Ale koledze zaśmieciliście wątek, a valdorane

stary jesteś mistrzem spamu i pisania nie na temat zupełnie od czapy
Co do samego wydechu tak jak wcześniej ktoś pisał przyrost powinienes miec po zastosowaniu kplt z 328, ale musi być cały sprawny z nieprzedmuchanymi katalizatorami itp.
Jeżeli chcesz obniżyć koszty i pobawić sie samemu (co też bede chciał kiedyś zrobić) w przerobienie swojego to można to zrobić przerabiając serie na przelotowy, troche o tym czytałem i ogólny plan jest taki.
Otwierasz wydech
Wycinasz se środka wszystko co tam jest, czyli te perforowane rurki przegrody itp.
Kupujesz siatke drobną stalową lub blache perforowaną (podziurkowana

) i zwijasz to w rure i wstawiasz wewnatrz tłumika pomiedzy wlot i wylot, tam gdzie wcześniej był przymocowane rurki ktore wyciąłes ze srodka. W ten sposób masz tłumik przelotowy - czyli jedna rura od początku do końca - wlot wylot na przestrzał. Zamiast tej siatki lub blachy, można kupć kawałek rury cienkościennej i nawiercić ją, lub ponacinać kątówką - takie podłużne nacięcia wzdłuż rury.
Taka wspawaną rure owijasz wełną stalową i obkręcasz to drutem dość ciasno żeby nie zostalo to wydmuchane. Drut np z migomatu lub kabla - miedziany.
Reszte wypełniasz np wełną mineralną niepalną, możesz też wrzucić jako wypełnienie watę stalową np zmywaczki stalowe takie do garów.
Zamysł jest mniej wiecej taki żeby uzyskać w przybliżeniu coś takiego

Plusz puszki oryginalnej nad uniwersalnym tłumikiem jest taki że jest ona dość duża wiec wypelniająć ja w całości bedziesz miał dosyć dużą powierzchnie tłumiącą.
Minus wełny - która i tak jest wsadzana do tych "sportowych" tłumików jest taki ze może nasiąknąć wilocią przez co robi się cieżki.
Ale może bedzie szansa wykożystania wypełnienia które masz teraz w tłumiku.