BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 19:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
A macie świadomość tego, że zasłaniając nerki nie tylko ograniczanie silnikowi dopływ powietrza do filtra filtra i dalej przepływomierza, ale zmuszacie do zaciągania ciepłego z chłodnicy. Wentylator na chłodnicy wymusza odwrotny obieg powietrza więc zamiast normalnego 'pchania zimnego' przez nerki do filtra i dalej on musi 'zasysać' to ciepłe powietrze które ma odwrotny obieg?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
DaRo25 napisał(a):
nie rozumiem tych co pisza ze era zakrywania chlodnic przeminela , wiadomo samochody sa innej konstrukcji niz z lat '80 , '90 ale metody sie nie zmieniaja , jedni nazwa to patentami inni glupota

Zakrywali chlodnice, bo silniki nie mogly sie rozgrzac do swoich prawidlowych parametrow. To dla mnie jest "era zaslaniania chlodnic"

kostek_ja napisał(a):
Ja się zastanawiam ze względu na a i c. Chociaż nie chodzi o minimalny koszt. Skoro można coś poprawić to czemu tego nie zrobić? Oczywiście b też nie zaszkodzi :)


Jezeli nie chodzi o minimalny koszt oraz o komfort (cieplo) oraz o komfort psychiczny, to czemu nie zakladac webasto? Wedlug mnie o wiele bardziej to poprawi komfort psychiczny, cieplo w srodku. Niestety kosztuje.

kostek_ja napisał(a):
Ja się spotkałem z opinią że lepiej ruszać od razu po odpaleniu tylko jechać spokojnie, gdyż silnik pod obciążeniem się szybciej nagrzeje, a co za tym idzie mniej się zużyje.

Nie chodzi o obciazenie tylko o rownomierne rozgrzewanie sie elementow silnika (Tak mi tlumaczyl kiedys Fryderyk :) )

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1113
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 LCI
Kod silnika: N47D20C
Ja na razie nie zamawiam zaślepek, a jestem przeciwnikiem druciarstwa więc albo one albo nic innego (kartony, plastiki). Chętnie poczekam i zobaczę opinię kostek_ja :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
Ja zauważyłem po przeczytaniu tego tematu i przetestowałem że jak wyłącze dmuchawe do środka to owiele szybciej się nagrzewa silnik więc to chyba lepszy sposób niż zasłanianie nerek :] jedyny minus tego że parują dośc szybko szyby w samochodzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 22:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Piotrek napisał(a):
kostek_ja napisał(a):
Ja się zastanawiam ze względu na a i c. Chociaż nie chodzi o minimalny koszt. Skoro można coś poprawić to czemu tego nie zrobić? Oczywiście b też nie zaszkodzi :)

Jezeli nie chodzi o minimalny koszt oraz o komfort (cieplo) oraz o komfort psychiczny, to czemu nie zakladac webasto? Wedlug mnie o wiele bardziej to poprawi komfort psychiczny, cieplo w srodku. Niestety kosztuje.

Po pierwsze to do M3 nie ma czegoś takiego. Po drugie jakbyś doczytał to mi się silnik podczas spokojnej jazdy lekko nie dogrzewa :)

BaX napisał(a):
A macie świadomość tego, że zasłaniając nerki nie tylko ograniczanie silnikowi dopływ powietrza do filtra filtra i dalej przepływomierza, ale zmuszacie do zaciągania ciepłego z chłodnicy. Wentylator na chłodnicy wymusza odwrotny obieg powietrza więc zamiast normalnego 'pchania zimnego' przez nerki do filtra i dalej on musi 'zasysać' to ciepłe powietrze które ma odwrotny obieg?

Nie wiem jak to wygląda w zwykłym e46, ale w M, spokojnie zassie z "dziury" w zderzaku, to raz. 2 jest tak zimno że naprawdę nic się nie stanie jak będzie trochę cieplejsze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 22:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
kostek_ja napisał(a):
Ja się spotkałem z opinią że lepiej ruszać od razu po odpaleniu tylko jechać spokojnie, gdyż silnik pod obciążeniem się szybciej nagrzeje, a co za tym idzie mniej się zużyje.

szybciej sie zagrzeje i mniej sie zuzyje .. hmm a popatrz z innej strony -jak silnich chodzi na biegu jalowym a jego rpm sa w granicach 1000 (zimny) to jest pod obciazeniem tym bardziej ze jest zimny ..a jak jedziesz na zimnym to wskazowka obrotow silnika przekroczy 1000 wiec obciazenie jest wieksze .. (ok zagrzeje sie szybciej o 3-4 minuty ale dostanie tak samo albo i wiecej po dupie wiec? ..

mnie uczyli jak i w szkole jak i na warsztatach jak i w pracy ze silnik na biegu jalowym ma ogromne obciazenie jak podnoszone sa obroty (gazowanie) bez przekazywania mocy (naped) ale jak jest zimny i chodzi na biegu jalowym przez pare minut to nic mu nie bedzie - poczekac az olej sie zagrzeje jak i w silniku tak i w skrzyni .

BaX napisal A macie świadomość tego, że zasłaniając nerki nie tylko ograniczanie silnikowi dopływ powietrza do filtra filtra i dalej przepływomierza, ale zmuszacie do zaciągania ciepłego z chłodnicy.

prawda bo dolot powietrza do silnika idzie z nerki .. tyle ze np ja pomyslalem o tym i rozwiazalem to poprzez wyciecie otworu w zaslepkach nerek dokladnie spasowanego na ten plastik dolotowy a sam plastik przedluzylem -zrobilem jeden z dwoch i dochodzi do wewnetrznej czesci nerek (rozwiazanie tylko na zime)

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Ostatnio edytowano 7 grudnia 2010, 23:02 przez DaRo25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 23:00 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
DaRo25 napisał(a):
kostek_ja napisał(a):

szybciej sie zagrzeje i mniej sie zuzyje .. hmm a popatrz z innej strony -jak silnich chodzi na biegu jalowym a jego rpm sa w granicach 1000 (zimny) to jest pod obciazeniem tym bardziej ze jest zimny ..a jak jedziesz na zimnym to wskazowka obrotow silnika przekroczy 1000 wiec obciazenie jest wieksze .. (ok zagrzeje sie szybciej o 3-4 minuty ale dostanie tak samo albo i wiecej po dupie wiec? ..


bodajże Fryderyk opisał kiedyś teorię, popartą nawet wykresem, że silnik bardziej zużywa się przy 1000 obr/min bo zwiększa się tarcie, bo tłok popada w wibrację czy coś takiego, niż przy 1500 obr ,
dopiero od kilku tys obr współczynnik tarcia był większy niż przy 1000 obr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 23:01 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
U mnie w E36 z klimatronikiem dopóki wskazówka nie wychyli się poza niebieskie pole, to dmuchawa chodzi "na wolnych obrotach". Dopiero w momencie wychylenia się wskazówki poza ten obszar, powoduje przełączenie się wentylatora na ~70-80% jego siły.
Nie ma tak w E46? :hyhy:

Osłonki wlotów pewnie zostały skonstruowane z myślą o silnikach Diesla. Przy dużych mrozach i spokojnej jeździe, często taki silnik jest niedogrzany (z racji jego większej sprawności od silnika benzynowego = więcej mocy, mniej ciepła).

A co do grzania samochodu na postoju to zawsze tak robię w duże mrozy - w czasie jak odśnieżam samochód to silnik pracuje. Inaczej zaraz po tym jak wejdę do samochodu, szyby potrafią tak zaparować, że nie da się jechać (przy dużych mrozach do tego zamarzają).

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 23:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
rafal_13 napisał(a):
bodajże Fryderyk opisał kiedyś teorię, popartą nawet wykresem, że silnik bardziej zużywa się przy 1000 obr/min bo zwiększa się tarcie, bo tłok popada w wibrację czy coś takiego, niż przy 1500 obr ,
dopiero od kilku tys obr współczynnik tarcia był większy niż przy 1000 obr


o tym to szczerze nie wiedzialem i z chcecia bym ten wykresik zobaczyl i probowal obalic :hyhy:

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 22:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
Optymalna praca silnika i najmniejsze spalanie jest pomiędzy 2000 obr - 3000 obr, czyli na wyższych i niższych obrotach silnik bardziej dostaje. :cisza:

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 02:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
Ja mam u siebie zaślepki na chłodnicę.

Obrazek

Jeżdżę z nimi od pewnego czasu, nic złego się nie dzieje, silnik się nie grzeje itp.
Wskazówka stoi cały czas w pionie nawet jak autko stało w korku 3 godz. i nigdy nie wychyliła się w prawo.
Trochę szybciej się nagrzewa do pionu.
Jedne co zauważyłem, to czasem w trasie - po lataniu z większą prędkością - jak się stanie, to przez jakiś czas czasem chodzi wentylator (zamiast wiskozy jest tylko wentylator).

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 13:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 582
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e46 trumenvagon
Kod silnika: spacerówka
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1661879
No to wg. pewnych forumowiczów jesteś druciarzem... choć byś nawet w ASO te zaślepki za 300zł sztuka kupił bo przecież epoka kartonów minęła.. ](*,)
:rotfl: nie rozumiem jak mogą sie upierać przy swoim skoro bmw przewidziało zaślepki ludzie je zakładają i nic złego się nie dzieje...

_________________
BYŁA E46 JEST E34...a za rok E30 będzie wozić moje litery cztery...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 14:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2250
Garaż: było 320d Touring 2004r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72312
Ponadto te zaślepki zasłaniają tylko część wlotu - pozostają jeszcze otwory w zderzaku, także cyrkulacja powietrza jest zachowana i wszystko jest OK.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 14:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jeżeli faktycznie inżynierowie BMW zaprojektowali takie zaślepki i jest do tego oficjalna, sporządzona przez nich dokumentacja, do czego, kiedy i po co takie coś to czemu nie? W innym przypadku uznałbym to za domorosłe poprawianie fabryki, czyli trochę druciarstwo.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 18:47 
Piotrek napisał(a):
Wedlug mnie, wkladajac karton przed chlodnice trzeba byc konsekwentnym i zaslonic takze inne wloty "zimnego" powietrza.Dodatkowo zaslaniamy wlot powietrza do czujnika AUC, co moze miec wplyw na jego poprawna prace.


A mnie się wydaje, że nie należy z tym przesadzać...

Piotrek napisał(a):
Ciekawia mnie te zaslepki do E46, dlaczego byly tylko do E46, a nie innych modeli? czyzby jakas wada konstrukcyjna czy przeznaczenie na specyficzne rynki?


Raczej to ostatnie.

DaRo25 napisał(a):
zawsze po odpaleniu (wygospodaruje okolo 5 mim czasu wiecej przed jazda w zimie) silnik pracuje az wskazowka temp przekroczy niebieskie pole (ok 4-6min), pozniej wsiadam wlanczam grzanie i leci cieple powietrze .


Duży błąd. Silnika nie rozgrzewa się na postoju, ponieważ to mu szkodzi! Teraz nawet mandat można za to zarobić.

DaRo25 napisał(a):
szybciej sie zagrzeje i mniej sie zuzyje .. hmm a popatrz z innej strony -jak silnich chodzi na biegu jalowym a jego rpm sa w granicach 1000 (zimny) to jest pod obciazeniem tym bardziej ze jest zimny ..a jak jedziesz na zimnym to wskazowka obrotow silnika przekroczy 1000 wiec obciazenie jest wieksze .. (ok zagrzeje sie szybciej o 3-4 minuty ale dostanie tak samo albo i wiecej po dupie wiec? ..


Najbardziej dostaje w dupę, jak rozgrzewa się na biegu jałowym. Silnik pracuje wtedy na bogatej mieszance, która "spłukuje" olej z gładzi cylindrycznych, po czym benzyna spływa po ściankach cylindrów do skrzyni korbowej, rozcieńczając olej. Silnik należy zapalić, odczekać 10-20 sek. na rozprowadzenie oleju i ruszać.

BaX napisał(a):
A macie świadomość tego, że zasłaniając nerki nie tylko ograniczanie silnikowi dopływ powietrza do filtra filtra i dalej przepływomierza, ale zmuszacie do zaciągania ciepłego z chłodnicy. Wentylator na chłodnicy wymusza odwrotny obieg powietrza więc zamiast normalnego 'pchania zimnego' przez nerki do filtra i dalej on musi 'zasysać' to ciepłe powietrze które ma odwrotny obieg?


Fani filtrów stożkowych nie mają z tym problemu :)

Sparco napisał(a):
Ja zauważyłem po przeczytaniu tego tematu i przetestowałem że jak wyłącze dmuchawe do środka to owiele szybciej się nagrzewa silnik więc to chyba lepszy sposób niż zasłanianie nerek jedyny minus tego że parują dośc szybko szyby w samochodzie


Tak, ale gdy na zewnątrz jest duży mróz, a po włączeniu ogrzewania gorące powietrze nagle poleci na przednią szybę, to może się zdarzyć, że będziesz musiał się z nią pożegnać...

kamil_85 napisał(a):
U mnie w E36 z klimatronikiem dopóki wskazówka nie wychyli się poza niebieskie pole, to dmuchawa chodzi "na wolnych obrotach". Dopiero w momencie wychylenia się wskazówki poza ten obszar, powoduje przełączenie się wentylatora na ~70-80% jego siły.Nie ma tak w E46?


Tak samo. Dlatego wystarczy ustawić żądaną temperaturę, wcisnąć "Auto", a komputer sam zdecyduje kiedy włączyć silniejszy nadmuch.


Ostatnio edytowano 11 grudnia 2010, 21:53 przez Zakov, łącznie edytowano 11 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Zakov napisał(a):
Piotrek napisał(a):
Ciekawia mnie te zaslepki do E46, dlaczego byly tylko do E46, a nie innych modeli? czyzby jakas wada konstrukcyjna czy przeznaczenie na specyficzne rynki?

Raczej to ostatnie.

Ani jedno ani drugie.
Gdyby to była wada konstrukcyjna to by to poprawili podczas face liftingu, a gdyby to było na konkretny rynek to by była taka informacja w katalogu części.

Tak naprawdę to te zaślepki są w katalogu tylko do małych silników które wolno się rozgrzewają. Zakłada się je żeby wydłużyć żywotność silnika i poprawić komfort podróżujących. Do większych silników ich nie ma, gdyż najwyraźniej są zbędne, ale akurat ta część na którą się je zakłada jest uniwersalna dla wszystkich e46 coupe (na inne nadwozia nie patrzyłem).

Moje e38 rozgrzewa się bardzo szybko i trzyma pion nawet w najgorsze mrozy, więc nawet o tym nie myślę, ale eMka się lekko przechładza.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
kostek_ja napisał(a):
gdyby to było na konkretny rynek to by była taka informacja w katalogu części.

Chodzilo mi raczej o konkrety rynek, na ktorym wychodza dane egzemplarze - dostepne takze dla innych.

kostek_ja napisał(a):
Tak naprawdę to te zaślepki są w katalogu tylko do małych silników które wolno się rozgrzewają. Zakłada się je żeby wydłużyć żywotność silnika i poprawić komfort podróżujących. Do większych silników ich nie ma, gdyż najwyraźniej są zbędne, ale akurat ta część na którą się je zakłada jest uniwersalna dla wszystkich e46 coupe (na inne nadwozia nie patrzyłem).

To jest pewnie prawidlowa odpowiedz - dla mniejszych silnikow.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 21:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 626
Moje BMW: E46
Kod silnika: N42B18
wie ktoś ile kosztują takie gustowne zaślepki bo chyba nie 300zł?
mi by się przydały ale jak mam dać 300zł to powiem że to szpan mieić zaślepki na zimę :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 11 grudnia 2010, 23:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
34 albo 36 za sztukę. Ja ostatnio zamówiłem. Powinny być w przyszłym tygodniu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Zasłonić nerki na zime???
PostNapisane: 12 grudnia 2010, 17:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 351
Lokalizacja: Holandia
Moje BMW: E34 E60
Kod silnika: M50B25 M57N2 D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136216
Ja u siebie zasłoniłem dzis kartonem papierowym na sprawdzenie co się będzie działo i więcej tego nie powtórze auto sie zaczeło przegrzewac skazówka poszła daleko za połowe dobrze ze w pore zobaczyłem wyiołem ten karton i po chwili było prawidłowo.Układ chłodzenia działa dobrze a czego tak sie zrobiło to nie wiem ale juz nie zasłaniam :) Moze jak by było -20 na dworze to by to było dobre a dzis było 0 stopni u mnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL