Labrador napisał(a):
Oil service :
- wymiana oleju w silniku i filtra oleju
- wymiana filtra powietrza
- sprawdzenie poziomów płynów (hamulcowy, spryskiwacza, wsp. kierownicy)
Insekcji I :
To samo co przy Oil service +
Wymiana mikrofiltra
Sprawdzenie :
- poziomów płynu chłodzącego (i temp. zamarzania), spryskiwacza i płynu hamulcowego i wsp. kierownicy i ew. uzupełnienie
- poziomu elektrolitu,
- działania centralnego zamka,
- ładowania akumulatora
- układu wydechowego
- układu hamulcowego
- oświetlenia samochodu (w tym ustawienie reflektrów)
- hamulca ręcznego
- ogumienia i ciśnienia w oponach
- przewodów paliwowych i haulcowych, pasków klinowych
- układu napędowego np .luzy, wycieki
Inspekcji II : Inspekcja I + dodatkowo :
- wymiana filtrów paliwa
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- wymiana oleju w tylnym moście
- sprawdzenie nadwozia (korozja itp.)
Przy II Inspekcji wymianiane są jeszcze paski klinowe.
Co 2 lata wymiana płynu hamulcowego i chłodzącego.
Labrador napisał(a):
z tego co wiem to Inspekcja I jest co 15 tys km a Inspekcja II co 30 tyś km ,wiadac jeszcze tyle nie przejchałes ,aby mogła ci sie zapalić kontrolka któreś z tych dwóch inspekcji.
To znalazłem w tym temacie :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... =inspekcja