BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 07:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 28 listopada 2010, 21:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Motorsport International :ok:

powodzenia w planach ;)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 09:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Tomek napisał(a):
ANDREW E36 napisał(a):
960 Ograniczenie kąta skrętu kierownicy

co to za opcja ?


Dwie podkladki miedzy drazek a maglownice, jak nazwa wskazuje ograniczaja kat skretu;) Seryjnie w egzemplarzech do ktorych zamowiono szersze kola (np 225). Bez tego np 225/45/17 na seryjnych felgach (et47) przy max skrecie kolo blokuje sie o podluznice.
Zestaw retrofit do dostania w aso za jakies 60zl - w zeszlym tygodniu zakladalem u siebie.


A czy przypadkiem ta opcja to nie jest magiel od M3 ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 09:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
kupiec_fkl napisał(a):
A czy przypadkiem ta opcja to nie jest magiel od M3 ??


NIE.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 98
Lokalizacja: Osby, Sverige
Moje BMW: ///M3
Kod silnika: S50B32
Schmeichel-lord napisał(a):
:ok:

klima by się przydała


ja się cieszę, że klimy nie ma... dla mnie to zbędna waga i niepotrzebne obciążenie dla silnika...



co do felg to tak jak już pisałem... albo Motorsporty albo Alipiny malowane na biało...

_________________
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 13:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Piekny samochod ! Super wersja.

Szkoda ze ktos carbon zakosil :(. Kupisz orginal ?

Tez by mi klima nie pasowala do takiej opcji.

Swap bedzie ?? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 98
Lokalizacja: Osby, Sverige
Moje BMW: ///M3
Kod silnika: S50B32
piotres napisał(a):
Szkoda ze ktos carbon zakosil :(. Kupisz orginal ?

Swap bedzie ?? :)


Będę szukał oryginału, może się gdzieś trafi na allegro albo eBay bo nie wydam w ASO takiej kasy... niestety...

swap ? biorę tylko dwie opcje pod uwagę... albo faktycznie swap, i tylko i wyłącznie na S50B30, albo turbo...

_________________
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 13:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Foinix napisał(a):
albo Motorsporty albo Alipiny malowane na biało...

ja bym tu widział tylko Motorsporty

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 14:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 98
Lokalizacja: Osby, Sverige
Moje BMW: ///M3
Kod silnika: S50B32
felgi to chyba najprostsza rzecz do zmiany... równie dobrze mogę mieć dwa komplety, zależnie od kaprysu w danym dniu... więc to najmniejszy problem...

ale tak jak pisałem wyżej, fundusze na to znajda się najwcześniej na wiosnę...

_________________
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 15:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 98
Lokalizacja: Osby, Sverige
Moje BMW: ///M3
Kod silnika: S50B32
DaaN napisał(a):
świetna jest :super:

szkoda że tak mało zdjęć :)



fotka z treningu na Torze Kielce 15.11.2010 - zwróćcie uwagę na prawe tylne koło :P

Obrazek

i jeszcze parę fotek :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 18:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
nie rozumiem, takiego rodzynka to powinno się wyciągać na lato na niedzielę, a nie

upalać na torze... :znudzony:

swap ? chcesz oryginał auto, a będziesz modził z silnikiem itd ?

eeeee nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić z tym autem...

wsadź ładne kółko, skompletuj duperele i jeździj :)

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Świder napisał(a):
upalać na torze

hola hola. no to po kiego grzyba to "motorsport"??
jakby miał M3 i latał po torze to też byłyby głosy że bee bo po torze lata? :zdziwko: Marcus3 powinien kopa z forum zaliczyć za wzięcie Clubsporta na Ring :rotfl:
auto super, plany też :hyhy: nie wiadomo co lepsze, jedyne co bym wtrącił to, że lepiej poszukać S50B32 ale ciężej o niego i $$.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 20:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
trollu napisał(a):
lepiej poszukać S50B32 .


Wg mnie nie koniecznie. Rozumiem wlasciciela ze chce B30 ;).

Foinix turbo do M42 ? czy do czego innego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 29 listopada 2010, 20:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
piotres napisał(a):
Rozumiem wlasciciela ze chce B30 ;).

to jaki jest ten powód? :luka:
z tego co wiem B32 jest mniej problematyczny - lepsze smarowanie itp. no i mocniejszy
co do turbo - swap na jakieś 2.5 i dopiero dmuchnąć :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 30 listopada 2010, 00:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
trollu napisał(a):
piotres napisał(a):
Rozumiem wlasciciela ze chce B30 ;).

to jaki jest ten powód? :luka:
z tego co wiem B32 jest mniej problematyczny - lepsze smarowanie itp. no i mocniejszy
co do turbo - swap na jakieś 2.5 i dopiero dmuchnąć :cisza:


Z tego co ja czytalem i wywnioskowalem to raczej B32 jest bardziej problematyczny -glownie jesli chodzi o vanosy. Ile juz sie naczytalo o B32 ktore mialy moc na poziomie 250-270KM, "dziury" w ciagu i grzechoczace oraz cieknace vanosy. O takich problemach z B30 sie nie czyta - ale moze dlatego ze mniej osob je wklada, ale 1 vanos jest napewno mniej problematyczny.

Widzialem juz kilka wykresow B30 ktore przebijaly 300KM (wiadomo 286KM wg fabryki) a widzialem tylko jedno 3.2 ktore wygenerowalo fabryczne 321KM czy wiecej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 30 listopada 2010, 00:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
vanosy fakt - potrafią napsuć krwi a co do wykresów to różnie to bywa, wykres jedno a w rzeczywistość to drugie. Często na papierze wypada słabo a przyjdzie co do czego i jest niespodzianka ;)
mi jakoś zapadły w pamięci problemy B30 ze smarowaniem ale chyba idzie to rozwiązać przerzucając parę gratów z B32

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 30 listopada 2010, 01:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
trollu napisał(a):
vanosy fakt - potrafią napsuć krwi a co do wykresów to różnie to bywa, wykres jedno a w rzeczywistość to drugie. Często na papierze wypada słabo a przyjdzie co do czego i jest niespodzianka ;)
mi jakoś zapadły w pamięci problemy B30 ze smarowaniem ale chyba idzie to rozwiązać przerzucając parę gratów z B32


S50 czy 3.0 czy 3.2 maja raczej podobna charakterystyke wiec to co wyszlo na papierze wyjdzie i w drogowym porownaniu, dajmy na to 3.0 vs 3.2.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 30 listopada 2010, 08:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajne autko, plany jak najbardziej na +
co do felg - tylko motorsporty

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 30 listopada 2010, 08:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 98
Lokalizacja: Osby, Sverige
Moje BMW: ///M3
Kod silnika: S50B32
Świder napisał(a):
nie rozumiem, takiego rodzynka to powinno się wyciągać na lato na niedzielę, a nie

upalać na torze... :znudzony:

swap ? chcesz oryginał auto, a będziesz modził z silnikiem itd ?

eeeee nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić z tym autem...

wsadź ładne kółko, skompletuj duperele i jeździj :)


samochód jest po to żeby nim jeździć, a nie patrzeć jak stoi w garażu... te samochody są stworzone na tor... nawet jeśli maja tam dokonać żywota (oby nie)

jak będę miał pieniądze na dwa komplety felg... to na co dzień dostanie Motorsporty, a na tor Alpiny malowane na biało i slicki

co do oryginalności samochodu... żadne zmiany nie są nieodwracalne... uturbić chciałbym właśnie to M42, będzie jechać lepiej od 2.8 i mieć mniejsza masę :hyhy:

oczywiście wolałbym S50B30 najlepiej wersję 295 koni z M3 GT (ponoć występowały również w sedanach) zobaczymy :hyhy: po za tym S50B30 jest odpowiednie rocznikiem dla mojego Motorsporta... (uważam że taki swap nie będzie profanacją dla tego samochodu)

ze stylistyki... w planach są jeszcze żółte halogeny, GT Eckeny i tylni dwuskrzydłowy spojler z M3 GT (występował również fabrycznie w tych IS-ach) no i oczywiście carbon ma wrócić do środka...

auto jest rodzynkiem i jestem tego świadom... ale nikt nie płaczę nad E36 ///M3 GT których wyprodukowano tylko 356 szt. a spora część z nich kończy w taki sposób... http://www.m3-gt-racing.de/000001986700 ... index.html

ta strona to moja inspiracja ;)

_________________
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 30 listopada 2010, 12:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
no plany konkret. oby wypalił pakiet Class II i S50
na tor od Alpin bym juz radził coś w bardziej racingowym klimacie :luka: np Worki
http://www.workwheelsusa.com/product.ph ... 9&wheel=85
viewtopic.php?f=6&t=84507&p=962841#p962841
:hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Foinix -->> BMW E36 Motorsport International Limited Edition
PostNapisane: 30 listopada 2010, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 98
Lokalizacja: Osby, Sverige
Moje BMW: ///M3
Kod silnika: S50B32
albo AZEV M :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL