BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 10:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36]uklad chlodzenia przyczyna
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 17:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
Witam wszystkich..mam maly problem ktory mnie interesuje...otoz mam BMW 318 rocznik 97 i pewnego dnia po wroceniu z trasy podnioslem maske zeby sprawdzic plyn w ukladzie chlodzenia i po odkreceniu korka uslyszalem głośne syczenie a za chwile wyrzucilo mi troche plynu...dlaczego tak sie stalo kto wie?temperatura silnika byla normalna na polowie a po paru minutach wszystko wrocilo do normy..i teraz sprawdzalem to plyn jest prawie pod korkiem ale pozniej znow spadnie...czy to moze byc winny termostat? pompa jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36]uklad chlodzenia przyczyna
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 17:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
jak silnik jest rozgrzany, poziom płynu w układzie jest wyższy. Poziom sprawdza się na zimnym silniku, na zbiorniku wyrównawczym są kreski i napis( o ile pamiętam) - cold , ile płynu powinno się znajdować. Swoją drogą nie powinno się odkręcać korka bezpośrednio po jeździe i silniku ciepłym, bo można się poparzyć.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36]uklad chlodzenia przyczyna
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 18:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
tzn.ze jest to normalne jak dam jej troche na trasie i plyn bedzie pod korkiem??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36]uklad chlodzenia przyczyna
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 18:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
Bardzo możliwe. Sprawdź na zimnym silniku, czy w zbiorniczku wyrównawczym poziom się zgadza z kreską i napisem. Jeśli tak to wszystko jest w normie. Jak go jest za dużo to możesz go w jakiś sposób zlać. Nie wiem jakie są efekty zbyt dużej ilości w układzie, więc ja stosuje się do kreski na zbiorniczku.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36]uklad chlodzenia przyczyna
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 19:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Inaczej być nie mogło, jak zrobiłeś to po jeździe. Ciśnienie w układzie nagle uszło, wypychając przy tym płyn. :)
Nie jest zalecane robienie czegoś takiego.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36]uklad chlodzenia przyczyna
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 19:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Ludzie weźcie się ogarnijcie i nie karmcie Trolla :cisza:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36]uklad chlodzenia przyczyna
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 19:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 178
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E34 525i
Kod silnika: M20B25
Boggy e36 napisał(a):
Nie jest zalecane robienie czegoś takiego.


...chyba że się lubi poparzenia 2 stopnia....

_________________
Polerowane pokrywy zaworów E30 E34 E32 E36 E46 - Kolektory -- Polerowanie . Info na priv lub GG 3747477

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1244459


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL