BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] WYMIANA AMORÓW I KLOCKÓW. ZEBRAŁEM INFO, PROSZĘ O PODS
PostNapisane: 10 lutego 2010, 20:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
piotr320 napisał(a):
ja dzis zakonczylem walke z ta kontrolka zuzycia klockow.. okazalo sie ze byl zerwany przewod czujnika z tylu, zlaczylem je, zaizolowalem i jest ok.. :cwaniak:


Pierwsza rzecz, która od razu nasuwa się na myśl. Fajnie, że już jest okey :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 13:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Wracając do mojego tematu. Sytuacja zmieniła się diametralnie. Byłem praktycznie zdecydowany na amortyzatory Monroe. Do kupienia za 500 zł. z osłonami i odbojami. Czekałem jeszcze na info od siostry narzeczonego, który ma zniżki w sklepie swojego kolegi. Właśnie do mnie dzwonił i powiedział, że będzie miał dla mnie Bilsteiny za 280 zł. / szt.

Zdziwił mnie tylko jeden fakt. Damian (bo tak ma na imię narzeczony siostry) mówi mi, Sachsy i Monroe drogie bo po 400 zł. sztuka. Monroe za 400 zł. ?? zapytałem drugi raz, a on tak

Reasumując, kupować Bilsteiny ?? Bo sam już nie wiem :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 13:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
binta, Sachs jest w oryginale (przynajmniej u mnie) więc dla mnie wybór jest prosty w przypadku amortyzatorów :ok:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
binta napisał(a):
Wracając do mojego tematu. Sytuacja zmieniła się diametralnie. Byłem praktycznie zdecydowany na amortyzatory Monroe. Do kupienia za 500 zł. z osłonami i odbojami. Czekałem jeszcze na info od siostry narzeczonego, który ma zniżki w sklepie swojego kolegi. Właśnie do mnie dzwonił i powiedział, że będzie miał dla mnie Bilsteiny za 280 zł. / szt.

Zdziwił mnie tylko jeden fakt. Damian (bo tak ma na imię narzeczony siostry) mówi mi, Sachsy i Monroe drogie bo po 400 zł. sztuka. Monroe za 400 zł. ?? zapytałem drugi raz, a on tak

Reasumując, kupować Bilsteiny ?? Bo sam już nie wiem :zdziwko:


wysłałem Ci na PW link do sklepu kolegi z tego forum i tam jest taniej niż Ty podajesz.

EDIT: sorki pomyłka, myślałem że masz e36
EDIT2: z tego co widzę masz e46 z 98r czyli monroe kosztuje 230zł ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Vanduch napisał(a):
binta, Sachs jest w oryginale (przynajmniej u mnie) więc dla mnie wybór jest prosty w przypadku amortyzatorów :ok:


Tak, w oryginale. Tylko, że wiesz, 800 zł. na komplet trzeba szykować, a ja w tym momencie mam inne wydatki i niestety muszę kupić coś tańszego. Takie pytanko, są 2 rodzaje Bilsteinów ??

kubawojcik
Te ceny są naprawdę dziwne. Jeden gość na allegro ma wystawione Monroe po 220 zł. / szt. (w sumie nie tylko on bo jest kilka podobnych aukcji) ale jak ktoś amory do diesla wystawia jako do PB to też chyba świadczy o jego niewiedzy. Te same amory wystawione na dwóch aukcjach, jako do diesla i do PB


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
binta napisał(a):
Te ceny są naprawdę dziwne. Jeden gość na allegro ma wystawione Monroe po 220 zł. / szt. (w sumie nie tylko on bo jest kilka podobnych aukcji) ale jak ktoś amory do diesla wystawia jako do PB to też chyba świadczy o jego niewiedzy. Te same amory wystawione na dwóch aukcjach, jako do diesla i do PB

To zależy głównie od wagi silnika i sprawdzając amortyzatory po numerze OE BMW, jak amortyzator jest do 316i to jest też do 320d i do 318i, 316Ci, 318Ci :hyhy:

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
byla zmiana w 2001 roku i dla aut po 09/2001 amory są sporo droższe...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Vanduch napisał(a):
binta napisał(a):
Te ceny są naprawdę dziwne. Jeden gość na allegro ma wystawione Monroe po 220 zł. / szt. (w sumie nie tylko on bo jest kilka podobnych aukcji) ale jak ktoś amory do diesla wystawia jako do PB to też chyba świadczy o jego niewiedzy. Te same amory wystawione na dwóch aukcjach, jako do diesla i do PB

To zależy głównie od wagi silnika i sprawdzając amortyzatory po numerze OE BMW, jak amortyzator jest do 316i to jest też do 320d i do 318i, 316Ci, 318Ci :hyhy:


Sam już nie wiem, głowa mi się gotuje od myślenia dlaczego te ceny tak się różnią :]

Może tak, co najlepiej podać (jakie dane) by dostać odpowiedz z najlepiej dobranymi amortyzatorami do mojego samochodu. Aha i jeszcze jedno. Jakie są objawy amortyzatorów, konkretnie do wymiany ?? Bo moje niby są do wymiany ale ja nic negatywnego nie odczuwam ani nie słyszę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
naciśnij auto mocno rękami do dołu przy nadkolach i jak się będzie "bujało" to do wymiany - to taki najprostszy domowy sposób, ale najlepiej jechać na szarpaki kosztuje to z 10zł i będziesz miał pewność...
4 strony tematu a Ty się zastanawiasz czy wogóle są do wymiany :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
kubawojcik napisał(a):
naciśnij auto mocno rękami do dołu przy nadkolach i jak się będzie "bujało" to do wymiany - to taki najprostszy domowy sposób, ale najlepiej jechać na szarpaki kosztuje to z 10zł i będziesz miał pewność...
4 strony tematu a Ty się zastanawiasz czy wogóle są do wymiany :wstyd:


Nigdzie nie napisałem, że się zastanawiam czy są do wymiany. Byłem 2 razy na stacji diagnostycznej u ojca kolegi i wiem, że są do wymiany. Napisałem tylko czy są jakieś typowe objawy padniętych amortyzatorów - tak z ciekawości (bo ja nic nie odczuwam negatywnego ani nic dziwnego nie słyszę) , a to co innego kolego :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 14:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
możesz np. pewnego razu nie zmieścić się w zakręcie :]
a sprzedawcy najlepiej podaj numer oryginału to Ci dobierze zamiennik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
kubawojcik napisał(a):
możesz np. pewnego razu nie zmieścić się w zakręcie :]
a sprzedawcy najlepiej podaj numer oryginału to Ci dobierze zamiennik.


No i to właśnie mi chodziło :ok:

Czekam jeszcze na odpowiedz od Vanducha ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 15:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
Vanduch tak jak i każdy mądry diagnosta powie, że badanie amortyzatorów na szarpakach nie jest do końca miarodajnym badaniem...
Pojedziesz latem kiedy to łatwiej amortyzatory się rozgrzewają i są "miększe" będziesz miał wynik gorszy, teraz jak pojedziesz i szczególnie w takim momencie gdy nie będzie to po jakiejś dłuższej jeździe, wynik będzie super... :ok:
Może lepiej tak jak kolega wyżej pisał sprawdź naciskając na auto i jak się nie buja po puszczeniu to mogą być jeszcze ok., albo niech ci jakiś mądry mechanik po swojemu looknie i wyda werdykt...
No chyba, że już ciekną... :niepewny:
Jakie masz objawy z tymi amortyzatorami kolego?
Z zakupem to nic innego nie wymyślisz - podaj OEM BMW i wymagaj aby ci dobrał sprzedawca odpowiedni amortyzator :)

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 15 lutego 2010, 17:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Vanduch napisał(a):
Vanduch tak jak i każdy mądry diagnosta powie, że badanie amortyzatorów na szarpakach nie jest do końca miarodajnym badaniem...
Pojedziesz latem kiedy to łatwiej amortyzatory się rozgrzewają i są "miększe" będziesz miał wynik gorszy, teraz jak pojedziesz i szczególnie w takim momencie gdy nie będzie to po jakiejś dłuższej jeździe, wynik będzie super... :ok:
Może lepiej tak jak kolega wyżej pisał sprawdź naciskając na auto i jak się nie buja po puszczeniu to mogą być jeszcze ok., albo niech ci jakiś mądry mechanik po swojemu looknie i wyda werdykt...
No chyba, że już ciekną... :niepewny:
Jakie masz objawy z tymi amortyzatorami kolego?
Z zakupem to nic innego nie wymyślisz - podaj OEM BMW i wymagaj aby ci dobrał sprzedawca odpowiedni amortyzator :)


Vanduch, właśnie o to chodzi, że nie mam żadnych objawów. Z twierdzeniem, że na stacjach diagnostycznych nie zawsze wychodzi prawda się już spotkałem. Dlatego chcę się dopytać jak to wygląda na "chłopski rozum". Mam objawy - wymieniam czy nie ma objawów - jeżdzę. Nie chciałbym po prostu dopuścić i doświadczyć tego , że będę jechał, a tu nagle chrup i kiszka. Rozumiesz mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 16 lutego 2010, 10:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
binta napisał(a):
Vanduch napisał(a):
Vanduch tak jak i każdy mądry diagnosta powie, że badanie amortyzatorów na szarpakach nie jest do końca miarodajnym badaniem...
Pojedziesz latem kiedy to łatwiej amortyzatory się rozgrzewają i są "miększe" będziesz miał wynik gorszy, teraz jak pojedziesz i szczególnie w takim momencie gdy nie będzie to po jakiejś dłuższej jeździe, wynik będzie super... :ok:
Może lepiej tak jak kolega wyżej pisał sprawdź naciskając na auto i jak się nie buja po puszczeniu to mogą być jeszcze ok., albo niech ci jakiś mądry mechanik po swojemu looknie i wyda werdykt...
No chyba, że już ciekną... :niepewny:
Jakie masz objawy z tymi amortyzatorami kolego?
Z zakupem to nic innego nie wymyślisz - podaj OEM BMW i wymagaj aby ci dobrał sprzedawca odpowiedni amortyzator :)


Vanduch, właśnie o to chodzi, że nie mam żadnych objawów. Z twierdzeniem, że na stacjach diagnostycznych nie zawsze wychodzi prawda się już spotkałem. Dlatego chcę się dopytać jak to wygląda na "chłopski rozum". Mam objawy - wymieniam czy nie ma objawów - jeżdzę. Nie chciałbym po prostu dopuścić i doświadczyć tego , że będę jechał, a tu nagle chrup i kiszka. Rozumiesz mnie


tak nagle się raczej nie rozlecą ;) koło Ci nie odpadnie czy coś poprostu auto będzie się "trzymało" na sprężynie i na nierównościach koło będzie tracić kontakt z jezdnią co odrazu da się wyczuć słabym prowadzeniem w zakręcie... jak nie ma żadnych objawów to jeszcze pojeździj i w tym czasie uzbieraj na Sachs'y :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 16 lutego 2010, 10:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
kubawojcik napisał(a):
binta napisał(a):
Vanduch, właśnie o to chodzi, że nie mam żadnych objawów. Z twierdzeniem, że na stacjach diagnostycznych nie zawsze wychodzi prawda się już spotkałem. Dlatego chcę się dopytać jak to wygląda na "chłopski rozum". Mam objawy - wymieniam czy nie ma objawów - jeżdzę. Nie chciałbym po prostu dopuścić i doświadczyć tego , że będę jechał, a tu nagle chrup i kiszka. Rozumiesz mnie


tak nagle się raczej nie rozlecą ;) koło Ci nie odpadnie czy coś poprostu auto będzie się "trzymało" na sprężynie i na nierównościach koło będzie tracić kontakt z jezdnią co odrazu da się wyczuć słabym prowadzeniem w zakręcie... jak nie ma żadnych objawów to jeszcze pojeździj i w tym czasie uzbieraj na Sachs'y :hyhy:


Dzięki Kuba za wyjaśnienie. Zwrócę na to uwagę :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 19:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 320
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
Podepne sie pod temat.
W pażdzierniku byłem na przegladzie wyszło ze tylni lewy amor ma 30% skutecznosci prawy 58 a przód powyzej 60
Na duzych dziurach czuć ze dobity jest amor.
Kupilem amorki Bilstein na tył u wróbla z targowej (Warszawa) z odbojami, osłonami febiego za 320 zł

do tego chce kupic gumy odboje i nie wiem jakiej firmy czy hansa czy meyle lub lemforder? co polecacie?


moze mi ktoś doradzić jak sprawnie wymienic amorki tylnie?

ps. u mnie amory odbijaj, wydaja sie oki ale na im wiekszy mróz tym bardziej slychac ten wybity amor wiec wole to ogarnac odrazu

_________________
Żyj tak byś mógł patrzeć w lustro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 00:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
nugat18 napisał(a):
moze mi ktoś doradzić jak sprawnie wymienic amorki tylnie?


kolego banalna sprawa...
podnosisz auto do góry, odkręcasz koło, następnie jedną śrubę którą przykręcony jest amor (najlepiej przed tą czynnością podłożyć coś pod wahacz żeby nie opadł), potem zdejmujesz materiał w bagażniku z kielichów, potem gumę która na nich się znajduje, następnie jeśli nie wymieniasz górnej poduszki(radził bym wymienić, bo koszta nie duże a masz pewność, że zaraz Ci nie padnie), odkręcasz jedną śrubę która łączy amor z poduszką lub w przypadku wymiany poduszki nie wykręcasz amora, tylko dwie śruby od poduszki i gotowe, składasz, wiadomo w odwrotnej kolejności..
ja to przechodziłem pół roku temu i naprawdę prosta sprawa.. :ok:
życzę powodzenia.. ;)

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 07:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 320
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
Dziki wielkie o to mi chodziło :ok:
Prosze jeszcze o rade jakie te poduchy amora kupic odboje, jakiej firmy ? W Piatek chce to ogarnac dlatego zalezy mi na czasie :)

_________________
Żyj tak byś mógł patrzeć w lustro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana amorów i klocków. Zebrałem info, proszę o pods
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 18:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
http://allegro.pl/lemforder-poduszka-am ... 92561.html i dokup sobie jeszcze http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45 podkładka uszczelniająca nr 9 :)

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL