BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 20:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 17:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: ÂŻywiec
Mozesz mi powiedziec do czego ten plastik sluzy ??? dzwonilem do niego i on mi powiedzial ze ten przewod byl naderwany i wlasnie ten plastik jest razem z kawalkiem przewodu , widze wlasnie ze to jest cos takiego co pisales wyzej ze chodzi to z gory na dol tak jakby mialo zamykac wlasnie tylko czegos brakuje jeszcze,chcialbym wiedziec jak sie to nazywa i do czego to sluzy ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Jesli do niego byly podpiete dwa gumowe przewody i byl on wpiety pomiedzy waz ktory wychodzi z kolektora ssacego i wchodzi do serva to jest to zawor zwrotny ktory ma za zadanie utrzymac podcisnienie w servie.Jesli do nie ma to silnik gasnie na wolnych i slaby jest hamulec :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: ÂŻywiec
za chwilke dodam linka z fotkami o co mi dokladnie chodzi : zrobilem fotki tego gdzie on byl i jak wyglada : http://rapidshare.com/files/28578753/fotki.rar
i prosilbym zebys mi powiedzial czy przez to moze chodzic tak silnik ? tam gdzie widac na przewodzie takie pomaranczowe to tam to bylo wpiete wczesniej...


Ostatnio edytowano 29 kwietnia 2007, 18:15 przez krecikmlody, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
[quote="krecikmlody"]za chwilke dodam linka z fotkami o co mi dokladnie chodzi : zrobilem fotki tego gdzie on byl i jak wyglada :[/quote]

Czy to element nr. 7 ?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: ÂŻywiec
moze zle cos okreslilem z tym serwem bo pisales o serwie wyzej. ten przewod wpada za guma przeplywomierza , a idzie pod nia do takiej kostki do ktorej sa 2 przewody podlaczone : na fotkach wszystko widac http://rapidshare.com/files/28578753/fotki.rar


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
To element nr.6 Ten zaworek musi tam byc! Sprubuj calkowicie odpiac ten gumowy przewod co idzie do przepustnicy i zaslepic przy przepustnicy. Odpal i sprawdz jak chodzi.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: ÂŻywiec
Juz tak robilem szedl na wolniesjzych obrotach jak wyciaglem ten przewod i zaslepilem palcem , ale dalej nie rowno, widzialem tutaj ten obrazek juz bo mam ta stronke ale cos mi ie tu nie zgadza :/ hmm bo u mnie przewod nr 8 idzie bezposrednio do elementu nr 5 hmmm :/ a nie do elementu nr 1 , hmmmm


do elementu nr 1 idzie przewod z dolu jakis nie widze skad a nastepnie z elementu 1 idzie przewod do elementu nr5 a z elementu nr 5 przewodem nr 8 do przepustnicy


Ostatnio edytowano 29 kwietnia 2007, 18:46 przez krecikmlody, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
A sprawdz jeszcze ten zawor od pochlaniacza par paliwa i jego polaczenia.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 18:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: ÂŻywiec
jezeli chodzi o to samo to 1 przewod idzie do kotski czarnej pod silniczkiem krokowym a 2 do elementu nr 1 .no i z tego wychodzi ten przewod nr 8 o to chodzi ? ale wracajac do tego plastiku co mi brakuje do czego on sluzy hmm ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 19:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
krecikmlody napisał(a):
ale wracajac do tego plastiku co mi brakuje do czego on sluzy hmm ?


Jest to kolejny zaworek zwrotny na ukladzie podcisnienia. I steruje (zatrzymuje podcisnienie w tej bance) on tym malym silownikiem na koncu przewodu nr8. Ale nie pamietam do czego ten caly uklad sluzy :( A co do tych połaczen no to moze zamieszali mechanicy!?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 98
Lokalizacja: ÂŻywiec
kupie ten plastik z wezykami moze to pomoze ale to dopiero za 10 dni jak pojedzie brata zona do Anglii to mi przywiezie, poszukam czegos dalej jutro sciagne gore kolektora bede sprawdzal czy wszystko jest podlaczone dobrze wraz z ta stronka, moge sie odezwac na priva i pytac dalej ewentualnie potem co i jak ? bo widze ze mozesz pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 19:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
krecikmlody napisał(a):
kupie ten plastik z wezykami moze to pomoze ale to dopiero za 10 dni jak pojedzie brata zona do Anglii to mi przywiezie, poszukam czegos dalej jutro sciagne gore kolektora bede sprawdzal czy wszystko jest podlaczone dobrze wraz z ta stronka, moge sie odezwac na priva i pytac dalej ewentualnie potem co i jak ? bo widze ze mozesz pomoc :)


Wal smiało :12:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL