BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 20:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] tds ,brak mocy
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 16:18 
WITAM.
Posiadam e34 2.5tds przebieg 271 tys. ,auto od kupna nie ma mocy, ruszenie po asfalcie po piskach jest niemożliwością, na piasku jeszcze jakoś idzie ,ale fiat 126p zrobi to lepiej. Lecz najgorsze jest to że na ulicy wyprzedzają mnie siliniki 1.3 ,1.6 czy sdi VW. Prędkość na 3 biegu maksymalna to ok.115 km/h i wtedy następuje jakby odcięcie paliwa(obroty stają i licznik ekonomizera też) podobnie dzieje się na 4 biegu=ok.135km/h, i na 5 biegu=150km/h. I więcej jak te 150 km/h nie pójdzie. także nie wiem co to może ,przeszukałem forum,ale nie znalałem podobnego problemu. byłem u 2 mechaników i w serwisie Bosch ,ale nikt nie pomógł. Proszę o jakąkolwiek pomoc.


Ostatnio edytowano 24 kwietnia 2007, 20:08 przez finch16, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 10:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: Brema
Moje BMW: e65
Kod silnika: m57b30tu2
witam.sprawdż czy działa podciśnienie podłączone do turbiny. ;)

_________________
bmw-moja pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 10:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
iro.bond napisał(a):
witam.sprawdż czy działa podciśnienie podłączone do turbiny. ;)


Tak czy siak bez turbiny też powinien się wyżej kręcić, tyle że wolniej... (Chyba)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 11:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
Podobno - zaznaczam podobno, bo tylko tak slyszalem od znajomego ktory tez ma e34 w tdsie takie ale on z kolei slyszal od kogos innego - takie rzeczy moga sie dziac jak skonczy Ci sie wskaznik serwisu i niby po zresetowaniu wraca do normy. Ale jesli masz jeszcze jakies zielone kreski to nawet tego nie czytaj ;p

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 11:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
roughrider napisał(a):
Podobno - zaznaczam podobno, bo tylko tak slyszalem od znajomego ktory tez ma e34 w tdsie takie ale on z kolei slyszal od kogos innego - takie rzeczy moga sie dziac jak skonczy Ci sie wskaznik serwisu i niby po zresetowaniu wraca do normy. Ale jesli masz jeszcze jakies zielone kreski to nawet tego nie czytaj ;p


Pierwsze słyszę... :zdziwko:

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 18:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
disel jest prosty jak budowa cepa.
1 to sprawdzic pompe paliwa
2 turbina
3 wtryski
ale ja stawiam na turbo w dislu to podstawowa praca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Co do obrotów to na V biegu przy 180km/h mam prawie równo 4000 na obrotomierzu - to chyba normalne co ?

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 13:20 
mam prośbę
czy ktoś byłby wstanie zapodać mi schemat podłączenia wezyków od podcisnienia na kolektorze ssacym i przewodów pompy waku , może źle są podłączone, chce to zprawdzić.
Także jakby ktoś mi mugł dać schemat podłączenia byłbym ogromnie wdzięczny. za zdjęcie stokrotnie wdzięczny,


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 18:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
A sprawdzałes czy jesli nacisniesz reka na rure dolotową (ssącą) i ktos ci "przygazuje" to dosć mocno przewody puchną ?. Sprawdz jeszcze zawór upustowy na spreżarce.Jest to taka dzwignia na turbinie ktora powinna sie ruszac jesli nacisniesz na nia reką.Byc moze ośka zaworu jest zatarta w połozeniu "otwarty". Jesli tak jest to trzeba to rozruszac i najlepiej dotrzec gniazdo zaworu upustowego.
Posprawdzaj wszystkie opaski na wezach poczawszy od turbiny po intercoler i kolektor ssący.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL