BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 18:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 614
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
Do czasu aż zaniedba :P
Skoro już taką masz to nie warto przerabiać :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 18:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
asdfg1985 napisał(a):
Skoro już taką masz to nie warto przerabiać

Właśnie o to chodzi :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 18:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 614
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
I co przeniosłeś parownik ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 20:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Kris86 napisał(a):
ale jeśli nie ma problemów w działaniu takiej instalacji to trochę dziwne żeby wywalać taką instalację tylko z tego tytułu że to II gen. Chyba że jest jakiś inny motyw o którym nie wiem.


Instalacja II gen w tym silniku jest właśnie tym motywem i problemem.

To nie działa dobrze, bo nie ma prawa.

To tak jakbyś zamiast kół założył kwadraty, niby też pojedziesz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 22:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Kyokushin napisał(a):
To nie działa dobrze, bo nie ma prawa.

Co masz dokładnie na myśli? Napewno sekwencja w tym silniku by się sprawdzała lepiej nie ukrywam, ale po co coś zmieniać skoro funkconuje normalnie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 23:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Ogłupianie DME, skład mieszanki dobrany na chybił-trafił, zatkany dolot ograniczający moc, ogłupianie sond lambda, to nie jest normalne funkcjonowanie, a na tym bazuje instalacja II generacji.

To że się toczy, nie znaczy że funkcjonuje normalnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 10:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Tu masz całkowitą rację, ale sam napisałeś że na tym właśnie bazuje taka instalka. I napewno w tych czasach nyło by głupotą zakladać taką instalację do samochodu beż LPG. Ale skoro taka instalacja już była to jest sens kupywać następną? Zrozumiał bym jeszcze jak bym dużo latał, ale jak ja robię z 150-250km tyg to bez sensu... Oczywiście można przejść na PB przy takim przebiegu, ale robi się koło bo po co skoro instalacja już jest :zakrecony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E-36] M50B20 Warto przenieść parownik w inne miejsce?
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 10:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Wiesz ja miałem (sam z niewiedzy założyłem), ale wymieniłem na sekwencję, posiadanie II gen to tak jak posiadanie skrzywionej felgi i jazda na niej. W każdym razie rozumiem dylemat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL