosze a ewentualne miejsca, które nie zostały pokryte materiałem ceramicznym
zostaną teraz uzupełnione i cały silniczek będzie się czuł lepiej. Pozostałe cząsteczki
będą sobie pływały w oleju zawsze "gotowe" do reakcj z częściami mocno trącymi.

Przypomnę, że proces ceramizacji zachodzi między 2 warstwami metalu w obecności wysokiej temperatury.
Czyli tam gdzie jest największe tarcie i najmniej sprzyjające warunki
pracy dla silnika (oczywiście tam gdzie dochodzi olej)...

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 15:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Ok doleje po 800 km druga dawke:) a powiedz mi czy to zmniejszy troche zuzycie oleju?? bo mi moja beemka bierze ok 2,5 l na 12 tys, moze mniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 15:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
greengos napisał(a):
Ok doleje po 800 km druga dawke:) a powiedz mi czy to zmniejszy troche zuzycie oleju?? bo mi moja beemka bierze ok 2,5 l na 12 tys, moze mniej.


wymieniaj kolego olej maks co 10000 bo zmeczysz m40. co do spalania to mozliwe ze masz zuzyte i stare uszczelniacze wiec tamtedy puszcza olej i nic oprocz ich wymiany nie pomoze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 15:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
a Jaki mniej wiecej jest koszt wymiany tych uszczelniaczy?? Ale czytałem tu na forum ze te 2 l na te 10 tys jeszcze jak Beemka na LPG to w sumie nie jest duzo... nie chce zbytnio inwestowac w ten silnik bo kuzyn moze mi przywiezie 2.0 albo 2.5 z niemiec :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2007, 20:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
greengos napisał(a):
Ok doleje po 800 km druga dawke:) a powiedz mi czy to zmniejszy troche zuzycie oleju?? bo mi moja beemka bierze ok 2,5 l na 12 tys, moze mniej.


Tak jak pisali koledzy wyżej.
Zlikwidować ewentualne wycieki, gumki uszczelniaczy trzonków zaworowych.

Chciałbym by moje BMW paliło mi tylko 2,5 litra na 12 tyś km...

_________________
BMW E32 750 1991
OPEL OMEGA 3000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2007, 07:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Jeśli chodzi o te ceramizery , tka jak wczoraj napisałem zalałem 250ml XERAMICA i powiem wam ze widze roznice juz po pierwsze nocy, poniewaz moze ktos pamieta jak pytałem o klekot popychaczy hydraulicznych jak jest zimny, wiec dzis jak odpaliłem autko rano to dosłownie zaklekotało 4 sekundy i przestało, chodzi cicho , wczesniej musiałem jechac gdzies 5 min zeby przestało.

Nie wiem czy to dzieki temu ze wlałem ten srodek do siliniczka dlatego pytam czy to mozliwe?? Po w pełni sie wypowiem jak przejade na nim 200km i wiecej tak jak pisze w instrukcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 08:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Przejechałem juz ok 500 km na tym , i moge z czystym sumieniem ze widze same pozytywne strony.

Po pierwsze rano gdy go odpale nie klekoczą juz mi popychacze zaworow, wcześniej klekotały tak ok 3-5 min jazdy a teraz nic, ( i tak je wymienie jak tylko bede miał pieniazki:)

Po drugi ciszej chodzi i jak by rozwniej na wolnych obrotach ( podkreslam ze mam gaz )

Takze polecam wszystkim :) Ja zalałem tylko 250 ml takze to napewno działa:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 23:27 
A może preparaty firmy LIQUI MOLY.Sprawdzone polecam :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 11:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
Jaras E21 napisał(a):
w sumie to jakoś srednio mnie to przekonuje ;P moim zdaniem jezeli to ma poprawiać własności smarne oleju .. to czemu prodcenci oleju tego nie stosują np w swoich drozszych olejach ... nie reklamują zastosowania czegos takiego dla niby lepszego zabezpieczenia silnika... ?

aby ktoś inny mogl zarobić na tym ? wątpie...

gdyby to zatrzymywało lub spowalniało proces zuzycia
układu korbowo tlokowego to przeciez stosowano by to w sporcie motorowym .. a tym czasem .. zalewa sie silniki poprostu olejem o dobrych własciwosciach ...

jezeli ktoś mnie przekona ze ktoś w sporcie uzywa czegos takiego i faktycznie to działa... to sam przekonam sie i zaleje u siebie :)

# Dlaczego producenci oleju nie produkują oleju z ceramizerami?

Zasadnicze przyczyny to:
- Nie każdy użytkownik miałby ochotę po wymianie oleju na olej z ceramizerem - używać samochodu przez około 200km z ograniczoną prędkością obrotową silnika.
- Możnaby się zastanowić dlaczego producenci nie produkują niezwykle trwałych samochodów, mimo że jest to technologicznie możliwe, dlaczego nie otrzymujemy trwałych produktów? Również warte przemyślenia jest to, jaką korzyść miałby producent oleju, ktory zarabia na jego sprzedaży skoro po zastosowaniu ceramizera spada zużycie oleju (nie wspominając już o tym że olej musiałby zdrożeć) ?

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 12:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Ja moje testy robilem na e38 318i. 93 rok. Przebieg spory. Zima -4 stopni zaworki stukaja. Zmienilem olej , wszczyklem ceramizer (2 tubki). SIlnik zostawilem na wolnych obrotach na 30min. Potem pojechalem sie powozic na wolnych obrotach... ok 100km zrobilem. Rano odpalilem - zaworki wyraznie nie stukaja tak jak stukaly.

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 12:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Do diesla tez to mozna lac ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 13:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
Legion napisał(a):
Do diesla tez to mozna lac ?

mozna do kazdego rodzaju silnika oraz bez wzgledu na rodzaj uzywanego oleju.

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 16:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: warszawa
nic nie zastąpi remontu "co sie odwlecze to nie uciwcze " mówią .... choc tonący brzytwy sie chwyta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 10:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
To ja jeszcze dla pewności zapytam się znawców ile mam wlać tego "cuda" do silnika 2.5 TDS ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 10:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
To ja jeszcze raz ponowie, zadane powyżej pytanie...

A także dodam drugie : Gdzie zakupić oryginalny produkt :) ?

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 21:58 
Legion napisał(a):
A także dodam drugie : Gdzie zakupić oryginalny produkt :) ?

http://www.ceramizer.pl/content/view/38/49/
:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 22:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Legion napisał(a):
To ja jeszcze raz ponowie, zadane powyżej pytanie...

A także dodam drugie : Gdzie zakupić oryginalny produkt :) ?


nie wlewaj tego czegos najlepiej wcale moim zdaniem

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 09:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
To wreszcie o jest dobre czy nie ;] ? Kto odkupi mi silnik jakby co ? :>

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Legion napisał(a):
Kto odkupi mi silnik jakby co ? :>

dobre pytanie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL