Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami. Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego. 2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie). 3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać. 4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami. 5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.
Witam wszystkich oto jak wygląda moja Bunia po paru modyfikacjach od stanu w jakim ją dostałem: wstawione skóry w kolorze beżowym? (do kobiet jeśli jest to jakiś inny kolor poprawcie mnie a to zmienię ^^) przód/tył elektryczne + moduł pamięci (jeszcze niepodłączony brak mi przekaźnika) wymieniony mieszek zmiany biegów Kierownica M-Power technik II Do zrobienia: wymiana maski na szeroka nerke oczywiście razem z grillem itd. (done) zderzak z wlotami (99% done) szukam kanalow wlotow powietrza wstawienie oryginalnego radia wraz ze zmieniarką (done) nie orginal a alpine wraz ze zmieniarka wstawienie nowej podsufitki niestety ta przeżyła swoje lata świetności wstawienie drewnianej kierownicy i jak tylko ją zdobędę to drewniany lewarek zmiany biegów elektryczna roleta tylna uruchomienie w 100% elektroniki foteli (90% done) jeszcze fotel pasazera przod przełożenie mat grzewczych ze starych przednich foteli do tych obitych skórą (zrezygnowalem) moze kiedys powoce do tego pomyslu trwają poszukiwania mat grzewczych na tylne siedzenia (zrezygnowalem) szkła od lamp z homologacją na xenon ^^ chyba że trafią mi się całe lampy (done) zmiana kierunkowskazów na białe oraz ostatnie białe światła na tył (zrezygnowalem)
Dane pojazdu
Art. Wartość Numer podwozia WBAGA710102188094 Kod typu GA71 Typ 730I (EUR) Typoszereg E E32 () Seria 7 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M30 Pojemność skokowa 3.00 Moc 138 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor LACHSSILBER METALLIC (203) Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0216) Data prod. 1987-07-22
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S235A TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz. S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S552 BORDCOMPUTER III
i wyjaśniła się sprawa znaczka z drugiej strony ^^ był przyklejony i bardzo szybko odlazł ktoś może chce znaczki 730 i do siebie? ;>
Oto moja Bunia z tych dwóch poniżej jestem najbardziej zadowolonym, na drugim zdjęciu aż znak się odbija od maski ^^ podsumowując opłacało wydać 19,95zł na myjnie samochodową z program z woskiem
a tu dźwięk mojej Bawarki
Ostatnio edytowano 20 kwietnia 2011, 00:13 przez NegroEG, łącznie edytowano 3 razy
Wiek: 38 Posty: 729 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie Moje BMW: E65 & Megane III Kod silnika: 735i
sorry ale ze złomu ją wziąłeś?
te auto krzyczy "mam dość"
- krzywy tył auta - super fajowa maska - szczególnie lewy róg - super znaczki bmw SILVER - super kołpaki ale chyba nie od tego modelu ani też dziesięciolecia
- super fotki robione po ciemku - super fotki wnętrza robione "przez szyby"
- krzywy tył auta - super fajowa maska - szczególnie lewy róg - super znaczki bmw SILVER - super kołpaki ale chyba nie od tego modelu ani też dziesięciolecia
- super fotki robione po ciemku - super fotki wnętrza robione "przez szyby"
nie no galeria roku
no widzisz niektórzy biorą auta w których nie ma nic do roboty i cieszą się z tego jakie to auto bezawaryjne a tak naprawdę niewiedzą co mają po drugie to że tablica rejestracyjna jest krzywo powieszona nie znaczy że tył jest krzywy po trzecie a co mam na alufelgach 18 cali w zimę jeździć mnie jeszcze na tyle nie poje**** po czwarte mi tam się niektóre zdjęcia nocą podobają dlatego je zrobiłem i wstawiłem fotek wnętrza auta nie robiłem jeszcze a te co są zrobione miały przedstawić tylko i wyłącznie kolor skór (fotek wnętrza nie jestem w tej chwili w stanie zrobić ponieważ muszę posprzątać w aucie) po piąte byłem na myjni miałem ze sobą aparat to czemu miałem zdjęć przy okazji nie pstryknąć po szóste w lewy róg uderzyła sarna pobiła też lewy halogen (poprzedni właściciel) tak samo jak i drzwi pasażera przód/tył do odklepania poza tym po co mam to malować jeśli tak czy siak chce wstawić maskę z szeroką nerką był by to koszt maski bez grilla itd. jeśli jutro będzie ładna pogoda to zrobię zdjęcia i je dodam to będziesz miał fotki w dzień dla mnie fotki w nocy mają swój urok. po siódme znaczki BMW sam polerowałem ponieważ wole własnoręcznie zrobione jak to nazwałeś "BMW SILVER" niż znaczki które przeżyły 23 lata ("BMW SILVER" wygląda dużo lepiej) a że mam zamiar wstawić Emblematy (tak się nazywają te znaczki) biało-czarne to już inna historia swoją drogą nie wiem czego chcesz od tych kołpaków
może chodzi o to że w planach nie dodałem oczywistej rzeczy takiej jak blacharka + przy wolnym nakładzie 2-3k zł malowanie całego auta ale to dopiero po kupieniu maski z szerokim grillem i lamp żeby lakiernik od razu wstawiał te właściwe czyli białe
a w tył to mi facet przydzwonił a polucjanci (nie o każdym tak sądzę) stwierdziła że to moja wina bo wyprzedziłem go na podwójnej ciągłej (BMW 7er VS. Vitara 1:0 dla BMW vitara skasowana podłużnice się posypały razem ze wszystkim co było z przodu a ja dzięki temu mam kolejną część do blacharki) po zimie mam zamiar to zrobić chyba że wcześniej ktoś mi delikatnie w tył przygrzmoci to wtedy zrobię wcześniej a tak to mi szkoda w taka piździawe pozbyć się auta na tydzień o ile nie dłużej.
Ostatnio edytowano 13 grudnia 2010, 23:54 przez NegroEG, łącznie edytowano 1 raz
Wiek: 38 Posty: 729 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie Moje BMW: E65 & Megane III Kod silnika: 735i
NegroEG napisał(a):
no widzisz niektórzy biorą auta w których nie ma nic do roboty i cieszą się z tego jakie to auto bezawaryjne a tak naprawdę niewiedzą co mają
nie ma aut 20 letnich, w których nie ma nic do roboty
Cytuj:
po trzecie a co mam na alufelgach 18 cali w zimę jeździć mnie jeszcze na tyle nie poje****
już lepiej by wyglądało bez kołpaków bo te ni cholera nie pasują do LIMUZYNY 7er
Cytuj:
po czwarte mi tam się niektóre zdjęcia nocą podobają dlatego je zrobiłem i wstawiłem fotek wnętrza auta nie robiłem jeszcze a te co są zrobione miały przedstawić tylko i wyłącznie kolor skór (fotek wnętrza nie jestem w tej chwili w stanie zrobić ponieważ muszę posprzątać w aucie)
zdjęcia nocą są fajne ale pod światłem latarni bez lampy błyskowej...
Cytuj:
po szóste w lewy róg uderzyła sarna pobiła też lewy halogen (poprzedni właściciel) tak samo jak i drzwi pasażera przód/tył do odklepania poza tym po co mam to malować jeśli tak czy siak chce wstawić maskę z szeroką nerką był by to koszt maski bez grilla itd. jeśli jutro będzie ładna pogoda to zrobię zdjęcia i je dodam to będziesz miał fotki w dzień dla mnie fotki w nocy mają swój urok.
niewiem czemu zajmujesz się rzeczami typu nowe skóry zamiast najpierw doprowadzić blacharkę do stanu dobrego - to jest totalnie bezsensu, zanim podokupujesz sobie nastepne gadżety to ruda zje ci pół auta.
Cytuj:
po siódme znaczki BMW sam polerowałem ponieważ wole własnoręcznie zrobione jak to nazwałeś "BMW SILVER" niż znaczki które przeżyły 23 lata ("BMW SILVER" wygląda dużo lepiej) a że mam zamiar wstawić Emblematy (tak się nazywają te znaczki) biało-czarne to już inna historia
czarne nie będą wogóle pasować do tego auta... a niebieskie byś kupił na allegro za 50zł komplet i by auto wygladało "normalnie"
no mniej więcej trafiłeś z tą ceną zamieniłem się za Renault Megane Classic z 1997 roku które stało 3 lata pod chmurką i rudy zjadł ją prawie doszczętnie od środka bo tylko lakier wyglądał w niej dobrze jeśli ktoś by chciał to auto do remontu to dałby jakieś 1200-1500 zł więc opłacało mi się zamienić a czemu wziąłem skóry wcześniej niż blacharkę? odpowiedź jest prosta miałem 500 zł i powiedz mi czy blacharza w tej cenie bym załatwił bo po kupnie skór i tylnego zderzaka zostało mi jeszcze 70zł a czemu takie światła bo według mnie zadużo czerwonego tam z tyłu i do srebrnego koloru będą pasować te białe światła ewentualnie zastanawiam się nad światłami na tył z samym białym kierunkiem a reszta standard
Edit: KaZi dziękuję ci za uzasadnienie tego co napisałeś teraz twoja wypowiedź nie jest tak agresywna. Następnym razem będę robił zdjęcia lepiej. Nad znaczkami w takim razie będę musiał pomyśleć i potrzymać oba w łapkach i przyłożyć do samochodu wtedy się dowiem które chce
Ostatnio edytowano 14 grudnia 2010, 00:07 przez NegroEG, łącznie edytowano 1 raz
zamieniłem się za Renault Megane Classic z 1997 roku które stało 3 lata pod chmurką i rudy zjadł ją prawie doszczętnie od środka bo tylko lakier wyglądał w niej dobrze jeśli ktoś by chciał to auto do remontu to dałby jakieś 1200-1500 zł więc opłacało mi się zamienić
dlaczego tak jest ze stare BMW jest tyle warte co rozwalajace sie Megane? Wkurza mnie to ze BMW jest tak niedoceniane na tle Mercedesa czy Audi... Szczegolnie to widac na przykladzie e38 gdzie 10-letnie 7er kosztuje tyle co 10-letni Passat Wytlumaczcie mi to jakos sensownie bo juz sam nie potrafie tego zrozumiec
zamieniłem się za Renault Megane Classic z 1997 roku które stało 3 lata pod chmurką i rudy zjadł ją prawie doszczętnie od środka bo tylko lakier wyglądał w niej dobrze jeśli ktoś by chciał to auto do remontu to dałby jakieś 1200-1500 zł więc opłacało mi się zamienić
dlaczego tak jest ze stare BMW jest tyle warte co rozwalajace sie Megane? Wkurza mnie to ze BMW jest tak niedoceniane na tle Mercedesa czy Audi... Szczegolnie to widac na przykladzie e38 gdzie 10-letnie 7er kosztuje tyle co 10-letni Passat Wytlumaczcie mi to jakos sensownie bo juz sam nie potrafie tego zrozumiec
Bo ludzie kupują Passata obawiając się kosztów utrzymania 7ki. I może słusznie, bo i tak 80% właścicieli 7er jeździ nią 'do końca' i sprzedaje po cenie Meganki
_________________ I always tell the truth, even when i lie...
niestety ale koszt utrzymania 7ki nie jest mały nie oszukujmy sie. nie mowie o jakichś ekstremalnych uszkodzeniach tylko o regularnej wymianie zawieszenia i okładu kierowniczego wychodzi ładnych parę złotych. i dlatego ludzie biorą passata do którego zamienniki kosztują 20zł i za 200 zł zrobi całe zawieszenie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników