ppatryk napisał(a):
jak kupisz ori stalówki to mogą być te śruby z alufelg
lepiej 15" bo wyższa opona, większy komfort, jest taniej
ok, tylko, że te 19", które mam to nie są oryginalne felgi BMW jak widać na zdjęciach i śruby, którymi są przykręcone też są dłuższe niż standardowe... wulkanizator twierdzi, że muszę kupić zwykłe śruby do stalówek ze stożkiem takie jak np te
http://moto.allegro.pl/sruby-m12x1-5-kl ... 37641.htmlKotSylwester napisał(a):
Mieliśmy podobny problem z naszą 323ci e46 coupe. Kupiłem 16" ET42 (IS42) i nie pasowały, ocierają o zacisk. Dopiero 16" ET47 (IS47) pasują. Do tego opony 205/55/16.
Jak kupisz nowe felgi 15" - teraz masz ET20 - wiec wystają.
Moje zimówki mają 632mm srednicy
Twoje 19tki mają 640mm średnicy
Te zimowe 15tki mają 651mm srednicy
Teoretycznie te zimówki co masz mają tylko 5,5mm większy promień niż 19tki. Może wejdą.. Zobacz ile masz luzu przy 19tkach.
Ok, kolego widzę, że orientujesz się właśnie w temacie, który jest dla mnie w tym momencie dosyć istoty a mianowicie, jeśli przy obecnym obniżeniu na 19", jeśli posadzę kogoś na kanapie z tyłu i trą mi tylne koła na wybojach , to jeśli zimówki 15" z oponami 195/65/25, które mam kupić mają mieć o 11mm większą średnicę to jest jeszcze większe prawdopodobieństwo, że te zimówki będą tarły , czy się mylę ? Wiem, że ET felgi ma też tutaj znaczenie...